Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72705/2018/1-2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту.- Чернівці. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
Випуск 1 (69)
- Babinska O. The sustainable development goals (sdgs) and modern business Strategy (part I). - C. 13-17.
- Бутирська І. В. Регіональні аспекти формування загального соціального простору ЄС. - C. 17-23.
- Левченко А. О. Стан і тенденції розвитку людських ресурсів в Україні у вимірі міжнародних порівнянь. - C. 24-30.
- Вдовічен А. А., Зінченко В. А. Основні фактори впливу на інноваційний розвиток туристичного бізнесу в Україні. - C. 31-39.
- Пачева Н. О. Довіра як фактор ефективного менеджменту. - C. 39-44.
- Урсакій Ю. А. Тіньова економіка: чинники тінізації та шляхи детінізації. - C. 44-51.
- Білоус С. В., Масюк Ю. О., Біланюк О. П. Сучасний стан та стратегічні орієнтири туристичного бізнесу західного регіону України. - C. 52-60.
- Гудзь П. В. Польський досвід для України у регулюванні розвитку готельного ринку регіону. - C. 60-68.
- Вдовічена О. Г. Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності бренду. - C. 69-79.
- Жалба І. О., Собчук Н. В. Стан міжнародної торгівлі на сучасному етапі розвитку економіки України. - C. 79-83.
- Чаплінський Ю. Б., Войцих С. В. Особливості маркетингового ціноутворення на різних типах ринків. - C. 84-90.
- Мискін Ю. І. Становлення та розвиток бюджетної політики: гносеологія трансформацій. - C. 91-96.
- Томнюк Т. Л. Пенсійна реформа-2017: сутність, недоліки та Вектори підвищення ефективності. - C. 97-104.
- Зибарева О. В., Шилепницький П. І., Повержук У.-Ю. М. Комплексний підхід до оцінки фінансово-економічного Потенціалу підприємства. - C. 105-111.
- Круглянко А. В. Підходи до оцінки ефективності стратегічного Управління підприємством. - C. 111-118.
- Нікульча В. А. Мотиваційна взаємодія "торговельне підприємство-споживач": алгоритм змін господарської діяльності. - C. 118-123.
- Романчук А. Л. Організаційні аспекти аналітичної роботи на підприємствах сільського господарства. - C. 124-130.
- Чичун В. А. Значення культури управління в діяльності підприємства. - C. 130-135.
- Швець Ю. О., Тищенко О. С. Ризики в інвестиційно-інноваційній діяльності підприємств машинобудування. - C. 135-141.
- Hryhorkiv V., Buiak L., Verstiak A., Hryhorkiv M., Savko O. Enterprise application software implementation at the manufacturing company: case study. - C. 142-151.
- Дрінь І. І., Дрінь С. С. Математична модель глобального економічного процесу з нелокальними умовами. - C. 152-158.
- Багрій К. Л. "Мозковий штурм" як засіб активізації навчання у вищій школі. - C. 159-163.
- Канут Н. С. Застосування інноваційних методів при компетентнісному підході викладання навчальних дисциплін "Безпека життєдіяльності" та "Охорона праці". - C. 164-170.
Випуск 2 (70)
- Бутирська І. В. Еволюція теоретичних підходів до управління інноваціями. - C. 172-178.
- Фаїзов А. В. Технологічна складова розширеного відтворення економіки. - C. 178-182.
- Babinska O. The sustainable development goals (sdgs) and modern business strategy (part II). - C. 183-187.
- Юрій С. М., Простебі Л. І. Вплив офшорів на світову та національну економіку. - C. 187-192.
- Зибарева О. В., Вербівська Л. В., Раца О. Б. Особливості політики ціноутворення у сфері виробництва хліба та хлібопродуктів в україні. - C. 193-203.
- Романчук Л. Д. Сегментація ринку курортно-рекреаційних послуг. - C. 203-209.
- Никифорак В. А., Тодорюк С. І. Методичні підходи до оцінки рівня життя населення України. - C. 210-214.
- Сідуняк О. В. Необхідність розвитку соціальної інфраструктури у Чернівецькій області на основі державно-приватного партнерства. - C. 215-221.
- Бурдяк О. М. Клієнтоорієнтована логістика в інтернет-торгівлі. - C. 222-228.
- Хотинь Л. В. Сутність екологічного маркетингу як економічної категорії. - C. 229-234.
- Проценко Я. В. Пріоритети фінансової політики підприємств готельного господарства. - C. 235-243.
- Руснак Л. Р. Проблеми детермінації фінансового шахрайства в Україні. - C. 243-248.
- Собкова Н. Д., Чубатенко С. Ю., Ібрагімов Е. Ю. Напрями підвищення ефективності моніторингу фінансових ресурсів у системі казначейства. - C. 248-257.
- Нікульча В. А., Чаплінський Ю. Б. Методичний підхід до оцінювання взаємних змін у межах мотиваційної взаємодії підприємства роздрібної торгівлі та споживача. - C. 258-264.
- Ревуцька Л. Я. Формування ділового іміджу працівника готельного підприємства як інструмента комунікативного впливу. - C. 264-270.
- Рилєєв С. В., Скрипник М. Є. Методичні аспекти оцінки якості послуг комунальних підприємств щодо поводження з твердими побутовими відходами. - C. 270-278.
- Романчук А. Л., Язловицький М. В. Теоретико-методичні аспекти оцінки ефективності діяльності підприємств важкого машинобудування. - C. 278-286.
- Торопков В. М., Сиваненко Г. П., Жалба І. О. Стратегії суб’єктів малого та середнього підприємництва України в умовах глобалізації. - C. 286-297.
- Чичун В. А. Особливості управління економічним розвитком сучасного підприємства в умовах трансформації економічного середовища. - C. 297-302.
- Мустеца І. В. Особливості аудиту основних засобів на підприємствах вантажних автомобільних перевезень. - C. 303-307.
- Дрінь І. І. Дослідження економічних моделей з динамічною пам’яттю, які опсуються псевдодиференціальним рівнянням з відхиленням аргументу. - C. 308-314.
- Лучик О. І., Романова Т. О. Переваги електронних словників при вивченні німецької мови. - C. 315-320.
| 2018 | | Вип. 1-2 (69-70)
|
|
|
|