Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2014/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 6-8.
  4. Бєлікова Ю. А. Професійний саморозвиток майбутнього майстра виробничого навчання: стан забезпечення, структура, стратегія і технології. - C. 9-17.
  5. Бігун О. С. Шляхи розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів спеціальних дисциплін як фактор ефективності професійної освіти. - C. 18-25.
  6. Бугайова Т. І. Технологічні етапи педагогічного прогнозування. - C. 26-34.
  7. Волков В. А. Инновационные подходы к формированию профессиональной готовности будущих магистров к педагогической деятельности. - C. 35-43.
  8. Гедиш О. М. Розвиток професійної компетентності майстрів виробничого навчання ПТНЗ при дистанційній формі підвищення кваліфікації: сучасність та перспективи. - C. 44-51.
  9. Гурова Н. О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності майбутніх педагогів-дизайнерів. - C. 52-60.
  10. Заболотна М. М. Структура методичної компетентності викладачів професійно-теоретичної підготовки ПТНЗ гірничого профілю. - C. 61-70.
  11. Заславська С. І. Компетентністний підхід у системі післядипломної освіти. - C. 71-79.
  12. Коляда М. Г. Використання систем видобутку знань DATA MINING для прогнозування педагогічних процесів та явищ. - C. 80-88.
  13. Лященко О. В. Огляд економіко-математичних методів, що застосовуються для оцінки та прогнозування педагогічних процесів. - C. 89-97.
  14. Мозна C. І. Використання соціальних сервісів платформи Веб 2.0 у викладанні іноземної мови. - C. 98-106.
  15. Оленічева Ю. О. Діагностика сформованості готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності. - C. 107-116.
  16. Пашкова Н. В. Програма роботи з формування здоров’язбережувальної компетентності інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ у післядипломній освіті. - C. 117-124.
  17. Пашкова Н. О. Проблеми та перспективи дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 125-134.
  18. Прошкін В. В. Дослідження особливостей інтеграції науки й освіти в університеті. - C. 135-143.
  19. Сергеєва Л. М. Освітня логістика в управлінні розвитком професійно-технічного навчального закладу. - C. 144-153.
  20. Торба Ю. І. Неперервна освіта – стрижень розвитку особистості в сучасних умовах. - C. 154-164.
  21. Трошкін О. В. Особливості навчально-виховного процесу майбутніх педагогів-дизайнерів. - C. 165-173.
  22. Троянов О. Г. Теоретико-методологічні основи побудови моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх дизайнерів в умовах навчально-творчої діяльності. - C. 174-182.
  23. Фоміна О. А. Формування цілісної готовності майбутніх викладачів дизайну до професійної діяльності. - C. 183-191.
  24. Харагірло В. Є. Моделювання інноваційної діяльності педагогів професійної школи. - C. 192-200.
  25. Чебишева І. В. Удосконалення графічної підготовки учнів з використанням систем автоматизованого проектування. - C. 201-211.
  26. Чміль А. І., Коваль Л. Є. Критерії, показники та рівні індивідуалізації професійного розвитку майстрів виробничого навчання засобами інформаційних технологій. - C. 212-220.
  27. Бугерко Я. М. Освітня діяльність як чинник розвитку духовної культури особистості студента. - C. 221-229.
  28. Вакарєв Є. С. До проблеми математичної компетентності майбутніх психологів. - C. 230-237.
  29. Головльова О. В. Дитячо-батьківськи стосунки як детермінанта аддиктивної поведінки у підлітковому віці. - C. 238-245.
  30. Дметерко Н. В. Розвиток рефлексивного мислення в онтогенезі: глибинний підхід. - C. 246-253.
  31. Ільїна Т. Б. Рефлексивне середовище як чинник розвитку професійної самосвідомості майбутніх психологів. - C. 254-263.
  32. Кононова М. М. Формування професійного світогляду майбутніх спеціалістів корекційної освіти у процесі активного соціально-психологічного пізнання. - C. 264-270.
  33. Лох К. В. Діалогова модель викладання як засіб розвитку професійної самосвідомості слухачів. - C. 271-279.
  34. Максименко Е. Г., Бородина И. С. Экзистенциальные переживания личности в структуре феномена самодепривации. - C. 280-289.
  35. Новікова О. В. Роль творчого мислення в професійній рефлексії фіхівців. - C. 290-298.
  36. Радченко О. Б. Види організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 299-307.
  37. Руденко С. В. Особливості очікувань студентів у системі післядипломної освіти. - C. 308-317.
  38. Самотаєва Е. О. Акмеологічна культура педагогічного працівника як основа професійного самовдосконалення. - C. 318-325.
  39. Ситнікова Н. Є. Психолого-педагогічні умови позитивного самоствердження особистості учня в ранньому юнацькому віці. - C. 326-334.
  40. Стовба Н. І. Психологічні умови становлення професійної рефлексії майбутніх психологів. - C. 335-342.
  41. Яновська Л. В. Розроблення методу діагностики здатності до життєтворчості. - C. 343-350.
2014
Вип. 11 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського