Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2015/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Херсонського державного університету
.- Херсон. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабарыкина И. В., Стаченко А. В. Особенности семейных ценностей пар с разным стажем супружеской жизни. - C. 7-11.
  4. Бруннер Є. Ю. Особливості пам’яті опіатзалежних юнаків. - C. 11-17.
  5. Дейниченко Л. М. Психологічні компоненти самоактуалізації особистості студентів-психологів. - C. 18-22.
  6. Дерев’янко С. П. Теоретико-методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту. - C. 23-26.
  7. Ічанська О. М. Смислові компоненти копінг-стратегій у професійній діяльності фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій. - C. 27-31.
  8. Корнієнко О. В. Психосоматичні фактори хворобливих (індивідуально-типологічних, донозологічних) станів дівчат-студенток Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - C. 32-37.
  9. Курова А. В. Концепт суб’єктивного благополуччя особистості в психології. - C. 38-41.
  10. Литвинова В. Я., Коцарь А. В. Анализ понятия "любовь". Теоретические и эмпирические направления. - C. 42-46.
  11. Михальчишин Г. Є. Особливості синестезійних образів у відчуванні таємниць серед молоді. - C. 47-51.
  12. Павлик О. М., Василенко І. С. Особливості емоційно-мотиваційної сфери студентів-спортсменів. - C. 52-56.
  13. Петровська І. Р. Особливості сприйняття іміджу особистості політичного лідера. - C. 57-60.
  14. Савелюк Н. М. Контекст як системний чинник розуміння дискурсу: філософські, лінгвістичні та психологічні аспекти. - C. 61-65.
  15. Сазонова О. В. Індивідуально-психологічні особливості трудоголізму програмістів. - C. 66-71.
  16. Світлична Н. О. Психопрофілактика та психокорекція психологічного здоров’я працівників ризиконебезпечних професій. - C. 71-74.
  17. Усинова Д. В., Царькова О. В. Дослідження сімейних відносин засобами проективних малюнків. - C. 75-78.
  18. Шамлян К. М. Диференційно-типологічний аспект вивчення вольової організації особистості. - C. 79-83.
  19. Шулдик А. В. Структура професіоналізму практичного психолога. - C. 84-87.
  20. Яблонська Т. М. Сімейне консультування як засіб розвитку позитивної ідентичності підлітка. - C. 88-93.
  21. Бекіньова Л. Б. Наукові підходи до визначення феномена саморегуляції. - C. 94-98.
  22. Бурч О. І. Аналіз внутрішньоособистісного конфлікту як одного з індикаторів кризи ідентичності. Сучасні психологічні підходи до розуміння поняття ідентичності. - C. 99-103.
  23. Вербова Ю. В. Співвідношення мотивації до навчання й ціннісно-смислових орієнтацій студентів технічних спеціальностей коледжу. - C. 104-109.
  24. Гошовська Д. Т., Гошовський Я. О. Факторний профіль депривованої самості: емпіричний ракурс. - C. 109-114.
  25. Дідковська Л. І. Психологічні особливості стилів поведінки підлітків у міжособистісній взаємодії. - C. 115-120.
  26. Донченко О. С. Поняття креативності в психологічних дослідженнях. - C. 121-126.
  27. Залановська Л. І. Психологічна структура і зміст поняття "міжетнічна толерантність". - C. 127-133.
  28. Камінська О. В. Апробація програми корекції залежності від веб-серфінгу. - C. 134-138.
  29. Коломієць Л. І. Щоденникові спостереження як метод дослідження психічного розвитку дітей в історії експериментальної педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 139-144.
  30. Макогончук Є. С. Депривований образ Я та специфіка гандикапізму в умовах пенітенціарного закладу. - C. 144-149.
  31. Марєєва І. Ю., Работа Т. О., Царькова О. В. Виявлення фрустрації методами проективної діагностики в студентів – майбутніх практичних психологів. - C. 150-154.
  32. Мілінчук В. І. Інтенсивна мовленнєва корекція з відновлення мовлення: психолінгвістичний інструментарій. - C. 155-160.
2015
Вип. 1(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського