Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2015/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Білик Т. М. Індивідуально-психологічні особливості в контексті мовленнєвого іміджу. - C. 7-11.
- Бруннер Є. Ю. До питання про мимовільну увагу. - C. 12-21.
- Галян І. М., Гринців М. В. Теоретичний аналіз досліджень саморегуляції як чинника професійного становлення особистості. - C. 22-26.
- Головіна О. Ю. Аналіз наукових підходів дослідження духовного інтелекту особистості. - C. 27-32.
- Комар Т. В. Професійна зрілість особистості: психологічна природа поняття. - C. 33-37.
- Кононенко О. І. Взаємозв’язок між різними проявами перфекціонізму та особистісними чинниками особистості. - C. 38-42.
- Лінецька О. О. Конструювання образу світу особистістю як процес створення індивідуального авторського міфу. - C. 43-47.
- Лісова Л. І., Коваленко В. В. Характер зв’язку локусу контролю з вибором копінг-стратегії особистістю в період ранньої зрілості. - C. 48-52.
- Сапєльнікова Т. С., Лисенко К. С. Дослідження професійно важливих якостей особистості студентів спеціальності "практична психологія" в контексті формування професійної спрямованості. - C. 53-57.
- Пріснякова Л. М., Сергієні О. В., Демчук Т. П. Вплив індивідуально-психологічних особливостей особистості на формування емоційного інтелекту. - C. 58-62.
- Савченко О. В. Форми функціонування рефлексивної компетентності як системи, здатної до самоорганізації. - C. 63-69.
- Сергеєва А. В. Особливості емоційної стійкості студентів-педагогів, схильних до переживання ревнощів. - C. 70-74.
- Танасійчук О. М. Теоретичне переосмислення ідеї архетипів на основі праць К. Г. Юнга. - C. 75-80.
- Улунова Г. Є. Обґрунтування методики діагностики культури професійного спілкування державних службовців. - C. 81-85.
- Чорноусенко Н. С., Кудрик Н. Л. Психологічні особливості стильової саморегуляції поведінки студентів із різним рівнем соціального інтелекту. - C. 86-90.
- Шебанова В. І. Формування здоров’язбережувальної компетентності щодо харчової поведінки як індивідуального ресурсу особистості. - C. 91-97.
- Верещинська Я. В. Роль естетичного сприйняття зовнішності в соціальній перцепції особистості. - C. 98-102.
- Джаббарова Л. В. Уявлення студентів про сім’ю як компонент їхнього емоційного благополуччя. - C. 103-107.
- Коханова О. П. Цінності та ціннісні орієнтації, їх роль у розвитку особистості. - C. 108-112.
- Лазуренко О. О. Концепція формування емоційної компетентності на різних етапах професійної підготовки лікаря. - C. 113-116.
- Шевченко Н. Ф. Дослідження становлення професійної свідомості майбутніх практичних психологів у процесі фахової підготовки. - C. 117-122.
- Гальцева Т. О. Вплив неперервної освіти на становлення навчальної самоефективності особистості. - C. 123-127.
- Данильченко Т. В. Специфіка психологічної допомоги в позитивній психології: мета й форми. - C. 128-134.
- Пирог Г. В. Особливості політичної свідомості мешканців севастопольського регіону. - C. 135-141.
- Посвістак О. А. Психодинамічний підхід до вивчення психології сім’ї. - C. 142-147.
- Бойко-Бузиль Ю. Ю., Калюк О. М. Особливості організації психологічної роботи з працівниками МВС України – учасниками бойових дій. - C. 148-152.
- Колесніченко О. С., Лиман А. А. Структурно-функціональна модель психологічної готовності військовослужбовців Національної гвардії України до ризику. - C. 153-158.
- Николаенко С. А. Проблема сочетания гипноза c технологией десенсибилизации и переработки движениями глаз (ДПДГ) в процессе психотерапии эмоциональных травм. - C. 159-163.
- Попелюшко Р. П. Основи психологічної допомоги військовослужбовцям в умовах бойової обстановки та після бою. - C. 164-168.
- Ковтун Р. А. Розвиток уявлень про навколишній світ у дітей з особливими освітніми потребами. - C. 169-172.
| 2015 | | Вип. 3
|
|
|
|