Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2013/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Анашкіна А. А., Яковлева В. А. Самостійна робота студентів при організації методики викладання дисципліни "Соціальна педагогіка". - C. 7-10.
- Бистрова Б. Б., Іщенко Л. Й. Теоретичні передумови та методичні засади організації контролю рівня сформованості вмінь аудіювання. - C. 11-14.
- Блозва Л. М., Кубіцький С. О. Особливості організації соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими функціональними можливостями. - C. 15-18.
- Брижатий Є. І. Врахування мотиваційних чинників у структурі підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ. - C. 19-25.
- Генсерук Г. Р., Романишина О. Я. Формування професійної компетентності майбутніх тренерів засобами інформаційного середовища MOODLE. - C. 26-31.
- Демченко Н. В., Фреган Н. М. До питання підвищення якості навчання іноземної мови в Національному університеті оборони України. - C. 32-35.
- Демянчук М. Р. Теоретичні основи професійної підготовки бакалаврів медсестринської справи на засадах компетентнісного підходу. - C. 36-41.
- Єрмоленко А. Б. Філософія вітчизняної освіти: політико-правові засади. - C. 42-47.
- Журавська Н. С. Моделі навчальних планів підготовки викладачів у країнах Європейського Союзу: порівняльний аспект. - C. 48-52.
- Іщенко Д. В., Назаренко В. О., Ставицький О. М. Виховуюче навчання як складова професійного виховання майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 53-57.
- Кир’ян Ю. А., Теслюк В. М. Реалії розвитку студентського самоврядування в Україні. - C. 58-60.
- Кожевников В. М. Засоби реалізації та контролю забезпечення наступності профільної школи і вищого навчального закладу на адміністративно - управлінському рівні. - C. 61-66.
- Кожедуб О. В. Особливості організації вільного часу вихованців військових навчальних закладів Російської імперії. - C. 67-70.
- Король В. М. Управлінська компетентність бакалаврів пожежної безпеки. - C. 71-77.
- Кочеригін Л. Ю. Організація самостійної роботи студента у вигляді індивідуальної траєкторії навчальних досягнень. - C. 78-82.
- Кошечко Н. В. Використання педагогічних ідей С.Ананьїна (1873-1942) у розвитку професіоналізму сучасного викладача. - C. 83-88.
- Мартинів О. М. Дефінітивний аналіз основних понять у дослідженні формування культури здоров’язбереження студентів. - C. 89-93.
- Матвійчук М. М., Каленський А. А. Застосування інформаційних технологій у процесі вивчення дисципліни "Деталі машин". - C. 94-97.
- Опальчук Б. В., Кубіцький С. О. Роль прoбaцiї в системi пенiтенцiaрних установ. - C. 98-102.
- Поздишев С. О. Сучасні підходи до психологічного забезпечення офіцерів військового управління оперативно-тактичного рівня. - C. 103-108.
- Романюк І. М. Світовий досвід підготовки офіцерів з виховної роботи. - C. 109-114.
- Савіцька В. В. Праксеологічний підхід як інновація при підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 115-119.
- Сіменник Л. В., Теслюк В. М. Навчальна ділова гра як метод продуктивного навчання. - C. 120-124.
- Сірий А. В., Кожедуб О. В. Розвиток творчих здібностей курсантів вищого військового навчального закладу під час вивчення ними тактичних дисциплін. - C. 125-130.
- Степаненко М. А., Яковлева В. А. Методичні рекомендації щодо організації роботи на семінарських заняттях з дисципліни Методика навчання "Історії педагогіки". - C. 131-135.
- Теслюк В. М., Канініна М. Л. Ігрові методи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищій школі. - C. 136-138.
- Фіногенов Ю. С. Оцінка ефективності системи фізичної підготовки представниками функціонального керівництва Збройних Сил України. - C. 139-143.
- Франчук І. С., Кубіцький С. О. Особливості організації культурно-дозвіллєвої діяльності підлітків. - C. 144-147.
- Хазова С. А. Личностные качества и способности как детерминанты конкурентоспособности специалистов по физической культуре и спорту. - C. 148-153.
- Чернявський О. А. Доцільність введення у навчально-виховний процес організаційно-педагогічних умов формування фахової компетентності офіцерів зі спеціальної фізичної підготовки та спорту. - C. 154-160.
- Шостаківська Н. М. Стан сформованості професійної компетентності студентів економічних спеціальностей. - C. 161-165.
- Яковлева В. А. Значення виробничої (безвідривної від навчання) практики для студентів спеціальності "Управління навчальними закладами". - C. 166-172.
- Арзуманян К. К. Аналіз теоретичних підходів щодо психологічного змісту конфліктів в організаціях. - C. 173-178.
- Асоцький В. В. Особливості професійної діяльності начальників караулів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 179-183.
- Бондаренко В. В. Модель професійної діяльності фахівця по роботі з персоналом як основа його професіограми. - C. 184-188.
- Ванюшина О. Ф. Теоретико - методологічні основи соціології безпеки. - C. 189-194.
- Васильєв С. П. До проблеми психологічного вивчення адаптації курсантів до навчання в вищих військових навчальних закладах. - C. 195-200.
- Вороніна К. О. Особливості та принципи системної професіографії. - C. 201-205.
- Гарькавець С. О. Аксіологічний вимір антисоціальної активності особистості в умовах суспільних перетворень. - C. 206-211.
- Гвоздова О. О. Програма психопрофілактики негативних впливів професійної діяльності для бійців-початківців спецпідрозділів. - C. 212-217.
- Каськов І. В. Особливості формування сприятливого соціально-психологічного клімату студентського колективу як чинника успішного навчання. - C. 218-222.
- Кокун О. М., Пішко І. О. Особливості та динаміка розвитку лідерських якостей курсантів. - C. 223-229.
- Любчук О. К. Проблема профілактики професійного вигорання викладачів університету управління для розвитку особистісного освітнього простору. - C. 230-235.
- Мазаракі А. А., Ржевський Г. М. Роль і місце соціологічного опитування студентів університету "Викладання навчальних дисциплін в КНТЕУ" в внутрівузівські системі якості освіти. - C. 236-242.
- Мельніченко О. Аналіз понять "система управління якістю", "ставлення суб’єкта до нововведень". - C. 243-247.
- Милославська О. В., Черкашина К. І. Психологічні особливості толерантості студентів різного віку. - C. 248-253.
- Миронець С. М. Формування психологічної готовності рятувальників міжнародних гуманітарних місій. - C. 254-259.
- Невмержицький В. М. Практичні аспекти здійснення психологічної підготовки військовослужбовців. - C. 260-265.
- Немеш Ю. В. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки менеджерів туристи стичного бізнесу. - C. 266-270.
- Овсяннікова Я. О. Ефективна психологічна підготовка до професійної діяльності як засіб профілактики "синдрому" вигорання у працівників ДСНС України. - C. 271-275.
- Побідаш А. Ю. Особливості неусвідомленого компоненту самосприйняття та самооцінки моряків – жертв піратського полону. - C. 276-282.
- Пономаренко І. В. Негативні психічні стани у діяльності газодимозахисників ДСНС України. - C. 283-289.
- Ребуха Л. З. Застосування копінг-стратегій у подоланні девіацій в осіб підліткового віку. - C. 290-295.
- Світозарова С. В. Характеристика показників ресурсних можливостей професійного здоров’я працівників локомотивних бригад. - C. 296-300.
- Скуловатова О. В. Значення концепту "доля" для практичної психології. - C. 301-305.
- Солдатов С. В. Методичний апарат оцінки професійного стресу та впливу стрес-факторів на особистість. - C. 306-311.
- Стасюк В. В. Поняття страху та його види: спроба детермінації. - C. 312-315.
- Філіппов М. О. Аналіз викoристaння псиxoтexнoлoгiй неінструментальної детекції нeдостовірної iнфoрмaцiї oфiцeрaми-прикордонниками у свoїй прoфeсiйнiй діяльності. - C. 316-321.
- Хайрулін О. М. Обгрунтування сутності, змісту та структурно-функціональної моделі психологічної профілактики професійного вигорання військовослужбовців Державної прикордонної служби України. - C. 322-328.
- Цицей Р. М. Перше враження як складова психологічного контакту екстремального психолога з постраждалим в осередку надзвичайної ситуації. - C. 329-333.
- Шмерко О. П. Самоменеджмент у професійній діяльності фахівців торгово-економічного профілю. - C. 334-338.
- Будагьянц Л. М. Cвобода совісті як чинник розвитку українського суспільства. - C. 339-343.
- Тарасов В. М., Шевченко О. В., Горбенко І. В. Основні положення щодо проведення атестації науково-педагогічних та наукових працівників з питань присвоєння вчених звань у вищому військовому навчальному закладі. - C. 344-348.
- До відома авторів. - C. 349.
- Вихідні дані.
| 2013 | | Вип. 3 (34)
|
|
|
|