Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2012/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Афанасьєв А. О. Військове виховання у системі підготовки фахівців органів виховної та соціально-психологічної роботи Збройних сил України. - C. 5-11.
  4. Бец Ю. І., Мороз Н. В. До питання про сутність та особливості формування національної свідомості майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 12-17.
  5. Бойко О. В. Критерії лідерської компетентності офіцера за ціннісною теорією. - C. 18-22.
  6. Василенко О. П. Роль критичного мислення у професійній діяльності фахівців інженерно –технічних спеціальностей. - C. 23-26.
  7. Ващенко А. М. Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, як підґрунтя розвитку ціннісного досвіду. - C. 27-31.
  8. Виговська С. В., Виговський А. Ю. Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців лісового господарства під час виконання лабораторних робіт. - C. 32-35.
  9. Вознюк О. В., Кубіцький С. О. Творчий аспект професійного мислення вчителя. - C. 36-39.
  10. Гапоненко Г. М. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх водолазів-підривників. - C. 40-44.
  11. Гапоненко Н. П. Роль предмета "культурологія" у всебічному розвитку студентів та шляхи зацікавлення молоді даним предметом. - C. 45-47.
  12. Дідух І. Я. Особливості формування організаційної структури "пласту" в Галичині (1911-1939 рр.). - C. 48-53.
  13. Жембровский С. М. Методика самостійної роботи з фізичної підготовки офіцерів з недостатнім рівнем фізичної підготовленості в системі післядипломної військової освіти. - C. 54-60.
  14. Зельницький А. М., Пашкова О. О. Зворотний зв'язок у коригуванні змісту військової освіти. - C. 61-65.
  15. Ільницький Б. А., Каленський А. А. Інформаційні технології в заочній (дистанційній) формі навчання. - C. 66-68.
  16. Кирилюк В. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників засобами інтерактивних технологій з гуманітарних дисциплін. - C. 69-74.
  17. Мулява В. Д., Замотаєва Н. В. Актуальні проблеми військово – патріотичного виховання у Збройних силах України. - C. 75-79.
  18. Плохенко В. В., Каленський А. А. Застосування інформаційних технологій при вивченні дисципліни "ландшафтний дизайн”. - C. 80-83.
  19. Романюк І. М., Сидоров С. В. Використання технологій дистанційного навчання в умовах кредитно модульної системи у вищих навчальних закладах. - C. 84-89.
  20. Cальнікова О. Ф. Аналіз цілей виховання у сучасних умовах. - C. 90-95.
  21. Ситник Л. Р., Компанієць М. О. Деякі особливості викладання російської мови як іноземної у корейській аудиторії. - C. 96-100.
  22. Скворок І. М. Організаційно-методичні засади особистісно орієнтованого викладання тактичних дисциплін. - C. 101-107.
  23. Ставицький О. М. Професійне виховання майбутніх офіцерів-прикордонників на основі моделі фахівця з охорони та захисту державного кордону. - C. 108-111.
  24. Сябренко Р., Виговська С. В. Методика навчання дисципліни "Загальна екологія" у процесі підготовки майбутніх техніків-екологів. - C. 112-115.
  25. Теслюк В. М., Бондарчук О. В. Особливості застосування педагогічної гри під час навчальних занять у ВНЗ. - C. 116-119.
  26. Ткаченко Н. В., Кубіцький С. О. Особливості соціального супроводу неблагополучних сімей. - C. 120-123.
  27. Торчевський Р. В. Обгрунтування проблеми розвитку управлінської культури офіцерів у психолого-педагогічній літературі та військовій практиці. - C. 124-129.
  28. Шалоха Н. В. Про результати експериментального дослідження ефективності педагогічних умов формування творчої активності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 130-135.
  29. Яковлева В. А. Критерії та рівні сформованості пізнавальної самостійності старшокласників у процесі вивчення соціально-економічної географії світу. - C. 136-141.
  30. Ямковий О. Ю., Каленський А. А. Педагогічні принципи та умови підготовки та застосування тестів успішності в процесі навчання студентів. - C. 142-146.
  31. Алещенко В. І. Сутність методу превентивного аналізу та оцінки ефективності системи психологічного забезпечення миротворчої діяльності. - C. 147-150.
  32. Бабаджанова А. Н. Психологічний супровід розвитку почуття гумору в старшокласників: експериментальна верифікація програми та соціально-психологічного тренінгу. - C. 151-155.
  33. Балецька Л. М. Психологічні особливості розвитку відповідальності студента. - C. 156-161.
  34. Будніков О. В. Кадровий потенціал у вимірі організаційних соціокультурних чинників на вітчизняному авіаційному просторі. - C. 162-165.
  35. Васильєв С. П. До проблеми вивчення психологічних особливостей адаптації до навчання як чинника оптимізації підготовки військових фахівців у цивільному вищому навчальному закладі. - C. 166-171.
  36. Горбачов В. О. Аналіз провідних психологічних підходів до розуміння поняття ідентичності. - C. 172-176.
  37. Горелов І. Ю. Особливості саморегуляції працівників міліції як чинник психологічної готовності до виконання професійних обов’язків в екстремальних умовах. - C. 177-181.
  38. Греса Н. В. Особливості емоційного інтелекту злочинців з різним рівнем усвідомлення вини. - C. 182-186.
  39. Дудник Н. В. Гумор як психолого-педагогічна проблема. - C. 187-191.
  40. Журавель А. В. Психологічний аналіз консультативної діяльності психолога системи освіти. - C. 192-197.
  41. Каськов І. В. Відповідальність як професійно важлива характеристика майбутнього психолога. - C. 198-202.
  42. Катаєв Є. С. Соціокультурні детермінанти професійної діяльності постсучасного (інформаційного) суспільства. - C. 203-207.
  43. Луценко В. А. Психологічні особливості професійного становлення офіцерів прикордонної служби. - C. 208-212.
  44. Макаренко П. В. Психологічні особливості ворожості у професійному спілкуванні працівників ОВС. - C. 213-215.
  45. Макота Т. В. Емоційне вигорання як наслідок емоційної нестійкості особового складу підрозділів спеціального призначення. - C. 216-220.
  46. Малоголова О. О. Особливості професіографічного дослідження діяльності працівників підрозділів боротьби з незаконним обігом наркотиків. - C. 221-226.
  47. Мамічева О. В. Структура та психологічний механізм розвитку предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ. - C. 227-231.
  48. Машук І. О. Актуальні проблеми самореалізації жінки в діяльності правоохоронних органів. - C. 232-236.
  49. Мостова І. В. Обґрунтування та вплив комплексної психокорекційної програми оптимізації адаптаційного входження студентів-економістів у навчальну діяльність протягом чотирьох років навчання. - C. 237-242.
  50. Олексієнко С. Б. Вплив психологічних факторів на військовослужбовців під час виконання миротворчих завдань. - C. 243-247.
  51. Охременко О. Р. Проблема колективних рішень в професійній діяльності. - C. 248-253.
  52. Попова Г. В. Життєві пріоритети працівників міліції: гендерний аспект. - C. 254-258.
  53. Приліпко О. Ф. Особливості формування авторитету військовослужбовців військової служби правопорядку ЗСУ. - C. 259-263.
  54. Приходько І. І. Результати психологічного аналізу законодавчих і нормативно-правових документів, що визначають забезпечення безпеки людини. - C. 264-268.
  55. Ржевський Г. М. Принципи психологічного впливу зброї нелетальної дії, і необхідність розробки засобів протидії в сучасних умовах. - C. 269-274.
  56. Світозарова С. В. Аналіз емпіричних результатів дослідження проявів професійного здоров'я у працівників локомотивних бригад. - C. 275-280.
  57. Солдатов С. В. Аналіз сучасних теоретичних поглядів на психологічний стрес та прояви його наслідків. - C. 281-285.
  58. Ставицький О. О. Специфічні особливості ставлення суспільства до інвалідизованих. - C. 286-291.
  59. Стасюк В. В. Засади спеціальної психологічної підготовка особового складу до бою (бойових дій) в сучасних умовах. - C. 292-294.
  60. Супрун О. В. Психологічне забезпечення як елемент системи морально-психологічного забезпечення підготовки і застосування Збройних сил України. - C. 295-299.
  61. Франчук Ю. В. Методика сприяння соціально-психологічній адаптації молодих сімей офіцерів-прикордонників та результати її перевірки. - C. 300-306.
  62. Шиліна А. А. Взаємозв'язок психологічних особливостей студентів з різним рівнем прокрастинації. - C. 307-313.
  63. До відома авторів. - C. 314.
  64. Вихідні дані.
2012
Вип. 3 (28)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського