Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2012/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 6-9.
  4. Армейська Л. В. Сучасні підходи до підвищення кваліфікації вчителів малокомплектних шкіл у системі післядипломної освіти. - C. 10-15.
  5. Базова В. І. Формування практичної готовності до педагогічної діяльності викладачів іноземних мов у Німеччині. - C. 16-21.
  6. Бойченко Т. Є. Компетентість як категорія педагогіки. - C. 22-27.
  7. Варгата О. В. Концептуальні підходи до управління естетичним вихованням учнів. - C. 28-33.
  8. Герасименко І. В. Використання системи електронного навчання у підвищенні кваліфікації викладачів вищих навчальних закладів. - C. 34-41.
  9. Гладкова В. М. Акмеологічний аналіз управлінської діяльності менеджера освітнього закладу. - C. 42-48.
  10. Гринюк C. П. Компаративний аналіз українського та фінського досвіду підготовки вчителів іноземних мов. - C. 49-54.
  11. Дмитренко Г. А. Цільове управління окремою організацією та її персоналом як фундаментальна основа системного управління суспільством. - C. 55-62.
  12. Карп С. І. Організація підготовки ліцеїстів до вибору професій у сфері менеджменту. - C. 63-68.
  13. Кебкало Т. Г., Митрофанова Т. В, Палієнко О. В., Єричева Т. Ю., Годун Н. І. Оцінювання рівня фізичного розвитку школярів сільської місцевості та психолого-педагогічні технології усунення його вад. - C. 69-75.
  14. Кліменко А. Л. Діагностика якості підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти. - C. 76-80.
  15. Коцур Н. І. Моніторинг функціонального стану серцево-судинної системи сучасних школярів. - C. 81-87.
  16. Кузнєцова О. О. Професійно орієнтоване навчання з іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі. - C. 88-93.
  17. Моцик Б. В. Ретроспективний аналіз проблеми інформаційного забезпечення управління якістю освіти. - C. 94-101.
  18. Поліщук Н. М. Структура готовності вчителя до формування здоров'язбережувальної компетентності учнів. - C. 102-109.
  19. Рябова З. В. Еволюційні аспекти розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні. - C. 110-115.
  20. Сіданіч І. Л. Духовність і моральність: феноменологічні аспекти в історії вітчизняної освіти. - C. 116-128.
  21. Ситніков О. П. Шляхи забезпечення неперервності післядипломної освіти у міжкурсовий період: перспективи розвитку. - C. 129-137.
  22. Стойчик Т. І. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу як визначальна складова якісної підготовки кваліфікованих робітників гірничого профілю. - C. 138-143.
  23. Товкун Л. П. Рівень здоров’я студентів-першокурсників: сучасний стан і проблеми розв’язання. - C. 144-149.
  24. Торба Ю. І. Інноваційні процеси в системі сучасної професійної освіти в Україні. - C. 150-155.
  25. Чорна В. М. Моніторинг здоров’я учнів у професійній зарубіжній літературі. - C. 156-163.
  26. Шевчик О. Г. Використання тренінгу з інноваційного менеджменту для підвищення професійної компетентності майбутніх менеджерів. - C. 164-169.
  27. Акимов Д. И. Иерархия образовательных потребностей молодежи: экономическая, социологическая и психологическая модели потребительского поведения в структуре образовательного маркетинга. - C. 170-176.
  28. Бевз Г. М. Динаміко-адаптаційні чинники розвитку прийомного батьківства. - C. 177-182.
  29. Бондарчук O. I. Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін: основні концептуальні підходи. - C. 183-188.
  30. Брюховецька О. В. Професійно важливі якості особистості керівника освітньої організації. - C. 189-195.
  31. Вознюк А. В. Психологічна готовність керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками: зміст, структура та методики дослідження. - C. 196-201.
  32. Жирун О. А. Ціннісний аспект формування професійної відповідальності. - C. 202-207.
  33. Исаева С. И. Психологический анализ стратегий общения подростков в интернет-сообществах. - C. 208-213.
  34. Кашка Э. А. Ценностно-смысловая сфера интернет-ролевиков. - C. 214-219.
  35. Лохвицька Л. В. Моральний стан як показник психічного здоров’я дошкільника. - C. 220-225.
  36. Лучинкіна А. І. Типологія віртуальних ідентичностей особистості. - C. 226-231.
  37. Лучинкина И. С. Этническая идентичность как социально-психологический феномен. - C. 232-237.
  38. Лушин П. В. Деформализация пространства повышения квалификации взрослых в системе последипломного образования: пилотажное исследование. - C. 238-243.
  39. Мелащенко О. М. Підвищення кваліфікації молодих фахівців у вимірі науково-технічної творчості. - C. 244-249.
  40. Мілютіна К. Л. Методи надання психологічної допомоги безробітним і профілактики довготривалого безробіття. - C. 250-255.
  41. Мітіна C. В. Психологічні чинники становлення особистості підлітків в умовах бездоглядності. - C. 256-262.
  42. Москаленко О. В. Теоретична структурна модель ціннісно-смислової сфери (ЦСС) особистості. - C. 263-268.
  43. Нежинська О. О. Методика дослідження психологічної готовності керівників освітніх організацій до впровадження ґендерного підходу в практику управління. - C. 269-275.
  44. Потоцька І. С. Сучасні тенденції та основні підходи до вивчення педагогічної обдарованості майбутнього вчителя. - C. 276-281.
  45. Продан О. О. Особливості структури процесу самоусвідомлення у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях. - C. 282-289.
  46. Ревякіна О. Г. Вивчення тривожності cтудентської молоді як чинника, що впливає на особистісне здоров’я. - C. 290-295.
  47. Рисинець Т. П. Типові життєві ситуації майбутнього психолога та їх аналіз. - C. 296-302.
  48. Рябчич Я. Є. Аналіз підходів, методів і технік діагностико-корекційної роботи з кризовими суїцидонебезпечними станами особистості. - C. 303-308.
  49. Самотаєва Е. О. До проблеми аутопсихологічної компетентності в структурі особистості педагога. - C. 309-314.
  50. Соломіна Г. В. Психологічна підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до вдосконалення когнітивного стилю в умовах очно-дистанційної форми післядипломної педагогічної освіти. - C. 315-320.
  51. Фурман В. В. Структурна організація особистісної рефлексії. - C. 321-325.
  52. Черкасский А. В. Социально-психологические факторы эффективности групповой деятельности. - C. 326-331.
  53. Чернишова Є. Р. Психологічні особливості розвитку мотивації професійної діяльності керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 332-337.
  54. Шебанова В. І., Шебанова С. Г. Феноменологічна специфіка внутрішньої тілесності. - C. 338-343.
2012
Вип. 8 (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського