Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72705/2017/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту.- Чернівці. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
- Вдовічена О. Г. Біоекономічний вектор розвитку світової господарської системи. - C. 8-19.
- Зибарева О. В., Вербівська Л. В. Корпоративна соціальна відповідальність в контексті сталого розвитку підприємництва. - C. 20-35.
- Лучик С. Д., Лучик М. В. Проблеми мотивації молоді до професійного розвитку в умовах кризи. - C. 35-45.
- Аксюк Я. А. Техніко-економічні та організаційні передумови розвитку ринку зерна в україні. - C. 46-55.
- Андрейченко А. В. Вчення про ноосферу та проблема впровадження безвідходного агропромислового виробництва. - C. 55-64.
- Яцура В. В. Гармонізація ринкових перетворень в економіці україни. - C. 64-73.
- Багрій К. Л. Особливості вибіркового методу статистики як інструменту управління якістю. - C. 74-82.
- Вардеванян В. А. Проблемні аспекти формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. - C. 82-91.
- Денисенко М. П., Колісніченко П. Т. Оцінювання рівня економічної безпеки підприємств малого та середнього бізнесу . - C. 91-98.
- Замятіна Н. В. Формування позитивного іміджу як фактор забезпечення конкурентоспроможності туристичного підприємства . - C. 99-108.
- Маркіна І. А., Більовська О. О., Ганженко Д. О. Методологічні засади потенціалу підприємства та його структуризація. - C. 108-119.
- Маркіна І. А., Кононенко І. О. Особливості та складові організаційної культури аграрного підприємства. - C. 119-129.
- Маркіна І. А., Сьомич М. І., Ковалевська Н. В. Сучасні підходи до управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. - C. 129-138.
- Нікульча В. А., Чаплінський Ю. Б. Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживача. - C. 139-146.
- Рилєєв С. В. Класифікація послуг щодо поводження з твердими побутовими відходами в системі обліково-аналітичного забезпечення потреб управління. - C. 147-158.
- Романчук А. Л. Проблеми інформаційно-аналітичного забезпечення системи управління на сільськогосподарських підприємствах. - C. 159-167.
- Гут Л. В. Передумови обґрунтування доцільності формування кластерних утворень (на прикладі деревообробної, паперової та поліграфічної промисловості карпатського економічного району). - C. 168-182.
- Бабінська О. В. Криптовалюта: правовий аспект. - C. 183-188.
- Гребеник К. В. Бюджетне планування у системі державного регулювання економіки. - C. 189-203.
- Венгер Є. І. Digital-маркетинг: cучасні тренди та переваги . - C. 204-213.
- Жалба І. О., Мартинюк К. С. Перспективи застосування партизанського маркетингу підприємствами україни. - C. 213-220.
- Зрибнєва І. П. Маркетингові та соціально-економічні аспекти розвитку хостельного бізнесу в україні. - C. 221-232.
- Бабінська О. В. Новітні тенденції розвитку освітніх технологій. - C. 233-239.
| 2017 | | Вип. 4 (68)
|
|
|
|