Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2015/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про автора. - C. 5–6.
  4. Барабаш О. Д., Глинянюк Н. В. Формування лідерських якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу (з досвіду розроблення та впровадження спеціальної програми навчання для керівників). - C. 7-21.
  5. Бевз Г. М., Вірковський В. П., Корець А. Й. Моделі аналізу надання освітніх послуг для дітей в умовах децентралізації. - C. 22-31.
  6. Булгакова Т. М. Методи і засоби художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх школах України другої половини ХХ століття. - C. 32-40.
  7. Дмитренко Г. А., Солодков В. Т. Інноваційна методологія модернізації національної системи освіти в контексті ідеології еколюдиноцентризму. - C. 41-51.
  8. Кириченко І. І., Байрак А. О. Розвиток державного управління як галузі освіти — шлях до підготовки управлінської еліти. - C. 52-62.
  9. Кравченко Г. Ю. Забезпечення якості адаптивного управління розвитком кафедральної системи інститутів післядипломної педагогічної освіти. - C. 63-72.
  10. Лук’яненко Г. В. Прогностичний аналіз морального виховання старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах України другої половини XX століття. - C. 73-81.
  11. Майстренко Т. В. Теоретичні аспекти розвитку неперервної освіти педагогів. - C. 82-90.
  12. Махотин Д. А. Перспективы развития технологического образования в России. - C. 91-100.
  13. Молчанова А. О. Педагогічні аспекти підготовки конкурентоздатного фахівця в умовах післядипломної освіти: концептуальні засади. - C. 101-110.
  14. Наконечна Н. В. Організаційна культура як соціально-психологічне явище. - C. 111-122.
  15. Сіданіч І. Л. Гуманізація духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі: внесок В. О. Сухомлинського. - C. 123-135.
  16. Скрипник М. І. Парадигмальні засади психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників. - C. 136-145.
  17. Федорець В. М. Аналіз ідеологічних і методичних передумов розвитку неврозу в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 146-175.
  18. Черпак Ю. В. Вітчизняні з’їзди з освіти як вияв консолідації педагогічної громадськості у розвитку фізичного виховання дітей та молоді (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 176-187.
  19. Шалашова М. М. Профессиональное развитие педагогических работников: сложившаяся практика и пути модернизации. - C. 188-196.
  20. Бевз Г. М. Теоретичний аналіз підходів до вивчення сім’ї замінного догляду за дитиною як праці. - C. 197-205.
  21. Жебєлєва П. В. Аналіз сучасних психологічних підходів до розуміння феномену "соціально-психологічне проектування". - C. 206-217.
  22. Зоріна В. І. Аналіз результатів емпіричного дослідження особистісного розвитку підлітка в залежності від ідеального образу дорослого. - C. 218-229.
  23. Пастух Л. В. Особливості поведінкової складової сензитивності практичних психологів системи освіти. - C. 230-240.
  24. Торба Н. Г. Антиінноваційні бар’єри у професійній діяльності педагога та шляхи їх подолання. - C. 241-249.
  25. Філь О. А. Психологічна культура конкуренції фахівців. - C. 250-259.
2015
Вип. 14 (27)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського