Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103/2016/28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бурякова О. С., Валіт О. С. Проблеми навчання російської мовленнєвої культури студентів-інофонів. - C. 7-14.
  4. Бурякова О. С., Петренко I. П., Черкашина Ж. В. Урахування особливостей російського вокалізму у навчанні іноземних студентів правильної вимови. - C. 15-22.
  5. Варава С. В. Використання системи вправ для формування професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності в іноземних студентів на початковому етапі навчання. - C. 23-32.
  6. Вержанська О. М., Лагута Т. М. Вивчення аналітичних термінів у курсі "вступ до мовознавства" для іноземних студентів-філологів. - C. 32-40.
  7. Volkova A. The ways of forming foreign students’ awareness of cross-cultural differences for providing their successful traning. - C. 40-47.
  8. Давер М. В. Психолингвистические основы лингводидактической адаптации дискурсных стратегий манипуляции. - C. 47-57.
  9. Куплевацька Л. О. Особливості формування професійного складника вторинної мовної особистості іноземних студентів юридичних спеціальностей. - C. 58-67.
  10. Курушина М. А., Літвінова І. М. Основні методичні прийоми вдосконалення мовної та комунікативної компетенції студентів соціально-гуманітарного напряму (нефілологічні еціальності). - C. 68-76.
  11. Podufalova T. V. Documentaries as an audiovisual aid in english teaching at university. - C. 77-87.
  12. Прожогіна І. М. Особливості навчання іноземної вимови з урахуванням артикуляційної бази рідної мови. - C. 87-96.
  13. Селіверстова Л. І. Трансформація форм і змісту навчання іноземців в умовах інноваційного розвитку освіти. - C. 96-105.
  14. Стативка В. И. Психобиологические механизмы развития лингвистического мышления. - C. 106-117.
  15. Тростинська О. М. Категорія живого – неживого у навчанні російської мови як іноземної. - C. 117-125.
  16. Чень Чунься Коды культуры как основа формирования лингвосоциокультурной компетентности инофонов. - C. 126-135.
  17. Чіміріс Ю. В., Чубукіна О. В. Використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів, що вивчають іноземну мову. - C. 135-143.
  18. Швець Г. Д. Мовленнєвий жанр жарту в лінгводидактичному аспекті. - C. 144-153.
  19. Шульга І. М., Новицька О. Л. Компетентнісний мовний портрет освітнього мігранта. - C. 154-164.
  20. Shcherbina V. V. Simulations as a method of teaching communicative skills. - C. 165-172.
2016
Вип. 28
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського