Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2015/1(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бабарыкина И. В., Стаченко А. В. Особенности семейных ценностей пар с разным стажем супружеской жизни. - C. 7-11.
- Бруннер Є. Ю. Особливості пам’яті опіатзалежних юнаків. - C. 11-17.
- Дейниченко Л. М. Психологічні компоненти самоактуалізації особистості студентів-психологів. - C. 18-22.
- Дерев’янко С. П. Теоретико-методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту. - C. 23-26.
- Ічанська О. М. Смислові компоненти копінг-стратегій у професійній діяльності фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій. - C. 27-31.
- Корнієнко О. В. Психосоматичні фактори хворобливих (індивідуально-типологічних, донозологічних) станів дівчат-студенток Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - C. 32-37.
- Курова А. В. Концепт суб’єктивного благополуччя особистості в психології. - C. 38-41.
- Литвинова В. Я., Коцарь А. В. Анализ понятия "любовь". Теоретические и эмпирические направления. - C. 42-46.
- Михальчишин Г. Є. Особливості синестезійних образів у відчуванні таємниць серед молоді. - C. 47-51.
- Павлик О. М., Василенко І. С. Особливості емоційно-мотиваційної сфери студентів-спортсменів. - C. 52-56.
- Петровська І. Р. Особливості сприйняття іміджу особистості політичного лідера. - C. 57-60.
- Савелюк Н. М. Контекст як системний чинник розуміння дискурсу: філософські, лінгвістичні та психологічні аспекти. - C. 61-65.
- Сазонова О. В. Індивідуально-психологічні особливості трудоголізму програмістів. - C. 66-71.
- Світлична Н. О. Психопрофілактика та психокорекція психологічного здоров’я працівників ризиконебезпечних професій. - C. 71-74.
- Усинова Д. В., Царькова О. В. Дослідження сімейних відносин засобами проективних малюнків. - C. 75-78.
- Шамлян К. М. Диференційно-типологічний аспект вивчення вольової організації особистості. - C. 79-83.
- Шулдик А. В. Структура професіоналізму практичного психолога. - C. 84-87.
- Яблонська Т. М. Сімейне консультування як засіб розвитку позитивної ідентичності підлітка. - C. 88-93.
- Бекіньова Л. Б. Наукові підходи до визначення феномена саморегуляції. - C. 94-98.
- Бурч О. І. Аналіз внутрішньоособистісного конфлікту як одного з індикаторів кризи ідентичності. Сучасні психологічні підходи до розуміння поняття ідентичності. - C. 99-103.
- Вербова Ю. В. Співвідношення мотивації до навчання й ціннісно-смислових орієнтацій студентів технічних спеціальностей коледжу. - C. 104-109.
- Гошовська Д. Т., Гошовський Я. О. Факторний профіль депривованої самості: емпіричний ракурс. - C. 109-114.
- Дідковська Л. І. Психологічні особливості стилів поведінки підлітків у міжособистісній взаємодії. - C. 115-120.
- Донченко О. С. Поняття креативності в психологічних дослідженнях. - C. 121-126.
- Залановська Л. І. Психологічна структура і зміст поняття "міжетнічна толерантність". - C. 127-133.
- Камінська О. В. Апробація програми корекції залежності від веб-серфінгу. - C. 134-138.
- Коломієць Л. І. Щоденникові спостереження як метод дослідження психічного розвитку дітей в історії експериментальної педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 139-144.
- Макогончук Є. С. Депривований образ Я та специфіка гандикапізму в умовах пенітенціарного закладу. - C. 144-149.
- Марєєва І. Ю., Работа Т. О., Царькова О. В. Виявлення фрустрації методами проективної діагностики в студентів – майбутніх практичних психологів. - C. 150-154.
- Мілінчук В. І. Інтенсивна мовленнєва корекція з відновлення мовлення: психолінгвістичний інструментарій. - C. 155-160.
| 2015 | | Вип. 1(1)
|
|
|
|