Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2017/3(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Байєр О. О., Ашуркіна О. Р. Несприятливе родинне середовище як предиктор схильності підлітка до залежної поведінки. - C. 10-14.
- Візнюк Ю. М. Генетично-психологічний тренінговий підхід до оптимізації набуття ідентичності дітьми з тривалою сімейною депривацією. - C. 15-19.
- Гафіатуліна А. В. Структура ставлення українських студентів до національної спільноти. - C. 20-24.
- Зінченко О. В., Шутько І. Ю. Мережева маніпуляція як причина підліткових самогубств: теоретичний аналіз проблеми. - C. 25-30.
- Клочек Л. В. Вихідні наукові положення розвитку соціальної справедливості особистості педагога. - C. 30-35.
- Костюченко О. В. Творчий і адаптивний потенціал навчання менеджерів соціокультурної сфери. - C. 36-40.
- Кузнецова М. М. Особенности самоорганизации учебной деятельности у успевающих и слабоуспевающих студентов с разными уровнями оптимизма. - C. 41-49.
- Макарова Л. Л., Гугой К. М. Роль інтелектуальних здібностей спортсменів юнацького віку у виборі копінг-стратегій. - C. 50-57.
- Метельcька Н. Й. Рoзвитoк прoфеciйнo важливих якocтей майбутнiх пcихoлoгiв як чинник фoрмування їх прoфеciйнoї cамocвiдoмocтi. - C. 58-62.
- Мовчан Я. О. Психологічні особливості мотиваційно-ціннісної сфери майбутніх інженерів як фактор розвитку їх лідерського потенціалу. - C. 63-68.
- Невідома Я. Г. Досягнення особистісної зрілості в ситуації сепарації від батьківської родини. - C. 68-73.
- Пасічник А. А. Емоційний стан та поведінкова реакція дитини дошкільного віку в умовах сім’ї. - C. 74-79.
- Потебня А. В., Кубриченко Т. В. Специфіка зв’язку емоційної прив’язаності до матері та гендерної ідентичності підлітків із неповних сімей. - C. 79-84.
- Rashkovska I. V. Success in life as realized by young people: challenges and opportunities. - C. 85-89.
- Юдіна Н. О., Тесленко М. М. Усвідомлена саморегуляція навчальної діяльності студентів як проблема сучасної психології. - C. 90-94.
- Фоменко К. І. Губристична мотивація та саморегуляція суб’єкта діяльності. - C. 95-101.
- Хабірова Л. І. Творча активність як умова особистісного розвитку школярів підліткового віку. - C. 102-106.
- Четверікова Н. В. Актуальність проблеми збереження емоційної стійкості педагогів в умовах інклюзивної освіти: сучасний вимір. - C. 107-113.
- Шапран Т. М. Ґендерно-вікове порівняння типів внутрішньоособистісних конфліктів осіб юнацького віку. - C. 114-119.
- Шевчишена О. В. Відстеження ціннісно-мотиваційної сфери педагога як запоруки досягнення ним ефективності в роботі з обдарованими дітьми. - C. 120-124.
- Яблонський А. І. Емпіричні показники психологічної експертизи освітнього середовища: сучасні підходи. - C. 125-129.
- Янчий А. И. Особенности идентификации (как механизма социальной перцепции) подростков с проблемами в поведении. - C. 130-135.
- Блинова О. Є. Соціально-психологічні особливості ставлення приймаючої спільноти до вимушених переселенців. - C. 136-141.
- Боровинська І. Є. До психологічного розуміння понять "успіх", "успішність", "життєвий успіх", "життєва успішність". - C. 142-148.
- Бриль М. М. Особливості соціально-психологічного супроводу медіасоціалізації дитини в діяльності медіастудії. - C. 149-154.
- Гаджиева А. Х. Толерантность и мультикультурализм в условиях современной культурной глобализации. - C. 155-159.
- Гомольська Л. П. Соціальне порівняння та категоризація як соціально-психологічні механізми бренд-комунікації. - C. 160-164.
- Камінська О. В. Вплив суспільно-економічних трансформацій на соціально-психологічну адаптованість студентської молоді. - C. 165-169.
- Кононенко А. О., Кононенко О. І. Перфекціонізм особистості: норма чи патологія?. - C. 170-174.
- Марценюк М. О. До питання психопрофілактики насилля в шкільному середовищіto. - C. 175-180.
- Матюшко Л. І. Соціальна адаптація випускників інтернатних закладів України: механізми вирішення проблеми. - C. 181-185.
- Петренко І. В. Особливості конструювання соціально-психологічних технологій у просторі освіти. - C. 186-190.
- Садегхибениз М. М. Влияние иранского фольклора на ментальные представления и нравственные чувства молодежи. - C. 191-194.
- Чайка І. Ю. Реалізація функцій соціальної роботи в системі інклюзивної освіти України. - C. 195-199.
- Бойко-Бузиль Ю. Ю. Механізм затребуваності в системі професійного та особистісного становлення керівників органів і підрозділів міністерства внутрішніх справ України. - C. 200-205.
- Гусейнова С. И. Психологические особенности влияния речи на становление интеллекта ребенка в условиях билингвизма. - C. 206-209.
- Іваненко А. С. Змістові та процесуальні аспекти системи корекційної роботи з формування у розумово відсталих підлітків уявлень про майбутню сім’ю. - C. 210-214.
- Склянська О. В. Соціальна взаємодія дитини першого року життя: підходи до вивчення, параметри оцінки та особливості порушень у немовлят групи ризику. - C. 215-220.
| 2017 | | Вип. 3(2)
|
|
|
|