Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2011/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балашова С. П., Дубровинський Г. Р. Структура та зміст професійно важливих умінь у військових ліцеїстів. - C. 5-11.
  4. Бистрова Б. Б. Технологія презентацій як один з елементів активізації процесу навчання іноземній мові. - C. 12-15.
  5. Васів С. В. Динаміка розвитку готовності до фізичного самовдосконалення у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 16-20.
  6. Гапеєва О. Л. Діяльність органів ідеологічної роботи Збройних сил республіки Білорусь. - C. 21-27.
  7. Духневич В. М. Використання кейсів в процесі професійної та психологічної підготовки військових фахівців в умовах цивільного вищого навчального закладу. - C. 28-32.
  8. Зонь В. В. Комунікативний аспект професійної соціалізації майбутніх соціальних педагогів. - C. 33-36.
  9. Іванов О. Л. Бойовий кікбоксинг – базова складова фізичної підготовки професійних Збройних сил України. - C. 37-38.
  10. Іщенко Л. Й. Ділова гра як середовище становлення професійної мовної компетенції. - C. 39-42.
  11. Ковалишин Л. Є. Визначення тестових завдань для діагностування фонетичних здібностей до вивчення чеської мови у військових фахівців. - C. 43-46.
  12. Красник М. Я. Структура комунікативної компетентності майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах. - C. 47-51.
  13. Кубіцький С. О., Воронцов О. С. Загальнонаукові характеристики системи підвищення кваліфікації молодших офіцерів соціально-психологічної служби. - C. 52-56.
  14. Кузнецова О. В. Педагогічні умови розвитку інформологічної культури в учнів середнього шкільного віку у процесі естетичної діяльності. - C. 57-62.
  15. Олійник Л. В. Теоретико-методологічні підходи до психолого-педагогічної підготовки у вищій військовій школі. - C. 63-67.
  16. Приходько Ю. І. Методологічні основи формування змісту підготовки військових фахівців. - C. 68-74.
  17. Теслюк В. М., Карпович О. В. Сутність професійної компетентності майбутнього викладача. - C. 75-78.
  18. Ткачик В. В., Кубіцький С. О. Вплив самооцінки на успішність навчання дітей-сиріт. - C. 79-85.
  19. Торічний О. В. Філософсько-методологічні основи формування професійної військової компетентності майбутніх випускників вищих військових закладів. - C. 86-91.
  20. Федоренко О. І. Правове виховання дітей та підлітків працівниками органів внутрішніх справ. - C. 92-95.
  21. Янішевська З. В. Соціальна роль сім’ї та сімейного виховання у сучасному іспанському суспільстві. - C. 96-100.
  22. Гаврюшенко В. В. Оптимізація взаємодії офіцерів у проблемних міжособистісних ситуаціях анотації. - C. 101-104.
  23. Гоцуляк Н. Є. Предметно-операційні та смислові рівні методичних умінь викладача іноземної мови в процесі здійснення ним професійної діяльності. - C. 105-110.
  24. Греса Н. В. Особливості опановуючої поведінки юристів з різним стажем роботи. - C. 111-119.
  25. Григор’єв В. В. Проблеми та основи організації захисту особового складу Збройних сил України від негативного інформаційно-психологічного впливу. - C. 120-124.
  26. Каськов І. В. Особливості попередження професійного стресу у діяльності викладача. - C. 125-129.
  27. Ковальова І. Б. Декомпозиція когнітивного образу регуляції емоційно-вольових проявів суб’єкта діяльності в особливих умовах. - C. 130-134.
  28. Ковальчук О. П. Теоретичні аспекти дослідження мотивації професійної діяльності військовослужбовців. - C. 135-140.
  29. Корольчук В. М. Психологічні техніки та технічні засоби адаптації до стресу. - C. 141-146.
  30. Ларіонов С. О. Психологічні особливості сприйняття працівниками ОВС типових ситуацій службової діяльності. - C. 147-151.
  31. Лисюк С. Г. Заходи психологічної реабілітації військовослужбовців, які виконували свої обов’язки в екстремальних умовах. - C. 152-155.
  32. Ложкін Г. В., Петренко О. В. Проблеми дослідження суміщеної діяльності в операторських професіях з особливими умовами праці. - C. 156-162.
  33. Макаренко П. В., Ступакова О. В. Гендерні особливості ставлення працівників слідчих підрозділів органів внутрішніх справ до соціально-професійного оточення. - C. 163-166.
  34. Мацевко Т. М. Феномен "професійної деформації” офіцерів як предмет психологічного дослідження. - C. 167-171.
  35. Миронець С. М. Психологічна характеристика механізмів готовності зведених рятувальних загонів. - C. 172-176.
  36. Назаренко І. І. Теоретичні основи психологічного супроводу професійного становлення рятувальників. - C. 177-180.
  37. Назаров О. О. До проблеми моделювання функціональної надійності диспетчерів чергово-диспетчерських служб екстреного виклику. - C. 181-185.
  38. Назарук О. М. Вплив професійної діяльності на формування соціально-психологічної компетентності працівника служби безпеки сучасного підприємства. - C. 186-191.
  39. Перепелюк Т. Д. Психологічна природа та гендерні особливості прояву егоцентризму у старшокласників. - C. 192-196.
  40. Овсяннікова Я. О. Особливості надання екстреної психологічної допомоги помираючому та його родичам в умовах надзвичайної ситуації. - C. 197-201.
  41. Орел С. М., Дурач В. М. Психологічні аспекти повідомлення про екологічний ризик. - C. 202-206.
  42. Охременко О. Р. Проблеми формування віктимності. - C. 207-210.
  43. Перепелюк Т. Д. Соціально-психологічний тренінг як засіб корекції особистісного розвитку підлітка. - C. 211-214.
  44. Стасюк В. В. Зміст та особливості організації загальної психологічної підготовки особового складу. - C. 215-219.
  45. Татарінов Є. В. Критерії та показники емпіричного дослідження кар’єрних домагань офіцерів. - C. 220-226.
  46. Теслик Н. М. Структурні зв’язки оцінного ставлення до права у системі цінностей студентів ВНЗ МВС. - C. 227-232.
  47. Товма М. І. Стажування курсантів академії ВВ МВС України як чинник військово-професійної адаптації. - C. 233-237.
  48. Торічний В. О. Структура професійного іміджу прикордонника. - C. 238-243.
  49. Цимбал С. В. Онтогенетичні і психотерапевтичні принципи навчання іншомовному мовленню засобом ІЛОТ. - C. 244-249.
  50. Чабанюк Н. І. Мотивація як передумова успішного виконання професійних обов’язків в службовій діяльності молодих фахівців органів внутрішніх справ. - C. 250-255.
  51. Шевченко Л. О. Застосування СПТ як засобу групової корекційної роботи зі злочинницями. - C. 256-261.
  52. До відома авторів. - C. 262.
  53. Вихідні дані.
2011
Вип. 2 (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського