Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2017/4(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Херсонського державного університету
.- Херсон. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Белошистая А. В. Социальная ситуация развития: динамика изменения роли от Л. С. Выготского до наших дней. - C. 8-14.
  4. Борисенко В. М. Стан сформованості емоційної компетентності майбутніх фахівців соціономічного напряму. - C. 15-19.
  5. Дейниченко Л. М. Формування комунікативної компетентності майбутніх психологів засобами соціально-психологічного тренінгу. - C. 20-25.
  6. Долгополова О. В., Терещенко Н. М. Комплексна програма психокорекції соціальної тривожності в підлітків. - C. 26-30.
  7. Єзерська Н. В. Вплив інтернатних умов перебування на суб’єктивне благополуччя підлітків. - C. 31-36.
  8. Єрмолаєва Є. С. Параметри психологічного благополуччя студентів. - C. 36-40.
  9. Железнякова Ю. В. Верифікація програми психологічної корекції суб’єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків. - C. 41-46.
  10. Здоровець Т. Г. Дослідження психологічних особливостей наративної компетентності майбутніх психологів. - C. 47-51.
  11. Коваленко М. В. Типологічні особливості психосоматичної компетентності у майбутніх психологів. - C. 52-57.
  12. Коваленко-Кобилянська І. Г. Проектування метакогнітивного розвитку людини у геронтогенезі. - C. 58-62.
  13. Лапа В. М. Навчання дітей з особливими потребами: короткий огляд основних понять. - C. 63-67.
  14. Макарова Л. Л., Мінчукова А. О. Особливості взаємозв’язку типу інтелекту з рівнем успішності молодших школярів. - C. 67-75.
  15. Мелоян А. Е., Новиченко І. С. Дитячо-батьківські стосунки як фактор розвитку емпатії у молодших школярів. - C. 75-80.
  16. Проць О. І. Ставлення до матері як чинник формування релігійних уявлень. - C. 81-85.
  17. Пушкарук І. Ю. Аналіз особливостей батьківської ідентичності чоловіка за методикою "Сімейна соціограма". - C. 86-91.
  18. Резнікова О. А. Адаптаційні прояви копінг-стратегій та мотиваційних утворень особистості студента. - C. 91-96.
  19. Родіна К. М. Мнемо-імагінаційні здібності в юнацькому віці. - C. 96-100.
  20. Свіденська Г. М. Розвиток самосвідомості як чинник соціального самовизначення підлітка. - C. 101-105.
  21. Sviatenko Yu. O. Projective technique "Childhood”: psychological diagnostics of intrapersonal experiences of a child. - C. 106-111.
  22. Сухенко Я. В. Індивідуальна освітня траєкторія: міждисциплінарний аналіз феномену. - C. 111-116.
  23. Томчук М. І., Томчук С. М. Психологічні особливості професійної самореалізації жінок-педагогів. - C. 116-121.
  24. Ушакова К. Ю. Програма психологічного супроводу розвитку професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів. - C. 122-127.
  25. Хоменко К. В. Емпіричне дослідження психологічних особливостей системоутворюючого компоненту самоставлення в осіб юнацького віку. - C. 127-134.
  26. Шевченко О. М. Психологічні особливості готовності до материнства дівчат-старшокласниць. - C. 135-139.
  27. Яблонський А. І. Теоретична модель психологічної експертизи освітнього середовища школи. - C. 140-145.
  28. Позднишев Є. В. Особливості використання психотехнологій формування та підтримки іміджу спортсменів в умовах глобалізації. - C. 146-151.
  29. Старик В. А. Гендерні відмінності стресостійкості у фахівців допоміжних професій. - C. 152-157.
  30. Широбоков Ю. М. Особливості перебування військовополонених у психологічному просторі ідеологічної обробки в ході проведення антитерористичної операції. - C. 158-163.
  31. Клименко І. В. Толерантність до невизначеності як фактор адаптації курсантів – майбутніх правоохоронців, які навчаються в рамках психологічного супроводу. - C. 164-168.
  32. Барінова А. Ю. Внутрішня картина хвороби в структурі соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію. - C. 169-173.
  33. Кузьо О. Б. Порівняльний аналіз професійної діяльності когнітивно-поведінкового терапевта та гештальт-терапевта. - C. 174-178.
  34. Николаенко С. А. Способы усиления и расширенной инсталляции положительного самопредставления в ДПДГ-психотерапии. - C. 179-187.
  35. Турецька Х. І. Фактори ефективності імагінативних технік психотерапії. - C. 187-191.
  36. Тиньков А. М., Фаворова Е. Н. Особенности эмоционального состояния детей в семьях, в которых матери страдают депрессивными расстройствами. - C. 192-197.
  37. Шевченко Н. Ф. Здоров’я – хвороба: полюси континууму людського буття. - C. 198-203.
  38. Логвінова І. П. Інтерсуб’єктивність як фундамент емоційно-особистісного розвитку дітей із затримкою психічного розвитку. - C. 204-209.
2017
Вип. 4(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського