Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941:ПН/2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки
Vìsnik pìslâdiplomnoï osvïti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 8.
  4. Аниськіна С. А. Моральна свобода у праці І. Канта "Критика практичного розуму". - C. 9-23.
  5. Вініченко А. А. Формування ціннісних орієнтацій у студентів закладів вищої освіти у сучасному соціокультурному простор. - C. 24-32.
  6. Голубєва Р. Ю. Особливості упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес сучасної професійної школи. - C. 33-43.
  7. Дем’янчук Ю. В. Міжнародні практики запобігання та протидії корупції у системі початкової освіти. - C. 44-51.
  8. Дєніжна С. О., Сова М. О. Педагогічні умови використання дидактичного потенціалу Smart-технологій у початковій школі. - C. 52-62.
  9. Дука О. А. Особливості розвитку професійної компетентності персоналу органу пробації. - C. 63-75.
  10. Ілляхова М. В. Значення креативних практик в андрагогіці. - C. 76-87.
  11. Коновалова Л. В., Махиня Т. А. Теоретичні основи та особливості підготовки майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти у Великій Британії. - C. 88-98.
  12. Лавринець А. П. Формування вокальних шкіл естрадного співу в історичному дискурсі української музичної педагогіки. - C. 99-108.
  13. Олійник В. В. Неперервне оновлення знань науково-педагогічних кадрів – нагальна проблема національної вищої школи України. - C. 109-123.
  14. Ситар І. В. Структурні складові методології управління школою. - C. 124-132.
  15. Сова М. О. Пропедевтика розвитку інноваційної діяльності учнів початкової школи засобами освітньої робототехніки. - C. 133-141.
  16. Федорець В. М. Феноменологічний вимір методології розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах неперервної освіти. - C. 142-158.
2017
Вип. 4 (33)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського