Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2015/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр..- Харків Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh- Титул.
- Зміст.
- Янчева Л. М., Баранова А. О., Кашперська А. І. Внутрішньогосподарський контроль: організаційно-методичний аспект. - C. 7-18.
- Крутова А. С., Нестеренко О. О., Коробкіна І. С. Особливості нарахування та обліку військового збору. - C. 19-29.
- Горошанська О. О., Гаркуша Н. М., Кащена Н. Б. Комплексна оцінка капіталу підприємства на основі таксономічного методу. - C. 30-40.
- Чернікова І. Б., Якуба Є. В. Про особливості вибору інформаційних програм бухгалтерського обліку в управлінні ринковими структурами. - C. 40-51.
- Левіна М. В. Місце підприємств готельного господарства в трансакці йному секторі економіки. - C. 51-62.
- Чорна М. В., Хандибора О. В. Класифікація елементів системи мотивації персоналу підприємства. - C. 63-72.
- Чорна М. В., Шуміло О. С. Застосування теорії функціональних систем у системоутворенні економічної безпек и підприємств роздрібної торгівлі. - C. 73-82.
- Краснокутська Н. С., Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Оцінка внутрішнього підприємницького клімату в підприємствах торгівлі. - C. 82-92.
- Кrutova A., Staverska T., Shevchuk I. The problems of the enterprises' financial safety. - C. 92-105.
- Hattim Abd-Alkrim Zgheel Small and medium enterprises (SMES) and their role in economic and social development. - C. 106-119.
- Власова Н. О., Михайлова О. В. Критерії та показники ефективності формування оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі. - C. 119-128.
- Мілаш І. В. Історико-еволюційний розвиток теорії управління витратами підприємства. - C. 128-136.
- Зубков С. О., Колесник А. О. Методичний підхід до формування організаційно-економічного механізму мобілізації ресурсного потенціалу підприємства. - C. 137-147.
- Шинкар С. М., Смірнова П. В. Ціннісно-орієнтоване управління реалізацією ресурсного потенціалу торговельного підприємства. - C. 147-159.
- Смольнякова Н. М., Волосов А. М. Особливості інтелектуального капіталу як чинника забезпечення конкурентоспроможності. - C. 159-167.
- Вавдійчик І. М. Дослідження результативності та ефективності управління товарними ресурсами підприємств роздрібної торгівлі. - C. 168-178.
- Єсінова Н. І., Примаченко Д. О. Моніторинг соціально-трудових відносин в Україні. - C. 179-190.
- Єсінова Н. І., Шилова Ю. О. Аналіз стану молодіжного ринку праці України. - C. 190-200.
- Давидова І. О. Вплив інтелектуалізації виробництва на зміст та умови зайнятості. - C. 201-207.
- Печенка О. І., Величко К. Ю., Антоненко Д. С. Аналіз та шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності України в сучасних умовах глобалізації. - C. 208-215.
- Малюк Л. П., Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Теоретичні засади та загальні принципи безпеки послуг у готелях. - C. 216-222.
- Яцун Л. М., Селютін В. М., Селютін С. В. Формування системи стратегічного управління в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. - C. 223-234.
- Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Загальнофілософські аспекти споживацької поведінки. - C. 234-240.
- Давидова О. Ю. Удосконалення діяльності підприємств індустрії гостинності в умовах їх інноваційно-технологічного розвитку. - C. 241-256.
- Волошин П. В., Уваров С. О. Економічна ефективність упровадження інтенсивних реабілітаці йних технологій в установах санаторного та готельного господартва. - C. 256-266.
- Прядко О. М. Удосконалення організації управління торговим асортиментом у роздрібній торговельній мережі. - C. 266-276.
- Попова Л. О., Мітяєва Т. Л., Лозинська А. В. Особливості маркетингу на ринку продуктів швидкого приготування. - C. 277-288.
- Синицина Г. А., Жегус О. В., Тарасов І. Ю., Чуйко Л. О. Маркетингове дослідження сфери дитячого та молодіжного спорту в Харкові. - C. 289-301.
- Жегус О. В., Парцирна Т. М., Шевякова В. С. Роль спорту в забезпеченні соціально-економічного розвитку регіону. - C. 302-312.
- Камнєва А. В., Суліма О. В., Зеленков А. В. Упровадження збалансованої системи показників на промислових підприємствах в умовах сучасної ринкової економіки. - C. 313-321.
- Соболев В. Л. Сутність маркетингової ефек тивності в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. - C. 322-334.
- Устьян О. Ю. Використання розробок когнітивної психології в маркетинговій теорії. - C. 334-342.
- Корж Н. В., Федулова І. В. Управління корпоративним капіталом із позиції концепції життєвого циклу. - C. 343-358.
- Borysova A., Piliugina I., Кrаvchenko A. Organization and control of sel f work for foreign students at studying chemical disciplines. - C. 359-366.
- Борисова А. О., Колесник А. О., Архипова В. О. Формування позитивної комунікативної установки під час навчання. - C. 367-377.
- Колесник А. О., Мануєнкова О. О. Сутність змісту навчання іноземної мови. - C. 377-384.
- Буданова І. А., Буданова О. С. До питання про навчання монологічного мовлення за темою "Спеціальність". - C. 385-396.
- Муравйова О. М., Кравцова Т. А., Король А. В. Використання мережевої технології для розробки дистанційного курсу з англійської мови. - C. 397-405.
- Муравйова О. М., Кравцова Т. А., Король А. В. Квантитативні одиниці сучасної англійської мови. - C. 405-413.
- Подворна Л. А., Кондратенко М. В. Англійські запозичення у французькій мові, їх характер та класифікація. - C. 413-421.
- Алфавітний покажчик. - C. 422.
| 2015 | | Вип. 1 (21)
|
|
|
|