Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2010/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг
: зб. наук. пр..- Харків
Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит

  4. Янчева Л. М., Герасимова Н. С. Удосконалення управління готельним господарством. - C. 3-10.
  5. Сідорова Т. О., Лисак Г. Г. Фінансовий аналіз як основа прийняття рішень у фінансовому управлінні. - C. 10-17.
  6. Гаркуша Н. М., Руденко І. В., Сідорова Т. О. Міжнародна практика комплексного аналізу фінансового стану підприємства. - C. 18-25.
  7. Гаркуша Н. М., Горошанська О. О. Аспекти методики складання прогнозованої фінансової звітності підприємства. - C. 26-31.
  8. Кирильєва Л. О., Чернікова І. Б. Організація управлінського обліку за центрами відповідальності в інформаційній системі підприємств торгівлі. - C. 31-37.
  9. Акімова Н. С., Наумова Т. А., Кирильєва Л. О. Удосконалення внутрішньогосподарського контролю в акціонерних товариствах. - C. 38-47.
  10. Зоріна О. О. Фінансова діагностика підприємств у площині реалій їх економічного розвитку. - C. 48-55.
  11. Проскуріна Н. М. Аудиторські процедури в умовах електронної обробки бухгалтерської інформації. - C. 53-62.
  12. Акімова Н. С., Безпалова О. О. Методологія обліку формування статутного капіталу акціонерного товариства. - C. 63-70.
  13. Дергільова Г. С. Удосконалення обліку забезпечень майбутніх витрат і платежів. - C. 71-77.
  14. Зарецька Л. М. Мережна організація підприємництва в сучасній економічній системі. - C. 78-85.
  15. Нестеренко І. В. Особливості застосування інформаційних технологій бухгалтерського обліку в туристичній галузі. - C. 86-93.
  16. Топоркова О. В., Євлаш Т. О. Порівняльний аналіз П(С)БО та МСБО стосовно відображення дебіторської заборгованості в обліку. - C. 93-101.
  17. Прокопова О. В., Ілляшенко О. В. Сутність та основні шляхи застосування моделювання бухгалтерських процедур. - C. 101-106.
  18. Кащена Н. Б., Цуканова О. В. Організація економічної роботи з аналізу реальних інвестицій підприємства. - C. 106-113.
  19. Сідорова Т. О. Удосконалення методики оцінки фінансової стійкості на підставі аналізу оборотного капіталу. - C. 114-120.
  20. Бондаренко Н. О., Гаркуша Н. М. Сутність та значення фінансово-економічного контролю в умовах фінансової кризи. - C. 120-125.
  21. Кирильєва Л. О., Поставний А. О. Організаційні аспекти обліку ноу хау та комерційної таємниці в інноваційній системі підприємства. - C. 125-132.
  22. Приступа К. П. Інформаційне забезпечення оперативного контролю в сільському господарстві: стан та напрями вдосконалення. - C. 132-138.
  23. Ставерська Т. О., Аскрітєнкова О. Ю. Аналіз програм, що використовуються для оцінки фінансового стану підприємства. - C. 138-142.
  24. Секція 2. Економіка підприємств харчування та торгівлі

  25. Власова Н. О., Смольнякова Н. М., Волосов А. М. Зміст та особливості цінової політики підприємства роздрібної торгівлі. - C. 141-148.
  26. Гросул В. А. Система управління ланцюгом поставок на торговельно-виробничому підприємстві. - C. 148-154.
  27. Власова Н. О., Смірнова П. В. Аналіз грошових потоків підприємств роздрібної торгівлі. - C. 154-162.
  28. Власова Н. О., Мелушова І. Ю. Сучасне розуміння категорії "торговельний прибуток". - C. 163-167.
  29. Забродська Л. Д., Дядюк М. А., Ушакова Н. П. Методи планування розвитку економічного потенціалу торговельного підприємства. - C. 168-176.
  30. Власова Н. О., Круглова О. А., Гайдар Н. О. Тенденції розвитку підприємств роздрібної торгівлі України. - C. 176-182.
  31. Гаркуша Н. М., Польова Т. В. Теоретичні основи формування ліквідності та платоспроможності підприємства. - C. 183-188.
  32. Власова Н. О., Макєєв С. Ю. Ділова активність як найважливіша характеристика діяльності підприємства: теоретичні аспекти. - C. 189-194.
  33. Власова Н. О., Носач Л. Л. Об'єктивні умови виникнення й економічна природа дебіторської та кредиторської заборгованостей. - C. 195-203.
  34. Забродська Г. І. Інтегральний аналіз умов формування людського фактора антикризового управління на підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 203-212.
  35. Сагалакова Н. О. Методичні підходи до діагностики конкурентоспроможності торговельного підприємства. - C. 212-219.
  36. Янчук Т. В. Економічний механізм упровадження інформаційних технологій у малий бізнес. - C. 220-225.
  37. Мельнік Л. О., Твердохліб А. Ю. Методика оцінки конкурентоспроможності вітчизняних підприємств малого та середнього бізнесу. - C. 225-230.
  38. Михайлова О. В. Деякі аспекти управління оборотними активами на підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 231-237.
  39. Помінова І. І. Тенденції розвитку електронних форм торгівлі в Україні. - C. 237-244.
  40. Чорна М. В. Конкуренція в роздрібній торгівлі: специфіка та особливості прояву. - C. 245-254.
  41. Зубков С. О., Колесник А.О., Попова І.П. Оцінка динаміки розвитку торговельних мереж. - C. 254-262.
  42. Кліщ А. С. Критерії визначення малих підприємств торгівлі. - C. 262-267 .
  43. Зубков С. О., Зюбан А. М. Оцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинники. - C. 268-274.
  44. Ляшенко О. Ю. Теоретичні основи механізму забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств. - C. 275-281.
  45. Краснокутська Н. С. Управління формуванням потенціалу торговельного підприємства на основі програмно-цільового підходу. - C. 281-288.
  46. Филипенко О. М., Зінов’єва І. В. Механізми подолання кризи на підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 289-294.
  47. Лисак Г. Г. Економічна природа та функції оптової торгівлі. - C. 294-300.
  48. Черкашина М. В., Жарко І. В. Продуктивність праці як чинник економічного розвитку сільського господарства. - C. 300-306.
  49. Ілляшенко О. В., Жегус О. В. Сутнісне трактування потенціалу як джерела комплексної оцінки рівня розвитку виробничих сил. - C. 306-312.
  50. Безгінова Л. І., Бугріменко Р. М. Сучасний стан управління капіталом на підприємствах хлібопекарської промисловості. - C. 312-318.
  51. Жувагіна І. О. Складові процесу оцінки інвестиційного потенціалу торговельних підприємств. - C. 319-324.
  52. Носова О. В., Маковоз О. С. Систематизація класифікаційних ознак економічного потенціалу підприємств торгівлі. - C. 324-329.
  53. Ткаченко О. П., Тімченко О. Д. Особливості формування структури товарної пропозиції споживчого ринку Харкова. - C. 329-335.
  54. Близнюк О. П., Зінченко Ю. О. Удосконалення управління діяльністю акціонерного товариства. - C. 335-343.
  55. Антонова О. В. Сутнісні характеристики фінансової безпеки підприємства. - C. 343-350.
  56. Мазепа Т. С. Систематизація методів управління потенціалом торговельного підприємства. - C. 351-357.
  57. Міценко Н. Г. Проблемний аналіз функціонування заготівельно-виробничої сфери споживчої кооперації. - C. 357-365.
  58. Міщук І. П. Логістика як інструмент оптимізації ресурсних потоків у споживчій кооперації. - C. 365-372.
  59. Блакита Г. В. Формування портфеля стратегічних фінансових ініціатив під час розробки фінансової стратегії торговельних підприємств. - C. 373-380.
  60. Секція 3. Економічна теорія та зовнішньоекономічна діяльність

  61. Тютюнникова С. В., Мельнік Л. О. Оцінка стратегічного потенціалу регіонів України з метою залучення іноземного капіталу. - C. 378-385.
  62. Чернега О. Б., Кот О. В., Григорець О. О. Особливості транснаціоналізації підприємств України. - C. 386-392.
  63. Тютюнникова С. В., Кот О. В., Левін Р. В. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств у разі виходу на зовнішній ринок. - C. 393-399.
  64. Янчев А. В., Печенка О. І., Величко К. Ю. Основні аспекти процесу надання траншів у рамках співпраці України з МВФ. - C. 400-407.
  65. Печенка О. І., Янчев А. В., Менжулова О. Ю. Перспективні напрями підвищення конкурентоспроможності молочної продукції України на міжнародному ринку. - C. 407-415.
  66. Горячов О. В. Проблеми адаптації українських підприємств до умов СОТ. - C. 415-419.
  67. Шкурупій О. В., Дейнека Т. А. Економічний розвиток та його чинники в умовах глобалізації світової економіки. - C. 419-426.
  68. Гончаренко В. В., Климко О. Л., Пожар А. А. Виклики глобального розвитку в рішеннях "великої двадцятки". - C. 427-432.
  69. Березіна Л. М. Перспективи розвитку взаємовідносин підприємств АПК у контексті євроінтеграції. - C. 432-437.
  70. Легеза Д. Г. Розвиток аграрного сектору України у сфері зовнішньої торгівлі. - C. 438-445.
  71. Водолазська А. А., Яворська Л. М., Компанцев М. С. Продовольча безпека як стратегічна складова державної політики. - C. 446-451.
  72. Штангей Н. М., Аксьонова В. Ю. Світова фінансова криза: загальні аспекти та її наслідки для банківської системи США. - C. 451-457.
  73. Задорожний Г. В., Козуб В. О. Сучасний стан та перспективи економічного співробітництва України з країнами – членами Європейського Союзу. - C. 458-465.
  74. Сокол Н. А., Чвала Н. А. Реалізація інноваційної моделі розвитку – шлях до забезпечення конкурентоспроможності економіки України. - C. 466-472.
  75. Смирнов В. В., Сусловець А. О. Актуальні проблеми адміністративно правового регулювання публічної служби в державних податкових адміністраціях в Україні. - C. 472-478.
  76. Давидова І .О. Сфера зайнятості в контексті розвитку людського капіталу. - C. 478-484.
  77. Жилякова О. В., Поставний А. О. Проблеми розвитку фондового ринку України. - C. 485-490.
  78. Федоренко Н. М., Марушева О. Г. Банківське обслуговування мережних клієнтів. - C. 491-495.
  79. Момот Т. В., Величко К. Ю. Укрупнення та концентрація промислового капіталу: підходи до класифікації злиттів та поглинань. - C. 496-504.
  80. Величко К. Ю., Печенка О. І. Злиття та поглинання банків: особливості та критерії оцінювання. - C. 505-512.
  81. Компанцев М. С. Клієнтський капітал як маркетинговий актив. - C. 512-519.
  82. Секція 4. Менеджмент і маркетинг

  83. П’ятницька Н. О., Сініціна О. В. Формування колективу працівників підприємств – організаторів виставково-ярмаркових заходів. - C. 520-526.
  84. Ольшанський О. В., Селютін В. М., Ольшанська К. С. Моделювання інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств сфери послуг. - C. 526-533.
  85. Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах. - C. 533-537.
  86. Василенко В. А., Вань Мяо. Поведение системы спортивно-событийного туризма в нестабильной среде. - C. 537-545.
  87. Жегус О. В., Михайлова М. В. Вплив фінансово-економічної кризи на розвиток ресторанного господарства. - C. 545-553.
  88. Кривошей В. В. Взаємозв’язок мобільності та кар’єрного зростання в ресторанному господарстві. - C. 552-561.
  89. Пахомська О. В., Натягла О. І. Організація сигарних кімнат як тенденція розвитку ресторанного бізнесу. - C. 561-564.
  90. Тимченко М. І. Економічна політика держави в забезпеченні населення продуктами харчування. - C. 565-572.
  91. Сардак О. В. Комплексний підхід до структурування компетенцій персоналу підприємств. - C. 572-578.
  92. Стеценко В. В. Удосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації. - C. 578-586.
  93. Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Головні принципи та форми культури обслуговування в сервісному суспільстві. - C. 586-593.
  94. Попкова К. В., Бубенець І. Г. Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджменті. - C. 593-600.
  95. Мітяєва Т. Л. Науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємств міста Харкова. - C. 601-608.
  96. Черкашина Л. В., Удод О. О. Ринок розважальних послуг. - C. 608-617.
  97. Секція 5. Наукові основи гуманітарної підготовки студентів

  98. Варипаєв О. М., Гузенко В. В. Сучасний стан духовних потреб та проблеми ціннісної орієнтації молоді. - C. 616-621.
  99. Покровська О. А., Гузенко В. В. Формування та становлення наукового стилю української мови. - C. 621-627.
  100. Арделян М. В. Значення поняття структурної схеми для дослідження синтаксичної природи просторово-ототожнювальних речень. - C. 627-631.
  101. Петрова Л. І., Левченко М. О., Пляшешник А. М. Деякі аспекти профілактики "комп’ютерної втоми" та "комп’ютерних захворювань" і підвищення розумової працездатності студентів ХДУХТ, які працюють за комп’ютером, засобами фізичної культури. - C. 632-637.
  102. Петрова Л. І., Левченко М. О. Пошук шляхів оптимізації процесу фізичного виховання ХДУХТ в умовах економічної кризи. - C. 637-644.
  103. Бєлікова О. Ф., Колесник А. О. Анотування та реферування як методичні прийоми роботи студентів із професійною літературою іноземною мовою. - C. 644-650.
  104. Колесник А. О., Бєлікова О. Ф. Автентичні текстові матеріали як основа навчання іноземній мові та культурі. - C. 650-654.
  105. Алфавітний покажчик. - C. 655-656.
2010
Вип. 2 (12)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського