Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2011/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг
: зб. наук. пр..- Харків
Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит

  4. Гаркуша Н. М., Цуканова О. В., Котелевська І. П. Вибір стратегії та методів управління портфелем цінних паперів. - C. 3-10.
  5. Сідорова Т. О., Кащена Н. Б., Цуканова О. В. Імітаційний аналіз оперативного руху товарів у роздрібній торгівлі. - C. 10-17.
  6. Андросова Т. В., Ляшенко О. Ю. Конкуренція як економічна категорія ринкового господарювання. - C. 17-26.
  7. Кирильєва Л. О., Чернікова І. Б., Кирильєва Д. Д. Організація управлінського обліку витрат у логістичній системі товароруху. - C. 26-33.
  8. Дергільова Г. С. Особливості фінансового та податкового обліку операцій з основними засобами. - C. 33-39.
  9. Єрохін К. Я. Амортизація основних засобів у Податковому кодексі: наближення до бухгалтерських принципів. - C. 39-44.
  10. Нестеренко І. В., Фадєєва Г. М., Федоровська Я. І. Модель управління необоротними активами в бюджетних установах. - C. 44-50.
  11. Филипенко О. М., Стаднік М. В. Сучасні підходи до визначення сутності та складу поняття "оборотні активи". - C. 50-56.
  12. Польова Т. В., Котелевська І. П. Аналіз операцій вітчизняних підприємств з акціями власної емісії. - C. 56-61.
  13. Топоркова О. В., Євлаш Т. О. Вилучення дебіторської заборгованості з активів підприємства згідно з міжнародними стандартами. - C. 62-66.
  14. Бочуля Т. В. Інтелектуальний інвестиційний проект: стадії реалізації та механізм управління. - C. 67-71.
  15. Руденко І. В., Филипенко О. М., Стаднік М. В. Сучасні підходи до класифікації оборотних активів. - C. 72-77.
  16. Безпалова О. О. Внутрішній і зовнішній аудит: порівняльний аспект. - C. 77-85.
  17. Акімова Н. С., Наумова Т. А. Зміст і роль аудиторських процедур в аудиті товарних операцій. - C. 85-92.
  18. Горошанська О. О. Оптимізація структури капіталу підприємства. - C. 93-98.
  19. Шевчук І. Л. Формування дохідної бази місцевих бюджетів за новим Бюджетним кодексом України. - C. 99-104.
  20. Баранова А. О., Макеєва З. О. Сутність внутрішнього контролю та його місце в управлінській системі підприємства. - C. 105-112.
  21. Герасимова Н. С. Організаційна система управління витратами готельних підприємств. - C. 112-117.
  22. Гаркуша Н. М., Гаркуша Нат. М. Операційний аналіз як інструмент управління витратами. - C. 117-127.
  23. Секція 2. Економіка підприємств харчування та торгівлі

  24. Власова Н. О., Пічугіна Т. С., Смірнова П. В. Оцінка майбутньої ліквідності та платоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. - C. 128-135.
  25. Гросул В. А., Бугріменко Р. М., Кротенко Т. М. Сутність та місце економічної безпеки в системі управління торговельним підприємством. - C. 135-142.
  26. Носова О. В., Маковоз О. С. Моделі економічної безпеки торговельних підприємств на регіональному рівні. - C. 142-149.
  27. Власова Н. О., Мелушова І. Ю. Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства. - C. 149-155.
  28. Гросул В. А., Антонова О. В. Класифікація загроз фінансовим інтересам підприємства. - C. 155-162.
  29. Пічугіна Т. С., Круглова О. А., Шуміло О. С. Управління обслуговуванням споживачів на підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 162-169.
  30. Власова Н. О., Колчкова О. В. Теоретичні аспекти розвитку мережевих форм організації торгівлі. - C. 169-176.
  31. Близнюк О. П., Сідорова Т. О., Лисак Г. Г. Особливості формування та функціонування фінансового механізму акціонерних товариств в Україні. - C. 176-185.
  32. Кривошей В. В., Горпинченко А. П. Динаміка зміни показників праці під впливом економічної кризи. - C. 185-194.
  33. Жарко І. В., Мазепа Т. С., Смокова Л. М. Методологія ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами. - C. 194-202.
  34. Краснокутська Н. С., Землянко В. В. Система функцій позикового капіталу підприємства. - C. 202-207.
  35. Забродська Л. Д., Чорна М. В., Забродська Г. І. Проблеми національної економіки з формування людського фактора в Україні. - C. 207-216.
  36. Андросова Т. В., Козуб В. О. Система моніторингу фінансового результату підприємств роздрібної торгівлі. - C. 216-223.
  37. Власова Н. О., Носач Л. Л. Систематизація видів і форм дебіторської та кредиторської заборгованостей підприємств. - C. 223-230.
  38. Кривошей В. В. Науково-методичні підходи до розрахунку заробітної платні на основі ранжування посад. - C. 230-239.
  39. Власова Н. О., Круглова О. А., Гайдар Н. О. Ефективність функціонування підприємств роздрібної торгівлі в сегменті реалізації товарів продовольчої групи. - C. 240-247.
  40. Безгінова Л. І., Филипенко О. М., Мелушова І. Ю. Обґрунтування цінової політики підприємства роздрібної торгівлі продовольчими товарами. - C. 248-255.
  41. Шинкар С. М., Брижата М. В. Аналіз методів оцінки конкуренто-спроможності підприємства. - C. 256-261.
  42. Кропівцова Н. І. Особливості формування фінансових ресурсів підприємства. - C. 261-268.
  43. Ткаченко О. П., Тімченко О. Д. Особливості операційної діяльності сучасних супермаркетів. - C. 269-273.
  44. Смольнякова Н. М. Теорія ціни як методологічна основа формування сучасної цінової політики. - C. 274-283.
  45. Сукачова С. М. Сучасний стан конкурентного середовища функціонування підприємств роздрібної торгівлі з продажу продовольчих товарів в Україні. - C. 283-291.
  46. Мартинов І. Ю. Класифікація аквапарків та їх унікальна пропозиція. - C. 291-297.
  47. Кушнір Т. Б., Кісляков В. Г. Цінові методи стимулювання реалізації продовольчих товарів на підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 297-305.
  48. Зубков С. О., Колесник А. О., Зюбан А. М. Управління вартістю торговельної мережі на основі моделі EBITDA. - C. 305-312.
  49. Сушко О. В. Особливості просування об’єктів нерухомості через мережу Інтернет. - C. 312-320.
  50. Писарчук О. В., Лебединець Н. А. Формування системи внутрішнього контролю на підприємстві. - C. 320-324.
  51. Біленький О. Ю. Вплив невизначеності середовища на формування стратегії розвитку комбікормової промисловості. - C. 325-332.
  52. Близький Р. С. Теоретичні та практичні засади формування ринку овочів в Україні. - C. 332-340.
  53. Смольнякова Н. М., Волосов А. М. Тенденції формування та реалізації економічного потенціалу вітчизняного готельного господарства. - C. 340-348.
  54. Москаленко К. С. Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства. - C. 348-353.
  55. Абеленцева О. В. Моделювання процесу оцінки виробничої надійності персоналу підприємства. - C. 354-361.
  56. Ткаченко Н. М. Принципи планування в системі управління торговельним підприємством. - C. 361-368.
  57. Кушнір О. В. Мотивація як стимул та засіб досягнення стратегічних цілей управління конкурентоспроможністю торговельних мереж. - C. 369-375.
  58. Болдирєва А. С. Інформаційне забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування. - C. 376-383.
  59. Зінченко Ю. О. Суть, функції та принципи фінансової діяльності акціонерного товариства. - C. 384-391.
  60. Андрющенко І. С. Кількісний зв'язок рівня витрат операційної діяльності та чинників, що на нього впливають. - C. 392-398.
  61. Косарєва Я. М. Стратегії розвитку підприємств суднобудування в Україні. - C. 398-405.
  62. Базилєв В. В. Систематизація досліджень теорії та практики формування асортиментної політики. - C. 405-413.
  63. Фощан В. В. Використання методу рейтингової оцінки для визначення рівня фінансових ризиків підприємств торгівлі. - C. 413-422.
  64. Олініченко К. С. Товарні запаси в роздрібних торговельних підприємствах. - C. 422-430.
  65. Жувагіна І. О. Методологічні засади оцінки інвестиційного потенціалу торговельного підприємства. - C. 430-437.
  66. Шинкар С. М., Безгінова Л. І. Методи оцінки економічного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. - C. 437-445.
  67. Кліщ А. С. Особливості фінансового стану малих підприємств торгівлі. - C. 445-453.
  68. Секція 3. Економічна теорія та зовнішньоекономічна діяльність

  69. Єсінова Н. І., Чаговець Є. М. Мотивація робітників підприємств ресторанного господарства. - C. 453-459.
  70. Мельнік Л. О. Стан та проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України. - C. 459-467.
  71. Козуб В. О., Дзюбанова Н. Д. Вільні економічні зони як інструмент залучення іноземних інвестицій у розвиток економіки України . - C. 467-475.
  72. Янчев А. В., Печенка О. І., Величко К. Ю. Аналіз інвестиційної діяльності санаторно-курортних закладів АР Крим. - C. 475-483.
  73. Єсінова Н. І., Лавріненко Ю. В. Аспекти міжнародної трудової міграції населення України. - C. 483-488.
  74. Єсінова Н. І., Безугла Т. В. Проблеми студентського працевлаштування. - C. 488-492.
  75. Єсінова Н. І., Горн Д. А. Удосконалення молодіжного ринку праці України. - C. 492-499.
  76. Козуб В. О., Бубенець А. Г. Особливості формування та розвитку світового фінансового ринку. - C. 499-505.
  77. Грек Д. В. Теоретичні основи сучасної концепції трудового капіталу. - C. 506-513.
  78. Носова Т. Ю. Основні підходи до дослідження конкуренто-спроможності в економіці. - C. 513-519.
  79. Войнаш Л. Г. Підготовка та розвиток персоналу як складова ефективної кадрової політики в сучасних умовах. - C. 519-525.
  80. Нечитайло А. И., Панкова Л. В. Принципы разработки концепций бухгалтерского учета. - C. 525-532.
  81. Секція 4. Менеджмент і маркетинг

  82. Пічугіна Т. С., Васильєва Д. В. Управління персоналом: сучасні підходи до визначення сутності поняття. - C. 533-540.
  83. Іванілов О. С., Шушпанова Ю. С. Особливості управлінської праці на підприємствах готельного бізнесу в сучасних умовах. - C. 541-548.
  84. Попова Л. О., Прядко О. М., Савіна В. С. Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття. - C. 549-554.
  85. Парцирна Т. М., Жегус О. В., Бєлікова О. Ф. Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методом. - C. 555-561.
  86. Ткачова С. С. Інтегрований підхід до визначення сутності поняття "конкурентоспроможність підприємства". - C. 561-569.
  87. Пахомська О. В., Майданевич І. С. Готельно-ресторанний бізнес у контексті підготовки до Євро-2012. - C. 570-574.
  88. Трішкіна Н. І. Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства. - C. 574-582.
  89. Янковська Г. В. Елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку. - C. 582-589.
  90. Заремба П. О., Будель О. Л. Сутність та розвиток ресторанного господарства Донецького регіону: соціально-економічний аспект. - C. 590-594.
  91. Заремба П. О., Руденко Г. В. Визначення сутності та специфіки поняття "готельна послуга". - C. 595-600.
  92. Борисова О. В. Використання Space-аналізу для формування ефективної інноваційної політики на підприємствах ресторанного господарства. - C. 601-608.
  93. Шталь Т. В. Маркетингова стратегія проникнення підприємства ресторанного господарства в суміжні сфери діяльності. - C. 608-617.
  94. Жегус О. В., Попова Л. О., Костенко Я. Стан та тенденції розвитку продовольчого ринку в Харківській області. - C. 617-624.
  95. Ольшанський О. В., Селютін В. М., Мироненко Р. І. Аналіз ефективності вибору кращих регіональних проектів і програм розвитку. - C. 625-631.
  96. Селютін В. М., Ольшанський О. В., Селютін C. В. Системний підхід до управління туризмом і формування гастрономічних мікрокластерів. - C. 631-639.
  97. Жегус О. В., Парцирна Т. М., Афанасьєва О. П. Динаміка та структура туристичних потоків як індикатор стану ринку туристичних послуг в Україні. - C. 639-645.
  98. Попова Л. О., Мітяєва Т. Л. Дослідження сегментів ринку вермішелі та локшини швидкого приготування в Україні. - C. 645-650.
  99. Бовш Л. А. Інфраструктура ринку житлово-комунального господарства. - C. 651-657.
  100. Кривошеєва Н. М., Соболєв В. Л. Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових досліджень. - C. 658-663.
  101. Попова Л. О., Мітяєва Т. Л., Мамаєва Г. С. Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару. - C. 663-668.
  102. Дубініна А. А., Жук В. А., Ольховська В. С. Маркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктів. - C. 668-674.
  103. Дюкарева Г. І., Кривошеєва Н. М., Білецька Я. О. Дослідження впливу споживчих переваг на формування асортименту зефіру в роздрібній мережі. - C. 674-683.
  104. Михайлова М. В. Регіональні особливості розвитку ресторанного господарства в Харківській області. - C. 683-688.
  105. Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах. - C. 689-693.
  106. Жегус O. B., Афанасьєва О. П., Науменко К. С. Маркетингове дослідження поведінки покупців на ринку борошняних кондитерських виробів. - C. 693-700.
  107. Віннікова В. А. Шляхи формування кадрового потенціалу торговельних підприємств. - C. 701-705.
  108. Петренко Н. В. Розвиток екскурсійної справи в Україні як форми навчання й виховання в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 706-713.
  109. Секція 5. Наукові основи гуманітарної підготовки студентів

  110. Варипаєв О. М., Соболев В. Л. Культура "суспільства споживання" у маркетингових та соціально-філософських дослідженнях. - C. 714-721.
  111. Смирнов В. В., Коршунова І. П. До питання визначення змісту поняття "корпоративна культура". - C. 721-726.
  112. Варипаєв О. М. Сучасні стратегії споживання: філософське обґрунтування та методологічний аналіз. - C. 726-735.
  113. Борисова А. О., Архипова В. О. Ігрове проектування як один із елементів навчання іноземної мови у немовному вищому навчальному закладі. - C. 735-741.
  114. Бєлікова О. Ф., Колесник А. О. Проектування індивідуальних освітніх маршрутів у процесі іншомовної підготовки в немовному ВНЗ. - C. 741-746.
  115. Покровська О. А., Веселова Н. В. Термінологізовані номенклатурні сполучення як складові галузевої лексики. - C. 746-753.
  116. Колесник А. О., Бєлікова О. Ф. Загальні труднощі перекладу префіксальних, суфіксальних та складних термінів у науковій літературі. - C. 753-760.
  117. Ков’ях І. І. Вплив зовнішньо не мотивованого використання сполучника "and" на стилістичну функцію англійського складного речення. - C. 760-765.
  118. Муравйова О. М. Нетрадиційні методики викладання іноземних мов. - C. 765-771.
  119. Тріщ О. М., Кондратенко М. В. Прикладна лінгвістика, комп’ютерний переклад. - C. 771-775.
  120. Удовенко І. В., Подворна Л. А. Міжкультурний підхід до формування англомовної лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей. - C. 775-783.
  121. Крупей М. І., Мануєнкова О. О. Ситуативний підхід у навчальному процесі з іноземної мови. - C. 783-790.
  122. Кудряшов І. О., Артюгін А. В., Максимова Н. Б. Самостійні заняття фізичними вправами як засіб оптимізації психофізичного стану студентів у заліково-екзаменаційний період. - C. 790-795.
  123. Алфавітний покажчик. - C. 796-798.
2011
Вип. 1 (13)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського