Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2012/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 6-8.
  4. Андрощук І. М. Наукові підходи до змісту управління розвитком професійної компетентності вчителя-філолога в міжатестаційний період. - C. 9-16.
  5. Бандура Ю. Б. Наукові підходи до опису рівнів сформованості професійної компетентності викладачів іноземної мови вищих військових навчальних закладів. - C. 17-23.
  6. Бугайчук К. Л. Деякі аспекти охорони та реалізації авторських прав розробників дистанційних курсів. - C. 24-31.
  7. Веліховська А. Б. Підвищення рівня професійної майстерності вчителів математики за очно-дистанційною формою навчання засобами ВЕБ 2.0. - C. 32-38.
  8. Гавлітіна Т. М. Науково-дослідна експериментальна робота РОІППО: системний підхід. - C. 39-49.
  9. Гедиш О. М. Проблема розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання у післядипломній педагогічній освіті. - C. 50-55.
  10. Гладуш В. А. Із досвіду розроблення навчальних матеріалів для дистанційного навчання. - C. 56-61.
  11. Дідух М. Г. Педагогічні умови формування технологічної компетентності майбутніх фахівців туризму у процесі професійної підготовки. - C. 62-69.
  12. Драч І. І. Особливості реалізації функцій управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи на засадах компетентнісного підходу. - C. 70-77.
  13. Жосан О. Е. Становлення вітчизняної навчальної лексикографії у контексті розвитку теорії навчальної літератури (60–80 рр. ХХ ст.). - C. 78-84.
  14. Котикова О. М. Методологічні підходи до розроблення системи практико-зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. - C. 85-90.
  15. Лапшина І. С. Електронний підручник як засіб управління самостійною роботою учня. - C. 91-96.
  16. Линьова І. О. Використання методу моделювання у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 97-102.
  17. Ляхоцька Л. Л. Науково-педагогічна школа як осередок інноваційних процесів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 103-110.
  18. Ляхоцька М. В. Валеологічна освіта школярів як умова збереження та зміцнення їхнього здоров’я. - C. 111-117.
  19. Ляхоцький В. П., Ляхоцька М. В., Ляхоцька А. В. Післядипломна педагогічна освіта: документальне забезпечення наукових досліджень. - C. 118-130.
  20. Мариновська О. Я. Технологія організації самостійної роботи у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 131-137.
  21. Маслов В. І. Тенденції функціонування освіти в Україні та їх вплив на управління загальноосвітніми навчальними закладами. - C. 138-149.
  22. Мельник Н. А. Наукове обґрунтування та нормативно-правові засади діяльності й управління освітнього округу в сучасних умовах. - C. 150-159.
  23. Оліфіра Л. М. Професійнa управлінськa компетентність керівників педагогічних ВНЗ І–ІІ рівня акредитації. - C. 160-166.
  24. Осадчий В. В. Соціальні інтернет-мережі як засіб дистанційного навчання. - C. 167-173.
  25. Покроєва Л. Д., Кравченко Г. Ю. Інноваційні підходи в організації навчання дорослих в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 174-181.
  26. Ріктор Т. Л. Проблема супроводу обдарованої особистості в сучасних умовах. - C. 182-189.
  27. Родигіна І. В. Оновлені державні стандарти початкової та базової і повної загальної середньої освіти: компетентнісний вимір. - C. 190-195.
  28. Самойленко О. М. Дистанційне навчання як науково-педагогічна проблема. - C. 196-202.
  29. Сидоренко В. В. Діагностика розвитку педагогічної майстерності словесника-україніста як інноваційний вектор надання якісних маркетингових послуг у післядипломному просторі. - C. 203-209.
  30. Торба Ю. І. Педагогічна майстерність, мистецтво викладання та творчий потенціал інженера-педагога. - C. 210-216.
  31. Трішин Ф. А., Жигайло О. М., Трач О. Р. Удосконалення навичок з автоматизації бізнес-процесів з використанням мережевих технологій. - C. 217-223.
  32. Федірко Ж. В. Навчання вчителів географії в системі післядипломної освіти за програмою підготовки до інноваційної діяльності. - C. 224-229.
  33. Хрипун В. І. Деякі аспекти організаційно-методичного супроводу професійного саморозвитку педагогічного працівника дошкільного навчального закладу. - C. 230-235.
  34. Чернишова Є. Р. Кадрова політика в контексті стратегії розвитку навчального закладу системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 236-243.
  35. Щербина О. А. Модуль "репозиторій компетентностей" для системи управління навчанням moodle. - C. 244-251.
  36. Якухно І. І. Проектування освітнього простору регіональних систем післядипломної педагогічної освіти. - C. 252-258.
  37. Акімов Д. І., Бондарчук О. І. Психологічні проблеми підготовки менеджерів освіти до маркетингу освітніх послуг. - C. 259-265.
  38. Афанасьєва Т. О. Наукові підходи щодо розуміння феномену професійного розвитку в сучасній психологічній науці. - C. 266-271.
  39. Бондаренко Р. М. Професійна готовність майбутнього психолога до роботи з дітьми аутичного спектра. - C. 272-277.
  40. Гура Т. Є. Сучасний стан і перспективи розвитку післядипломної освіти практичних психологів в Україні. - C. 278-283.
  41. Жебєлєва П. В. Казкотерапія як засіб психологічної допомоги особистості. - C. 284-291.
  42. Купрєєва О. І. Психологічні проблеми самореалізації особистості студентів з обмеженими фізичними можливостями. - C. 292-297.
  43. Левицкий В. Н. Психическая саморегуляция личности специалиста как фактор эффективности его деятельности. - C. 298-305.
  44. Лук’янчук Н. В. Розвиток комунікативної компетентності обдарованої особистості у соціально-психологічному тренінгу. - C. 306-311.
  45. Лучинкіна А. І. Аналіз когнітивно-інструментальної складової Інтернет-соціалізації. - C. 312-318.
  46. Мілютіна К. Л. Особливості вчинку самоперетворення в умовах безперервної освіти. - C. 319-324.
  47. Перегончук Н. В. Психологічні особливості професійної компетентності майбутніх психологів. - C. 325-331.
  48. Печерська Г. О. Чинники розвитку професійних ціннісних орієнтацій учителів. - C. 332-340.
  49. Чемодурова Ю. М. Теоретичні засади визначення особливостей розвитку професійної Я-концепції психолога. - C. 341-347.
2012
Вип. 7 (20)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського