Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2013/9(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 5-7.
  4. Базова В. І. Порівняльний аналіз українського та німецького досвіду підготовки викладачів іноземних мов. - C. 8-15.
  5. Бегимкулов У. Ш., Исянова А. Р. Методика оценки креативного потенциала педагогических кадров системы высшего образования. - C. 16-25.
  6. Бондарчук А. И. Нравственные основы трудового воспитания в народной педагогической культуре. - C. 26-33.
  7. Гарбуза Т. В. Організаційне забезпечення процесу професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у відкритому університеті Великої Британії. - C. 34-44.
  8. Гончарова Г. О. Особливості мотивації студентів економічних спеціальностей дистанційної та стаціонарної форм навчання. - C. 45-52.
  9. Дубовик Л. П. Підготовка майбутніх учителів технологій до техніко-естетичної організації шкільних приміщень. - C. 53-61.
  10. Єжова О. О., Бєсєдіна А. А. Етапи розвитку європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю. - C. 62-69.
  11. Живанова В. А. Роль ціннісних орієнтацій у формуванні інтересу студентів до науково-технічної творчості. - C. 70-77.
  12. Замятіна Р. В., Талдикіна Т. М. Реалізація здоров’язберігальних технологій у школах мережі сприяння здоров’ю. - C. 78-86.
  13. Калачова Л. В. Теоретичні засади підвищення кваліфікації викладачів післядипломної педагогічної освіти. - C. 87-93.
  14. Колосова Л. М. Організаційно-педагогічні умови підвищення ефективності управління професійним розвитком методистів районних (міських) науково-методичних установ. - C. 94-100.
  15. Коныгина М. Н. Система социально-помогающей деятельности современной России. - C. 101-109.
  16. Любченко Н. В. Деякі аспекти сучасної практики координації з дисемінації інноваційного досвіду науково-методичної діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти. - C. 110-120.
  17. Ляхоцький В. П. Наукова продукція як фактор інформатизації дослідницької діяльності: інноваційні аспекти. - C. 121-128.
  18. Ляхоцька Л. Л. Психолого-педагогічні особливості навчання керівних кадрів освіти за очно-дистанційною формою підвищення кваліфікації (акмеологічний підхід) . - C. 129-140.
  19. Неведомська Є. О. Методики дослідження стопи як дзеркала здоров’я дитини. - C. 141-149.
  20. Нежинцева Л. П. Формування професійної компетентності педагога в організації здоров’язберігального освітнього середовища. - C. 150-160.
  21. Носкова М. В. Програмно-методичне забезпечення курсу "Використання Gооgle-сервісів" для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 161-170.
  22. Піддячий М. І. Післядипломна педагогічна освіта в підвищенні рівня соціально-професійної орієнтації особистості. - C. 171-177.
  23. Подерягина А. Г. Инновационные технологии математической подготовки в формировании профессиональных компетенций инженеров-строителей. - C. 178-185.
  24. Почуєва О. О. Управління презентаційною діяльністю сучасного навчального закладу. - C. 186-195.
  25. Проскурка Н. М. Методика дослідження автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 196-204.
  26. Рябов В. А. Використання відкритих платформ для проведення on-line семінарів, тренінгів у форматі вебінарів. - C. 205-213.
  27. Сіданіч І. Л. Правове регулювання духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі. - C. 214-222.
  28. Тимофієва Л. Є., Конельська І. М. Компетентнісна модель школи культури здоров’я як основа розвитку інноваційного закладу. - C. 223-230.
  29. Тимошко Г. М. Концептуальні підходи до змісту організаційної культури керівника в системі педагогічного менеджменту. - C. 231-238.
  30. Федорець В. М. Аналіз духовних і психологічних системоутворювальних чинників здоров’язберігальної компетентності вчителів фізичної культури. - C. 239-251.
  31. Чабан Д. Б. Економічна свідомість особистості як результат економічної соціалізації. - C. 252-262.
  32. Чеботарьова А. І. Особливості текстового сприйняття. - C. 263-270.
  33. Черній В. П. Ґенеза шкіл сприяння здоров'ю в Україні в кінці ХХ – на початку ХХІ ст. . - C. 271-278.
  34. Чернишова Є. Р. Феномен інтелектуального капіталу навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти: концептуальні засади. - C. 279-291.
  35. Чернишова М. О. Формування готовності майбутніх менеджерів до дослідницької діяльності: концептуальні підходи. - C. 292-299.
  36. Чорна В. М. Співпраця педагогічних колективів Запорізької гімназії № 46 (Україна) та гімназії ім. Берти фон Зуттнер м. Оберхаузен (Німеччина) у формуванні здорового способу життя школярів. - C. 300-311.
  37. Шевчук М. О. Методологічні засади управління формуванням професійниої компетентності майбутнього вчителя. - C. 312-318.
  38. Щербина А. П. Білорусь: стратегія і тактика модернізації у вищій освіті. - C. 319-327.
2013
Вип. 9(1) (22)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського