Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72859/2014/18-19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Діалог: медіа-студії
: зб. наук. пр..- Одеса

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кафедрі журналістики ОНУ імені І. І. Мечникова - 15 років!. - C. 7-15.
  4. Александров О. В. Масово-комунікаційні моделі "Листів до любезних земляків" Григорія Квітки-Основ'яненка. - C. 16-26.
  5. Валькова К. Г. "Типовий американець" очима радянських письменників (на матеріалі подорожніх нарисів Іллі Ільфа та Євгена Петрова "Одноповерхова Америка"). - C. 27-37.
  6. Гусєва О. О. Різноманітність тематики нарисів першої третини ХІХ століття. - C. 38-50.
  7. Грисюк В. П. "Польові дослідження з українського сексу" О. Забужко у контексті рекламних соціально-комунікаційних технологій. - C. 51-61.
  8. Джиджора Є. В. Служба на представлення святителя Миколая в Ільїній книзі: зауваги до символізації образа та авторської атрибуції. - C. 62-70.
  9. Дяченко О. В. Про основні засоби комічного у фейлетонах Гермоніуса (за матеріалами газети "Одеський листок". - C. 71-79.
  10. Коваленко А. Ф. Харизма В'ячеслава Чорновола як чинник публіцистичної комунікації (за матеріалами збірки публіцистики "Пульс української незалежності: Колонка редактора". - C. 80-91.
  11. Ковпак В. А. "Радіо "Свобода": післявоєння інформаційно-комунікаційна стратегія. - C. 92-107.
  12. Порпуліт О. О. Осмислення персуазивних особливостей публіцистики Івана Дзюби. - C. 108-118.
  13. Сіроткіна Г. А. Літературна проблематика у фейлетонах І. Ільфа та Є. Петрова. - C. 119-125.
  14. Філіпенко Є. С. Карикатура як креалізований текст (за матеріалами одеської газети "Червоний степ". - C. 126-136.
  15. Яценко Г. В. Українська національна свідомість у контексті публіцистики Івана Франка. - C. 137-149.
  16. Андрєєва О. С. Дослідження спектру почуттів, викликаних шоковими елементами реклами. - C. 150-162.
  17. Бадюл Л. В. Протестний імідж як основа соціально-групової організації: теоретичні аспекти. - C. 163-173.
  18. Березенко В. В. Структура науки про PR. - C. 174-182.
  19. Зражевська Н. І. Підходи до аналізу енігматичних текстів. - C. 183-195.
  20. Иванова Е. А. Медиаграмотность как коридор возможностей: от медиабезопасности до социальной активности. - C. 196-207.
  21. Калинів А. Л. До проблеми контентних спроможностей соціальних медіа. - C. 208-215.
  22. Кіца М. О. Медіаекологія - еконоосфера - екологія довкілля: синонімічність понять в умовах глобалізації. - C. 216-222.
  23. Коміна Т. О. Соціально-психологічні механізми комунікаційних технологій: з історії медіа-досліджень. - C. 223-231.
  24. Кондратюк М. Маніпулювання емоціями як спосіб впливу ЗМІ на аудиторію. - C. 232-240.
  25. Ломоносова К. С. Функціональна спрямованість текстів малої форми. - C. 241-254.
  26. Порфімович О. Л. Технології візуального впливу (плакатистика) в контексті інформаційної війни. - C. 255-265.
  27. Ривліна В. М. Культурна складова сучасного медіапростору. - C. 266-278.
  28. Смусь А. Г. Аналіз програмного контенту православних телеканалів. - C. 279-287.
  29. Спрінсян В. Г. Документаційний менеджмент на підприємстві: особливості функціонування. - C. 288-293.
  30. Стеблина Н. О. Друга світова війна як міф сучасного російського спічрайтингу (на матеріалі промов перших осіб Російської Федерації на Красній площі. - C. 294-304.
  31. Хітрова Т. В. Соціальні спільноти як простір формування групової пам'яті: новітні ефекти комунікації. - C. 305-314.
  32. Шевченко О. В. Актуальні проблеми документної лінгвістики галузевого документознавства (на прикладі розгляду торговельної документації. - C. 315-323.
  33. Шилова В. В. Комунікаційні технології в системі соціального інжинірингу. - C. 324-340.
  34. Бондар С. О. Етимологія, еволюція, зловживання та інфляція КСПМ "криза" в медіадискурсі. - C. 341-349.
  35. Брошкова С. Л., Берестеннікова О. М. Екологізація як ключова передумова сталого розвитку транспортного сектору України. - C. 350-354.
  36. Брошкова С. Л. Економіко-екологічна оцінка впливу дампінгу на стан морського середовища. - C. 355-363.
  37. Горецька С. Д. Висвітлення проблеми наркоманії в українських мас-медіа. - C. 364-373.
  38. Мадей А. С. Тема охорони історико-культурної спадщини України у контексті соціальних комунікацій. - C. 374-382.
  39. Маркова Г. Е. Ореол "аморальності" та ефект "забороненого плоду" як складові концепції часопису для чоловіків. - C. 383-391.
  40. Михайлюта О. О. Історія карикатури в українській пресі. - C. 392-400.
  41. Мітчук О. А. Ліберальна журналістика в структурі гуманітарно-політичної парадигми. - C. 401-406.
  42. Монич Л. М. Тенденції та перспективи існування інформаційних та аналітичних жанрів в літературно-художніх журналах (на прикладі журналів "Всесвіт" та "Дніпро". - C. 407-416.
  43. Подашевська Т. Л. Соціально-політичні технології у ЗМІ. - C. 417-425.
  44. Подобна Є. В. Медичні часописи полтавської губeрнії (1892-1917 рр. ). - C. 426-433.
  45. Полумисна О. О. Прецедентні феномени в публікаціях інтернет-видання "Українська правда". - C. 434-441.
  46. Бессараб А. О. Проект "Світова столиця книги" як комунікаційний феномен. - C. 442-458.
  47. Дудченко Л. М. Типологічний аналіз ділових видань "Financial Тimes" ("Фінансові часи", Велика Британія) та "Деловая неделя-FT" (Україна). - C. 459-467.
  48. Іваницька Б. В. Роль ЗМІ Галичини міжвоєнного періоду в удосконаленні селянського землевпорядкування: продовження традицій і новаторство (на прикладі фахово-господарських періодичних видань та репертуару книжкової продукції). - C. 468-479.
  49. Козиряцька С. А. Спеціалізовані видання з медицини як складова веб-каталогів медичних сайтів. - C. 480-491.
  50. Миколаєнко А. Ю. "Смолоскип" як осередок самореалізації сучасної творчої молоді. - C. 492-502.
  51. Мудра І. М. Статут редакції - фундамент незалежності ЗМІ. - C. 503-509.
  52. Савчин Ю. О. Особливості рубрикації та структури сатирично-гумористичного журналу "Будяк" (1921-1923 рр. ). - C. 510-516.
  53. Відомості про авторів. - C. 517-520.
  54. Від редакційної колегії. - C. 521-523.
2014
Вип. 18-19
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського