Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2014/2(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
Секція 1 Загальна психологія. Психологія особистості
- Башмакова Е. В. Проблема экзистенциального выбора в психологии: понятие, признаки, основные стратегии. - C. 9-14.
- Бойчук М. П. Особливості структурної організації взаємозв’язку показників пам’яті та типів репрезентативних систем у залежності від статі досліджуваних. - C. 15-19.
- Большакова А. М., Гулий Ю. І. Структурні особливості емоційної сфери спортсменів-волейболістів із різними стратегіями копінгу. - C. 20-24.
- Бруннер Е. Ю. Динамика показателей внимания опиатзависимых юношей при работе с корректурной пробой на основе офтальмологических колец Е. Ландольта. - C. 25-37.
- Буланов В. А. Психологічні складові салютогенезу як основи якості життя. - C. 38-41.
- Гільман А. Ю. Саногенне мислення як умова підтримки психічного здоров’я студентської молоді. - C. 41-46.
- Головкова Н. А. Психологический анализ образа "угрожающей" матери в современной субкультуре. - C. 46-50.
- Гура Т. Є. Діагностика мисленнєвої діяльності фахівців: аналіз підходів у сучасній психологічній науці. - C. 51-55.
- Довгалюк Т. А. Взаємодія метапам’яттєвого моніторингу та контролю як чинник оптимізації метапам’яті. - C. 56-61.
- Ічанська О. М. Зв’язок особистісної тривожності та мотивів навчання в студентів –психологів. - C. 62-66.
- Ковальська Г. О. Образ ідеального військовослужбовця в уявленні мобілізованих солдат. - C. 67-71.
- Козіна А. В. Особливості мотивації професійної перепідготовки безробітних у контексті професійного самовизначення. - C. 71-75.
- Кондратюк С. М. Впевненість у собі як один з аспектів життєвого успіху студентської молоді. - C. 76-80.
- Кононенко О. І. Вплив перфекціонізму особистості на виникнення емоційного вигорання. - C. 81-85.
- Костюк А. В. Емоційний інтелект та шляхи його розвитку. - C. 85-89.
- Літвінова В. Я., Федосєєв В. А. Напрямки психокорекційної дії при роботі з образом чоловіка в залежних дівчат. - C. 90-93.
- Мельничук М. М. Дослідження детермінант толерантності як системної характеристики особистості. - C. 94-98.
- Мостова Т. Д., Сметанюк А. В. Психологічні особливості стомлюваності студентів на етапі адаптації до навчання у вищому навчальному закладі. - C. 99-103.
- Петровська І. Р. Щодо проблеми розвитку кар’єрного потенціалу студентів. - C. 104-108.
- Пивень Н. Д. В лабиринтах возникновения термина "эмоциональный интеллект". - C. 108-112.
- Сапєльнікова Т. С. Дослідження особливостей короткочасної оперативної пам’яті операторів блокового щита керування теплової електростанції. - C. 113-116.
- Радченко С. В., Царькова О. В. Психологічні особливості прояву фрустрації у підлітковому віці. - C. 117-121.
- Ставицький О. О. Емпіричне дослідження проявів гандикапності (за модифікованою методикою "Незавершені речення"). - C. 121-125.
- Степаненко М. І. Проблема дослідження феномену "ідентичності " особистості в зарубіжній психології : історичний аспект. - C. 126-131.
- Ткаченко Ю. Ю., Кириленко Т. С. Проблема готовності до ризику особистості в спортивному туризмі. - C. 132-135.
- Федько С. Л. Проблема ценностно-смыслового компонента в практике оказания психологической помощи. - C. 136-140.
- Шаріпова Д. С. Типологічні характеристики психічної ригідності спортсменів з кульової стрільби. - C. 141-147.
- Шебанова В. І., Шебанова С. Г. Перекручені патерни харчової поведінки як невротичний ритуал. - C. 148-155.
- Шевчук О. П. Пропозиціональний аналіз авто біографічного наративу про травматичні події. - C. 156-159.
Секція 2 Педагогічна та вікова психологія
- Борисова А. О. Картина світу студента-іноземця як особистісний ресурс адаптації в країні навчання: теоретична модель. - C. 160-165.
- Вербова К. В., Даукша Л. М. Моральные ориентации современных старшеклассников, их родителей и учителей. - C. 165-173.
- Гера Т. І. Майндфулнес-техніка на заняттях із психології як елемент психологічного супроводу майбутніх педагогів. - C. 174-179.
- Гончарова Л. А. Аналіз ефективності впровадження програми розвитку творчої активності людей похилого віку. - C. 179-184.
- Калюжна Ю. І., Яновська Т. А. Методичні аспекти розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогів. - C. 185-189.
- Камінська О. В. Стандартизація авторських методик дослідження інтернет-залежності. - C. 190-194.
- Карсканова С. В. Розвиток соціального інтелекту вчителя – шлях до гуманізації навчання в початковій школі. - C. 195-198.
- Кощавець І. М. Розвиток хореографічних здібностей дітей дошкільного віку. - C. 199-203.
- Куліш О. В. Студентський вік як період становлення професійної ідентичності психолога у ВНЗ. - C. 204-208.
- Лавріненко В. А. Вплив активності в неформальних об’єднаннях на становлення ціннісно-смислової сфери підлітків. - C. 209-213.
- Липова К. О. Моральне зростання особистості юнацького віку як психологічна проблема. - C. 214-220.
- Лукашевич О. М. Громадянськість дорослої особистості в контексті її громадянського розвитку. - C. 220-225.
- Макарова І. І. Передумови формування та розвитку емоційного інтелекту молодших школярів. - C. 225-229.
- Метельська Н. Й. Психологічні особливості розвитку когнітивного компоненту професійної самосвідомості працівників освіти. - C. 230-234.
- Мітрова О. В. Вікові особливості прояву почуття гумору в особистості. - C. 235-242.
- Павелків В. Р. Підліткова субкультура як психологічний феномен: теоретичний аналіз. - C. 243-248.
- Перетятько Л. Г., Юдіна Н. О. Білінгвізм та розвиток особистості в молодшому шкільному віці. - C. 249-252.
- Попчук М. А. Особливості метакогнітивного контролю студентів у процесі навчальної діяльності. - C. 253-256.
- Цумарєва Н. В. Розвиток емпатії в дітей молодшого шкільного віку в умовах емоційної депривації. - C. 257-264.
- Чайковська О. М. Особливості конфліктності за потребнісно-мотиваційним компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки. - C. 265-269.
- Чемодурова Ю. М. Використання активних методів навчання щодо подолання професійних деформацій практичних психологів у системі післядипломної освіти. - C. 270-274.
- Шевчишена О. В. Критерії сформованості самостійності мислення педагога в контексті професійної діяльності. - C. 275-279.
- Якимчук Б. А. Готовність майбутніх практичних психологів до професійної діяльності в закладах освіти. - C. 280-284.
- Якимчук І. П. Формування професійних рис студентів-психологів у період навчання. - C. 284-289.
| 2014 | | Вип. 2(1)
|
|
|
|