Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2011/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Афанасьєв А. О. Форми діяльності духовенства у збройних силах України. - C. 5-10.
  4. Берестецька Н. В., Мисечко О. В. Дидактико-методичні моделі інтегрованого заняття з англійської мови у процесі іншомовної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників інженерних спеціальностей. - C. 11-15.
  5. Боринський В. М. Шляхи вдосконалення змісту формування сербомовної компетентності в говорінні у магістрів військового управління у міжнародних відносинах. - C. 16-21.
  6. Будагьянц Л. М., Грицюк В. М. Феномен бойового духу і сучасна наука. - C. 22-26.
  7. Гапеєва О. Л. Підготовка військових фахівців у збройних силах республіки Білорусь. - C. 27-32.
  8. Гіренко С. П. Конфліктологічна готовність працівників органів внутрішніх справ як складова їх професійної підготовки. - C. 33-39.
  9. Єрмоленко А. Б. Освіта дорослих, як ефективний чинник оптимізації соціально-економічної сфери суспільства. - C. 40-46.
  10. Кирилюк О. Р. Мeтодичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо покращення підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з технічними засобами прикордонного контролю. - C. 47-50.
  11. Кисіль В. В. Проблеми діяльності органів з виховної та соціально-психологічної (виховної) роботи збройних сил України. - C. 51-57.
  12. Кравченко А. І. Первинна професійна підготовка – важливий етап формування комунікативної взаємодії курсантів вищого військового навчального закладу. - C. 58-60.
  13. Майборода Р. С. Деякі актуальні питання використання комунікативного методу в процесі завчасної мовної підготовки офіцера-учасника міжнародної миротворчої операції. - C. 61-63.
  14. Николюк Н. П. Формування творчої особистості студента. - C. 64-68.
  15. Опанасенко О. В., Кубіцький С. О. Насилля – руйнуючий фактор сучасного суспільства. - C. 69-72.
  16. Солодков В. Т. Динаміка євроінтеграції та проблеми ціннісної "європеїзації" освіти України. - C. 73-78.
  17. Солодько Ю. В., Кубіцький С. О. Соціально – педагогічна робота з "дітьми вулиці". - C. 79-81.
  18. Теслюк В. М., Піщана Н. П. Використання методик "мозкового штурму” в економічному навчанні. - C. 82-84.
  19. Ушкварок О. В. Становлення соціальної роботи з молоддю учнівського віку у діяльності поліції в США. - C. 85-89.
  20. Філоненко А. Л., Кубіцький С. О. Соціально-педагогічна робота з сім’ями хворих на алкоголізм і наркоманію. - C. 90-93.
  21. Шемчук В. А. Сутність і специфіка розвитку управлінського мислення майбутніх магістрів військового управління. - C. 94-98.
  22. Балашова C. П., Дробко Л. В. До проблеми вивчення комунікативної сфери військовослужбовців строкової служби. - C. 99-103.
  23. Барко В. І., Чеботарьов Е. В. Психологічна підготовка працівників міліції до охорони громадського порядку при проведенні масових заходів. - C. 104-109.
  24. Дворецький В. П. Методика дослідження індивідуально-типологічних особливостей стрільця із бойового пістолета на етапі початкової підготовки. - C. 110-114.
  25. Довбій Т. Ю. Проблема диференціації споріднених до феномену самотності понять у сучасній психологічній науці. - C. 115-122.
  26. Жданова І. В. Соціально-психологічні установки працівників ОВС щодо здоров’я. - C. 123-125.
  27. Іщенко І. А. Особливості індивідуально-типологічних проявів футбольних арбітрів. - C. 126-129.
  28. Капосльоз Г. В., Розумний О. Д. Психологічні аспекти морально-психологічного забезпечення дій миротворчих підрозділів Збройних сил України. - C. 130-135.
  29. Катаєв Є. С. Психологічні механізми розвитку когнітивної складової "Я-концепції” військовослужбовців. - C. 136-140.
  30. Ковальська І. Е. Психологічна готовність керівників прикордонних підрозділів до забезпечення безпеки підлеглого особового складу. - C. 141-146.
  31. Ковальчук О. П. Професійна спрямованість як основа професійного розвитку військовослужбовців. - C. 147-151.
  32. Корольчук В. М. Посттравматичний стресовий розлад, як наслідок дизадаптивного прояву стресогенного впливу. - C. 152-155.
  33. Корольчук М. С. Сучасні проблеми методології професійного психологічного відбору фахівців для ризиконебезпечних професій. - C. 156-160.
  34. Кулаженко А. І. Аналіз особливостей та наслідків діяльності ліквідаторів аварії на ЧАЕС в умовах радіаційної небезпеки. - C. 161-165.
  35. Ламаш І. В. Гендерні дослідження професійної діяльності у зарубіжній психології. - C. 166-171.
  36. Левківська Г. П. Особливості педагогічного забезпечення технології професійної підготовки під час навчальної діяльності студентів у ВНЗ. - C. 172-176.
  37. Лефтеров В. О., Алєксєєв А. О. Методика діагностики стилів професійної діяльності. - C. 177-182.
  38. Лисюк С. Г. Попередження виникнення станів психологічної напруженості військовослужбовців під час підготовки до виконання службових завдань. - C. 183-188.
  39. Магда В. А. Особливості взаємозв’язку соціально-психологічної адаптації рятувальників з проявами у них деформаційних змін. - C. 189-194.
  40. Мацевко Т. М. Детермінанти особистісного і професійного розвитку у сучасній психології. - C. 195-199.
  41. Мостова І. В. Психологічні детермінанти та умови успішності навчальної діяльності студентів в період адаптації. - C. 200-204.
  42. Овсяннікова Я. О. Профілактика девіантної поведінки працівників екстремальних видів діяльності. - C. 205-209.
  43. Осьодло В. І., Татарінов Є. В. Ефективність тренінгу розвитку кар’єрних домагань офіцерів. - C. 210-215.
  44. Охременко О. Р. Проблема формування емоційних взаємин у професійній групі. - C. 216-221.
  45. Панфілова Г. Б. Особливості трансформації психологічної автобіографії студентів в ускладнених життєвих ситуаціях (на прикладі екзаменаційної сесії). - C. 222-226.
  46. Поляков І .О. Особливості психологічної безпеки рятувальників з пошуку та рятування туристів МНС. - C. 227-232.
  47. Ржевський Г. М., Мороз І. В. Діяльність психолога у підготовці студентів – майбутніх офіцерів в системі військово – професійної освіти України. - C. 233-241.
  48. Романенко О. В., Погоріла І. О. Порівняння у хірургів та студентів – майбутніх лікарів факторів особистості, що мають спадкову схильність. - C. 242-247.
  49. Стасюк В. В. Загальні аспекти виникнення, протікання, запобігання паніки. - C. 248-251.
  50. Стужук В. М. Соціально-психологічні детермінанти та особливості становлення уявлень засуджених-рецидивістів про життєву перспективу. - C. 252-257.
  51. Сулятицький І. В. Соціопсихологічні фактори забезпечення обороноздатності країни. - C. 258-263.
  52. Тімофєєв Ю. П. Корекційно-адаптаційний тренінг як засіб групової психокорекції бар’єрів соціально-психологічної адаптації молодших офіцерів. - C. 264-269.
  53. Філоненко В. М. Соціально-демографічні особливості злочинців-рецидивістів. - C. 270-273.
  54. Числіцька О. В. Методологічні підходи до оцінки і прогнозування функціональних станів військових медиків. - C. 274-279.
  55. До відома авторів. - C. 280.
  56. Вихідні дані.
2011
Вип. 4 (23)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського