Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Екон. н./2018/30(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету : зб. наук. пр..- Херсон. Серія, Економічні науки Naukovij vìsnik Hersonsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ Ekonomìčnì nauki - Титул.
- Зміст.
- Видобора В. В. Інвестиційні ресурси економічного зростання в умовах макроекономічного розбалансування економіки України. - C. 7-10.
- Дубіщев В. П., Островський І. А. Методичні аспекти дослідження соціальної ефективності природоохоронних витрат. - C. 11-14.
- Свистільник В. Ю. Канали поширення інформаційної асиметрії. - C. 14-17.
- Ніконенко У. М. Взаємодія світових цін на сировинні ресурси та основних показників світової економіки. - C. 18-25.
- Рахман М. С., Александрова А. О. Конкуренція та конкурентоспроможність IT-підприємств на міжнародному ринку. - C. 26-29.
- Чужиков А. В. Поліструктурна модель глобального медійного бізнесу. - C. 29-34.
- Шлапак А. В. Корпоративні стратегії інноваційного розвитку. - C. 35-38.
- Бобирь О. І., Федорова В. А. Досягнення сталості розвитку національної економіки через удосконалення концепції корпоративної соціальної відповідальності. - C. 39-42.
- Бреус С. В., Подлевський О. О. Оцінювання економічної безпеки закладу вищої освіти з використанням основних підходів до розробки збалансованої системи показників. - C. 43-46.
- Васюренко Л. В. Механізм державного регулювання організацією оплати праці: диференційні аспекти. - C. 47-50.
- Коломієць С. А. Економічні аспекти розвитку кооперативних відносин в агропромисловому виробництві. - C. 51-53.
- Невлад В. Ф., Невлад В. І. Тенденції розвитку вітчизняного ринку круп'яної продукції в умовах євроінтеграційних процесів. - C. 54-58.
- Ралко О. С., П’янкова О. В. Стан легкої промисловості України: ретроспективний та перспективний аналіз у контексті розвитку стратегічного партнерства. - C. 58-62.
- Сембер С. В., Чубарь О. Г., Матьовка Т. В. Нормативне забезпечення фінансових інструментів інноваційної діяльності в "трикутнику знань". - C. 62-68.
- Тонюк М. О. Трансформація оплати праці в контексті сучасної кадрової політики підприємства. - C. 68-72.
- Яворская А. Ф. Направленность экономических решений в системе эффективного развития национального транспортного комплекса. - C. 72-75.
- Близнюк Т. П. Взаємозв’язок між стадією життєвого циклу компанії та типом її організаційної культури. - C. 76-79.
- Драган О. І., Мазник Л. В. Економічна безпека вищого навчального закладу: теоретико-методичні підходи. - C. 79-83.
- Євтухова С. М. Сучасні тенденції теорії і практики стратегічного планування в системі корпоративного управління. - C. 84-87.
- Занора В. О. Управління кадрами: теоретичні аспекти формування проектної команди. - C. 87-90.
- Збарський В. К., Збарська А. В. Сучасний стан та проблеми виробництва яловичини у господарствах Запоріжжя. - C. 91-96.
- Зборовський Р. В. Планування бренд-стратегії підприємства. - C. 96-101.
- Красовська О. Ю. Проблеми застосування маркетингових інструментів на підприємстві. - C. 101-104.
- Лысевич С. Г. Объективная необходимость совершенствования хозяйственного механизма предприятий с учётом принципов социальной ответственности. - C. 105-107.
- Маказан Є. В. Розвиток та підтримка корпоративної культури. - C. 108-110.
- Мангушев Д. В. Контролінг як інструмент покращення фінансового стану страхових компаній. - C. 111-114.
- Морозова О. С. Візія становлення газотранспортної системи України на внутрішніх і світових ринках. - C. 115-120.
- Гречко А. В., Нечипорук І. В. Методичні підходи до формування й оцінки збутової політики на сільськогосподарських підприємствах. - C. 120-124.
- Родченко В. Б., Новікова А. Є. Особливості використання підходів Agile в управлінні проектами у сфері дизайну та IT. - C. 124-127.
- Окландер Т. О., Ракицька С. О., Козицька К. В. Адаптація змісту маркетингової діяльності будівельного підприємства в умовах зростання ризиків. - C. 128-132.
- Оснач О. Ф., Зіньковська Д. В. Методичний підхід щодо визначення діапазону цін для отримання запланованого рівня прибутку на основі цінової еластичності. - C. 132-135.
- Пекар К. Р., Сарбаш Л. Д. Ефективність економічних методів в управлінні трудовим колективом. - C. 135-138.
- Романенко О. О. Оцінка комунікаційного потенціалу підприємства. - C. 139-142.
- Рубан В. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу. - C. 143-146.
- Сєвідова Д. О., Маркова С. В., Коваленко Н. М. Антикризова стратегія як невід’ємна частина управління страховою компанією під час здійснення ЗЕД. - C. 147-150.
- Скопенко Н. С., Павлова Т. В. Формування системи управління якістю продукції підприємства в сучасних умовах господарювання. - C. 150-154.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 30(1)
|
|
|
|