Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2012/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Куненко Л. О. Накопичення досвіду просвітницької діяльност в системі сучасної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 3-6.
  4. Комаровська О. А. Здібності до сценічного виступу в структурі художньої обдарованості особистості. - C. 6-11.
  5. Карпенко А. П. Духовна музика як чинник виховання загальнолюдських цінностей студентської молоді. - C. 11-16.
  6. Падалка Г. М. Інтерпретація музики: проблемний аналіз. - C. 16-23.
  7. Щолокова О. П. Формування творчої індивідуальності студентів в умовах фахової підготовки. - C. 23-26.
  8. Калашник М. П. Профессионально-творческая школа и тезаурус. - C. 26-32.
  9. Горожанкіна О. М. Музично-психологічний тренінг як засіб адаптації студентів-музикантів до навчання у ВНЗ. - C. 32-37.
  10. Папченко В. П. Соціально-історичні передумови виникнення музичного продюсування як фаху. - C. 38-41.
  11. Завалко К. В. Інноваційні аспекти професійно-педагогічної діяльності вчителя музики. - C. 41-48.
  12. Шевнюк О. Л. Зміст бакалаврської підготовки вчителів образотворчого мистецтва в умовах євроінтеграційних процесів (скандинавський досвід). - C. 49-53.
  13. Ковалик П. А. Функціональний аналіз хорової музики як методологічна основа формування професійної майстерності майбутнього керівника хорового колективу. - C. 54-58.
  14. Губар М. Г. Народне інструментальне музикування у проблемі творчого розвитку майбутнього вчителя музики. - C. 59-62.
  15. Косенко П. Б. Використання віршованого тексту як метод роботи над інструментальними музичними творами. - C. 62-67.
  16. Шугуан Результати дослідно-експериментальної роботи з формування виконавського досвіду майбутнього вчителя музики. - C. 67-73.
  17. Гура В. В. Результати експериментальної перевірки методики формування музично-теоретичних знань майбутніх учителів музики. - C. 73-79.
  18. Чугунова Є. В. Особливості підготовки майбутніх учителів музики до організації культурно-дозвіллєвої діяльності школярів. - C. 80-83.
  19. Ніколаєнко П. М., Притула Д. Б. Психолого-фізіологічні аспекти формування диригентського апарату майбутнього вчителя музики. - C. 83-86.
  20. Болдирєва І. Д. Імпровізація на фортепіано в комплексній професійній підготовці студентів музично-педагогічних фахів. - C. 87-89.
  21. Роман Н. М. Підготовка студентів музичних спеціальностей до роботи з творчими колективами. - C. 89-92.
  22. Ревенко І. В. Формування художньо-естетичної спрямованості майбутніх учителів гуманітарного профілю. - C. 92-95.
  23. Корчагіна Г. С. До проблеми формування творчо-інтелектуальних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 95-98.
  24. Роденкова О. Д. Діагностика стану розвитку співацького голосу учнів шкіл мистецтв у мутаційний період. - C. 99-104.
  25. Ратко М. В., Дуніна В. М. Методолого-інструментальні засади інтерпретаці творів сучасного українського мистецтва на уроках художньої культури. - C. 104-110.
  26. Шабаліна В. Д. Методична компетентність майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема. - C. 110-113.
  27. Холоденко В. О. Формування прийомів фортепіанної гри в учнів старших класів ДМШ. - C. 113-120.
  28. Білгородська О. Є. Методи та форми оптимізації процесу формування художньо-графічних умінь і навичок дітей 6-7-річного віку. - C. 120-128.
  29. Сташевська І. О. Порівняльні дослідження в галузі музичної педагогіки: проблеми методології. - C. 129-133.
  30. Тітович В. І. Педагогічні принципи А. А. Янкелевича. - C. 134-137.
  31. Філатова Л. М. Роль Харківського університету у формуванні української інтелігенції (перша пол. ХІХ ст.). - C. 137-143.
  32. Козачук О. С. Композитор І. Ф. Ласковський: маловідомі сторінки творчої біографії. - C. 143-148.
  33. Лисіна Н. І. Становлення німецької клавірної школи (ХV-ХVІ століття). - C. 149-155.
  34. Наші автори. - C. 156-158.
2012
Вип. 13 (18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського