Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103/2017/30<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
- Безлюдна В. В. Cучасна система професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 7-16.
- Volkova A. Academic class as a platform for raising learners’ sociocultural maturity. - C. 16-24.
- Haidei K. I., Orobinska M. V. Speaking club as the method of speaking skills improving. - C. 24-33.
- Домніч С. П., Селіна І. Л. Дистанційне навчання іноземних студентів мови як перспективна форма медіаосвіти. - C. 33-47.
- Дудоладова А. В. Метапредметний підхід в іншомовній освіті. - C. 47-55.
- Зайченко Н. Ф., Юденко О. І. Вербалізація часових відношень в українській мові: лінгводидактичний аспект. - C. 56-67.
- Іванова Т. А. Методика навчання морфологічних показників російської мови студентів-туркменів. - C. 68-75.
- Кириченко Ю. С. Використання методики активного слухання для формування комунікативної компетентності студентів-економістів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням. - C. 76-83.
- Копилова О. В., Курилюк Т. І. Лексичний мінімум як основа навчання лексики російської мови іноземних студентів. - C. 83-97.
- Курилюк Т. И., Петренко И. П., Фань Ливэй Учебный аудиотекст научного стиля речи: подготовка, организация, возможности. - C. 97-109.
- Овдіюк В. В. Новітні інтерактивні технології у практиці викладання української мови як іноземної. - C. 109-120.
- Самусенко O. M., Шевченко М. В. Українська мова як іноземна в аспекті лінгводидактичного тестування. - C. 121-130.
- Тростинська О. М., Тарлєва А. В. Порівняльний аналіз вираження суб’єктно-предикатних відношень в українській і російській мовах. - C. 131-141.
- Ушакова Н. І. Принципи структурування змісту сучасного підручника з мови навчання для освітніх мігрантів. - C. 142-155.
- Chernovaty L. M. Pedagogical grammar as the framework of research in teaching foreign languages. Part 2. Native language acquisition: general background. - C. 156-165.
- Чухно О. А. Послідовність уведення звуків у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької. - C. 166-177.
- Швець Г. Д. Навчальний посібник із коментованого читання наукових текстів для іноземних студентів-гуманітаріїв підготовчих відділень: лінгводидактична модель. - C. 178-189.
- Shcherbina V. V. Vocabulary games as a way of motivating students. - C. 189-197.
- Вимоги до оформлення рукописів статей. - C. 198-199.
- Вихідні дані.
| 2017 | | Вип. 30
|
|
|
|