Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2017/1(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Абсалямова Л. М. Психологічні механізми адиктивних порушень харчової поведінки. - C. 8-12.
- Алексєєнко Н. В. Диференційні типи рефлексії у працівників кримінально-виконавчої служби з різним рівнем психологічної готовності до інноваційної діяльності. - C. 13-17.
- Білоус Р. М., Ніколаєнко В. А. Вплив захисних механізмів на сприйняття краси у представників періоду ранньої дорослості. - C. 18-23.
- Богдан Т. В., Горобець Т. В. Вплив внутрішніх суперечностей особистості на професійне становлення студентів. - C. 23-27.
- Василюк О. Л., Салюк М. А. Роль рефлексивної свідомості у зумовленні психологічного благополуччя особистості. - C. 28-33.
- Видолоб Н. О. Професійна самосвідомість майбутніх психологів: аналітичний огляд проблеми. - C. 34-38.
- Волков Д. С., Ноздрін С. В. Індивідуально-типологічні фактори продуктивності уваги студентів. - C. 39-43.
- Гресько В. В. Менталітет як основний психологічний чинник збереження та розвитку українського суспільства. - C. 44-48.
- Грисенко Н. В., Фролова Н. В. Роль емоційного інтелекту в успішному подоланні життєвої кризи у внутрішньо переміщених осіб. - C. 49-57.
- Лапіна М. Д. Використання методу репертуарних решіток у дослідженні професійних якостей особистості фахівців соціальної роботи. - C. 58-62.
- Литвинчук Л. М. Оцінювання рівня суб’єктивного контролю осіб, залежних від опіоїдів, і співзалежних батьків. - C. 63-68.
- Мазурик В. М. Особливості проектування життєвого шляху жінками. - C. 69-73.
- Макарова Т. М. Психолінгвістика: теоретико-методологічний дискурс. - C. 74-78.
- Мельник Ю. С. Релігійні орієнтації особистості в системі її аксіологічної сфери. - C. 78-83.
- Мітіна С. В. Емпатія як професійно важлива якість медичного фахівця. - C. 83-88.
- Мотков С. О. Особливості смислової сфери дітей, які пережили травмувальні події. - C. 89-93.
- Олейник Н. О. Особливості організації структури переживання самотності в досліджуваних із різним рівнем самотності. - C. 94-99.
- Олійник А. В. Психопрофілактика суїцидальності засобами релігійної віри. - C. 99-104.
- Попелюшко Р. П. Дослідження стратегій поведінки у психотравмувальній ситуації як ресурсу для психологічної реабілітації особистості комбатанта. - C. 104-108.
- Руденко О. В., Гребенщикова Т. Д. Емпіричне дослідження психологічного благополуччя педагогічних працівників дошкільного навчального закладу. - C. 109-113.
- Санников А. И. Детерминанты реализации выбора личности: статистический анализ. - C. 114-120.
- Serediuk T. V. Characteristic of professional abilities in the context of activities of applied psychologist. - C. 121-125.
- Тавровецька Н. І. Основні підходи до розкриття особистісної психологічної позиції. - C. 126-131.
- Ткаченко А. А. Социальная морально-этическая терапия: феномен "майдана". - C. 132-137.
- Шулдик А. В. Професійне вигорання викладачів вищої школи. - C. 138-142.
- Яковицька Л. С. Створення нових сенсів як механізм самореалізації викладача університету в науково-технічній діяльності. - C. 143-147.
- Тімченко О. В., Щербина І. Є. Щодо можливості ефективного комплектування первинних тактичних пожежно-рятувальних підрозділів дснс україни на основі визначення та урахування індивідуально-типологічних особливостей вогнеборців. - C. 148-153.
- Николаенко С. А. Особенности использования методов нейролингвистического программирования в психотерапии посттравматического стрессового расстройства. - C. 154-161.
- Проскурня А. С. Методологічна модель диференціально-типологічної структури перфекціонізму. - C. 162-166.
- Гета А. В. Вплив засобів плавання на психоемоційний стан слабозорих студентів. - C. 167-173.
- Сорока О. М. Організація й результати експериментального дослідження з формування психологічної готовності майбутніх фахівців морського транспорту до екстремальних ситуацій професійної діяльності. - C. 174-180.
- Яковлева С. Д. Шляхи та засоби попередження неуспішності навчання учнів із вадами інтелекту (перше повідомлення). - C. 181-185.
| 2017 | | Вип. 1(1)
|
|
|
|