Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103/2017/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Безлюдна В. В. Cучасна система професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 7-16.
  4. Volkova A. Academic class as a platform for raising learners’ sociocultural maturity. - C. 16-24.
  5. Haidei K. I., Orobinska M. V. Speaking club as the method of speaking skills improving. - C. 24-33.
  6. Домніч С. П., Селіна І. Л. Дистанційне навчання іноземних студентів мови як перспективна форма медіаосвіти. - C. 33-47.
  7. Дудоладова А. В. Метапредметний підхід в іншомовній освіті. - C. 47-55.
  8. Зайченко Н. Ф., Юденко О. І. Вербалізація часових відношень в українській мові: лінгводидактичний аспект. - C. 56-67.
  9. Іванова Т. А. Методика навчання морфологічних показників російської мови студентів-туркменів. - C. 68-75.
  10. Кириченко Ю. С. Використання методики активного слухання для формування комунікативної компетентності студентів-економістів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням. - C. 76-83.
  11. Копилова О. В., Курилюк Т. І. Лексичний мінімум як основа навчання лексики російської мови іноземних студентів. - C. 83-97.
  12. Курилюк Т. И., Петренко И. П., Фань Ливэй Учебный аудиотекст научного стиля речи: подготовка, организация, возможности. - C. 97-109.
  13. Овдіюк В. В. Новітні інтерактивні технології у практиці викладання української мови як іноземної. - C. 109-120.
  14. Самусенко O. M., Шевченко М. В. Українська мова як іноземна в аспекті лінгводидактичного тестування. - C. 121-130.
  15. Тростинська О. М., Тарлєва А. В. Порівняльний аналіз вираження суб’єктно-предикатних відношень в українській і російській мовах. - C. 131-141.
  16. Ушакова Н. І. Принципи структурування змісту сучасного підручника з мови навчання для освітніх мігрантів. - C. 142-155.
  17. Chernovaty L. M. Pedagogical grammar as the framework of research in teaching foreign languages. Part 2. Native language acquisition: general background. - C. 156-165.
  18. Чухно О. А. Послідовність уведення звуків у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької. - C. 166-177.
  19. Швець Г. Д. Навчальний посібник із коментованого читання наукових текстів для іноземних студентів-гуманітаріїв підготовчих відділень: лінгводидактична модель. - C. 178-189.
  20. Shcherbina V. V. Vocabulary games as a way of motivating students. - C. 189-197.
  21. Вимоги до оформлення рукописів статей. - C. 198-199.
  22. Вихідні дані.
2017
Вип. 30
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського