Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2012/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Бойко О. В., Похнатюк С. В. Психолого-педагогічний аналіз відмінностей функцій керівництва і лідерства у професійній діяльності командира підрозділу. - C. 5-10.
- Васюк О. В. Теоретичні аспекти професійної підготовки фахівців соціальної сфери за кордоном для роботи з сільською громадою. - C. 11-16.
- Вовковінська Ю. В., Кубіцький С. О. Особливості профорієнтаційної роботи в школі. - C. 17-21.
- Генсіцький Ю. Д., Кубіцький С. О. Жорстоке ставлення до дітей у сім’ї як соціально-педагогічна проблема. - C. 22-25.
- Жембровский С. М. Класифікація видів самостійної роботи з фізичного виховання у системі післядипломної військової освіти. - C. 26-30.
- Зонь В. В. Методична підготовка майбутнього викладача аграрного вищого навчального закладу. - C. 31-35.
- Кошук О. Б., Каленський А. А. Формування технічних здібностей студентів агро-інженерних спеціальностей: діагностичний аспект. - C. 36-40.
- Лащихіна В. П. Полікультурний аспект освіти упродовж життя. - C. 41-44.
- Максимчук Л. В. Модель професійної підготовки майбутніх економістів-міжнародників засобами інтерактивних технологій. - C. 45-49.
- Мамчур К. В. Проблеми оцінювання арабомовної компетентності в письмі. - C. 50-53.
- Маслов В. С. Психологізація навчання. - C. 54-58.
- Cальнікова О. Ф. Аналіз особистісного становлення жінок-військовослужбовців у вищих військових навчальних закладах України. - C. 59-62.
- Семенов Ю. М., Качанов В. І. Обґрунтування рекомендацій щодо організації мовного тестування з іноземних мов за заявками в Збройних силах України. - C. 63-65.
- Сиротенко С. Б. Експериментальна перевірка педагогічних умов формування культури самоорганізації навчальної діяльності у курсантів ВВНЗ. - C. 66-70.
- Собко В. Г. Особливості проведення ділових ігор з офіцерським складом Державної прикордонної служби України. - C. 71-74.
- Сургунд Н. А. Робота з профілактики наркотизації в процесі практичної підготовки майбутніх психологів. - C. 75-79.
- Сухорада Г. І., Божко С. А., Піддубний О. Г. Вдосконалення організації фізичної підготовки військовослужбовців. - C. 80-86.
- Торічний О. В. Методика використання неімітаційних методів активного навчання у формуванні військово-спеціальної компетентності курсантів-прикордонників. - C. 87-92.
- Торчевський Р. В. Результати експериментального дослідження розвитку управлінської культури майбутніх магістрів військового управління. - C. 93-98.
- Федоренко О. І. Методи та прийоми профілактично-виховної роботи працівників органів внутрішніх справ з підлітками. - C. 99-104.
- Фіногенов Ю. С. Досвід удосконалення концептуальних основ системи фізичної підготовки збройних сил країн блоку НАТО. - C. 105-108.
- Шемчук В. А. Аналіз дослідження результатів сучасного стану розвитку управлінського мислення у майбутніх магістрів військового управління. - C. 109-118.
- Ямковий О. Ю. Експериментальна перевірка ефективності технології тестового контролю в процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 119-123.
- Ящук А. В., Кубіцький С. О. Насильство щодо підлітків як соціально-педагогічна проблема. - C. 124-127.
- Бут В. П., Школяр Є. В. Науково-теоретичний погляд на проблему структури психологічної готовності до діяльності в особливих умовах. - C. 128-133.
- Ващенко І. В., Кісіль З. Р. Причини та ознаки прояву професійної деформації працівників органів внутрішніх справ. - C. 134-140.
- Вербицька Л. Ф. Вікові особливості переживання духовно-особистісних криз у ранньому юнацтві. - C. 141-146.
- Греса Н. В., Кравцова В. В. Особливості мотиваційно – ціннісної сфери злочинців з різним рівнем усвідомлення вини. - C. 147-152.
- Драб Я. М. Психічна саморегуляція у формуванні готовності до роботи оперативного персоналу електроенергетичного підприємства. - C. 153-158.
- Дубровинський Г. Р. Методика проведення "універсальної" соціометрії. - C. 159-164.
- Капосльоз Г. В., Василенко С. В. "Морально-психологічний стан” як інтегральна характеристика "людських ресурсів” та "людського фактора”. - C. 165-170.
- Катаєв Є. С. Використання статистичних методів обробки даних у дослідженнях "Я-концепції” особистості. - C. 171-176.
- Ковальчук О. П. Критерії та показники професійної мотивації військовослужбовців. - C. 177-181.
- Колесніченко О. С. Психологічне забезпечення професійної підготовки працівників мнс україни: концепції, принципи, технології. - C. 182-186.
- Кузьменко М. Д. Професійна придатність та її визначення при проведенні професійно-психологічного відбору у Повітряні сили Збройних сил України. - C. 187-191.
- Макаренко П. В., Литвиненко Д. М. Моделі професійно-важливих якостей працівників ОВС у спільній професійній діяльності. - C. 192-196.
- Марченко А. О., Барко В. І. Психологічна діагностика емоційного інтелекту керівників органів внутрішніх справ. - C. 197-201.
- Мась Н. М. Використання супервізійних та інтервізійних форм роботи у професійній діяльності військових психологів. - C. 202-206.
- Михайлишин У. Б. Особливості ціннісних орієнтацій неповнолітніх правопорушників. - C. 207-212.
- Овсяннікова Я. О. Особливості використання телефонного консультування в системі МНС України. - C. 213-217.
- Оніщенко Н. В. Піратський полон як надзвичайна ситуація соціального походження: психологічний аналіз. - C. 218-222.
- Полторак С. Т., Пасічник В. І. Сутність та особливості здійснення психологічного супроводу військовослужбовця Внутрішніх військ, який отримав бойову психічну травму. - C. 223-226.
- Полюк С. П. Структура психічної депривації. - C. 227-230.
- Поляков І. О. Психограма та психологічні профілі рятувальника гірської пошуково-рятувальної групи. - C. 231-238.
- Приліпко О. Ф. Соціально-психологічні чинники формування авторитету військовослужбовця Військової служби правопорядку ЗСУ. - C. 239-244.
- Сафін О. Д. Відмінності у використанні захисно-копінгової поведінки залежно від інтелектуального ресурсу особистості. - C. 245-250.
- Синельник О. С., Греса Н. В. Особливості самосвідомості дівчат та юнаків - підлітків, які перебувають в різних типах шлюбних відносин. - C. 251-255.
- Стасюк В. В. Сутність психологічного проектування бою (бойових дій). - C. 256-260.
- Сторожук Н. А. Символдрама, як засіб вирішення особистісних проблем військовослужбовців в умовах військової служби. - C. 261-264.
- Теслик Н. М. Система структурних складових правової свідомості особистості. - C. 265-269.
- Тімофєєв Ю. П. Психологічні чинники адаптації молодших офіцерів. - C. 270-273.
- Тітаренко Д. С. Результати опитування рятувальників МНС України щодо особливостей взаємодії з дитиною молодшого шкільного віку в умовах надзвичайної ситуації. - C. 274-278.
- Чеботарьов Е. В. Засоби розвитку психологічної готовності та стійкості працівників міліції під час проведення масових заходів. - C. 279-283.
- Шемет І. С., Шиліна А. А. Особливості толерантності студентів на різному рівні професіоналізації. - C. 284-289.
- Шиліна А. А., Олефіренко В. С. Психологічні особливості сенсо-життєвих орієнтацій осіб з різним рівнем толерантності до невизначенності. - C. 290-295.
- Андресюк Б. П. До питання щодо здійснення оцінки суспільно-політичної обстановки. - C. 296-302.
- Будагьянц Л. М. Проблематика природи війн у становленні психології ХХ століття. - C. 303-308.
- Камалов Р. Х., Іванов Д. А., Коваль О. В., Ладєєва А. О., Лівицький Ю. М. Деякі аспекти медичного забезпечення військовослужбовців на сучасному рівні. - C. 309-315.
- Кротиков В. П. Гуманітарна політика у Збройних силах України: на порядку денному модернізація. - C. 316-321.
- До відома авторів. - C. 322.
- Вихідні дані.
| 2012 | | Вип. 2 (27)
|
|
|
|