Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2013/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр..- Харків Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh- Титул.
- Зміст.
Секція 1 Бухгалтерський облік, аналіз та аудит
- Янчева Л. М., Акімова Н. С., Говоруха О. О. Методичні аспекти формування внутрішнього стандарту"облік власного капіталу". - C. 3-9.
- Гринько А. П. Методологічні особливості обліку основного капіталу в умовах ринкової економіки. - C. 9-15.
- Сідорова Т. О., Польова Т. В. Аналіз ділової активності підприємств України на підставі методу експертних оцінок. - C. 15-23.
- Логвінова О. П. Теоретичні аспекти аутсорсингу управління проектами. - C. 23-30.
- Ілляшенко О. В. Використання внутрішньогосподарського контролю в системі економічної безпеки підприємства. - C. 30-34.
- Карачарова К. А. Сутність та складові стратегічного потенціалу підприємства. - C. 35-40.
Секція 2 Економіка підприємств харчування та торгівлі
- Пічугіна Т. С., Чорна М. В., Проскуріна М. П. Матричний метод оцінки ефективності управління інноваційною діяльністю підприємств торгівлі. - C. 41-47.
- Чорна М. В., Головатюк К. О., Тарасенко В. Ю. Сучасні проблеми формування інвестиційної політики торговельного підприємства. - C. 48-56.
- Краснокутська Н. С., Лачкова В. М. Методи управління комерційними ризиками підприємств торгівлі. - C. 56-63.
- Власова Н. О., Ковінько О. С. Вплив рівня концентрації на ефективність використання ресурсівна підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 63-69.
- Дядюк М. А., Круглова О. А. Прикладні аспекти економічної оцінки кризового стану підприємств роздрібної торгівлі. - C. 69-76.
- Зубков С. О. Система показників оцінки ефективності використання елементів ресурсного потенціалу торговельного підприємства. - C. 76-84.
- Янчев А. В., Кропівцова Н. І. Проблеми соціально-економічного розвитку регіонів. - C. 84-91.
- Мілаш І. В., Красноусов А. В. Стратегічний аналіз витрат як основа створення конкурентних переваг торговельного підприємства. - C. 92-100.
- Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельній мережі. - C. 100-105.
- Кушнір Т. Б. Сучасний погляд на торговельну інфраструктуру споживчого ринку. - C. 106-113.
- Шинкар С. М. Обґрунтування конкурентної стратегії підприємства сільського господарства. - C. 114-121.
- Ілляшенко О. В. Основні напрями розробки концепції системи економічної безпеки підприємства. - C. 121-127.
- Ілляшенко О. В. Проблеми забезпечення економічної безпеки підприємств. - C. 127-131.
- Косарєва І. П., Асауленко С. І. Фінансові кризи: сутність, наслідки, світовий досвід. - C. 131-139.
- Міценко Н. Г., Толопка Н. Б. Удосконалення управління вексельним оборотом торговельного підприємства в умовах дефіциту оборотного капіталу. - C. 140-148.
- Артеменко С. B. Методика тривимірної оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства. - C. 149-157.
- Нікітіна О. В. Маркетингові заходи у формуванні споживчого попиту підприємств торгівлі. - C. 157-163.
- Спащенко Г. М. Науковий підхід до тлумачення поняття "ринок як суб’єкт господарювання". - C. 164-171.
- Скоробогатова Т. Н., Рябинина А. В. Кейтеринг как особая форма логистического управления в ресторанном хозяйстве. - C. 171-178.
Секція 3 Економічна теорія та зовнішньоекономічна діяльність
- Ушакова Н. Г., Борзило Ю. М., Рокитянська Г. В. Сфера послуг у структурі національної економіки. - C. 179-187.
- Єсінова Н. І., Світлична І. В. Ринок праці молоді: проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 187-193.
- Єсінова Н. І., Чебанова П. Є. Перспективи розширення зайнятості молоді. - C. 193-201.
- Єсінова Н. І., Борзило Ю. М. Людський капітал – один з основних чинників суспільного прогресу. - C. 201-209.
- Єсінова Н. І., Рокитянська Г. В. Демократизація соціально-трудових відносин. - C. 209-215.
- Сукрушева Г. О. Теоретичні основи стійкого розвитку регіонів на основі стратегічного підходу. - C. 215-219.
- Федоренко Н. М., Марушева О. Г. Деталізація сутності послуг та їх класифікація. - C. 219-226.
- Гринько П. Л. Інструментарій формування інформаційного забезпечення управління грошовими потоками підприємства. - C. 226-232.
- Сокол Н. А., Гебер Н. А. Інституційні чинники інвестиційного процесу в Україні. - C. 232-237.
Секція 4 Менеджмент і маркетинг
- Пічугіна Т. С., Краснокутська Н. С., Подколзіна В. М. Періодизація розвитку теорії стратегічного управління. - C. 238-244.
- Краснокутська Н. С., Ткаченко О. П., Верменик А. С. Стан та перспективи розвитку ресторанного господарства України . - C. 245-252.
- Артеменко В. С., Ольшанський О. В. Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування. - C. 253-258.
- Гвазава Н. Г. Пріоритетні концепції економічного розвитку територіальних громад в Україні. - C. 258-266.
- Ткачова С. С. Перспективи розвитку ресторанного бізнесу України в сегменті швидкого харчування. - C. 266-273.
- Волошин П. В., Старченко А. П., Домбровская Ю. А. Обоснование и форсайт использования воздушной криотерапии в реабилитационно-курортной сфере и гостиничном хозяйстве. - C. 273-282.
- Ситник Н. С. Формування концептуальної моделі управління інвестиційною базою модернізації сфери товарного обігу. - C. 282-290.
Секція 5 Наукові основи гуманітарної підготовки студентів
- Колесник А. О., Мануєнкова О. О. Система принципів комунікативного методу викладання англійської мови у ВНЗ. - C. 291-298.
- Подворна Л. А., Кондратенко М. В. Usage of a conceptual framework for modeling Self-financing research and education networks. - C. 298-305.
- Ков’ях І. І. Some aspects of time management in online education. - C. 305-309.
- Алфавітний покажчик. - C. 310.
| 2013 | | Вип. 2(2) (18)
|
|
|
|