Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2016/6(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Агасиева Я. Т. Зависимость самооценки и познавательной деятельности студентов от аффилиации. - C. 7-12.
- Агачева Ю. А. Рефлексія міжособистісної атракції як механізм регулювання діяльності. - C. 13-17.
- Бруннер Є. Ю. Увага, пов’язана з уявою та пам’яттю. - C. 18-23.
- Бугерко Я. М. Рефлексивний аналіз натуралістичних уявлень духовності. - C. 24-28.
- Гахраманова Г. Н. Проблема пола в современной психологии. - C. 29-34.
- Данилюк І. В., Гресько В. В., Курапов А. О. Етноцентризм як спосіб збереження культурної ідентичності. - C. 35-39.
- Гресько М. В. Зміни особистості в учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та учасників антитерористичної операції. - C. 40-45.
- Джаббарова Л. В. Дослідження взаємозв'язку соціальної ідентичності з психологічним благополуччям у студентської молоді. - C. 46-50.
- Завада Т. Ю. Опитувальник перфекціонізму Н. Гаранян, А. Холмогорової (модифікований варіант Т. Завади). - C. 51-56.
- Каліщук С. М. Логіко-предметний зміст категорії "свідомість". - C. 57-62.
- Кяргярзаде М. М. Особенности психологической коррекции проблемных детей в иранских семьях. - C. 63-67.
- Микитюк Г. Ю. Сутність, основні види та функції професійної кар’єри особистості. - C. 68-72.
- Мілютіна К. Л. Ігрові технології у навчальному процесі як засіб інформальної соціалізації особистості. - C. 73-77.
- Міщенко М. С. Вплив самооцінки на рівень успішності професійної діяльності. - C. 78-82.
- Панченко О. А., Кабанцева А. В., Сердюк І. О. Психологічні параметри стану водіїв екстрених служб. - C. 83-88.
- Подкоритова Л. О. Дослідження самопізнання як передумови професійного розвитку фахівців соціономічної сфери. - C. 89-95.
- Попелюшко Р. П. Програма психологічної реабілітації комбатантів із віддаленими наслідками стресогенних впливів. - C. 96-100.
- Потоцька І. С., Рисинець Т. П., Бойчук С. В. Порівняння індивідуально-типологічних властивостей учителів математичних і музичних дисциплін. - C. 101-105.
- Сагайдак А. Н., Кудюкина Е. И. Психология глубинных трансформаций и арт-терапия в работе с детьми-аутистами. - C. 106-110.
- Сеник О. М. Дослідження чинників часової орієнтації на майбутнє. - C. 111-117.
- Степаненко Л. В. Самоставлення як чинник вияву емоційних станів особистості. - C. 118-123.
- Царькова О. В., Заколотюк В. Г. Психологічні особливості самоактуалізації жінок із різними типами гендерної ідентичності. - C. 124-129.
- Черепєхіна О. А. Теоретичні основи дослідження темпорального неврозу. - C. 130-134.
- Шаповалова Л. О. Клієнт-центрована психотерапія К. Роджерса як умова динаміки і розвитку особистості та конструктивний рух до її цілісності. - C. 135-141.
- Шевяков О. В., Шрамко І. А. Особливості психоемоційної сфери матерів-годувальниць. - C. 142-146.
- Штепа О. С. Верифікація техніки здійснення евентуальності щодо психологічних ресурсів особистості. - C. 147-152.
- Штих І. І. Особливості "я-концепції" особистості у похилому віці. - C. 153-158.
- Яковицька Л. С. Гендерні особливості соціально-психологічної адаптації випускників вищих навчальних закладів. - C. 159-163.
- Вертель А. В., Пасько Е. Н. Классический психоанализ З. Фрейда о структуре и функциях эго-сознания. - C. 164-171.
- Данилюк І. В., Ларін Д. І. Методологічні засади дослідження історичного смислу та ролі "відкритої психологічної кризи" в контексті розвитку прикладної психології. - C. 172-175.
- Рудай А. С. Особливості психологічної ресурсності майбутніх правоохоронців. - C. 176-180.
- Ламаш І. В., Шатковська О. С. Особливості компетентності у часі комбатантів анти-терористичної операції (АТО). - C. 181-185.
- Баташева Н. І. Особливості діагностики емоційного розвитку дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 186-190.
- Чухрій І. В. Психологічні особливості професійної ідентичності молодих людей з обмеженнями функцій опорно-рухового апарату. - C. 191-196.
- Агаркова А. І. Внутрішні і зовнішні механізми формування і розвитку соціального я як складової я-концепції. - C. 197-202.
| 2016 | | Вип. 6(1)
|
|
|
|