Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72705/2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту
.- Чернівці. Економічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вдовічена О. Г. Біоекономічний вектор розвитку світової господарської системи. - C. 8-19.
  4. Зибарева О. В., Вербівська Л. В. Корпоративна соціальна відповідальність в контексті сталого розвитку підприємництва. - C. 20-35.
  5. Лучик С. Д., Лучик М. В. Проблеми мотивації молоді до професійного розвитку в умовах кризи. - C. 35-45.
  6. Аксюк Я. А. Техніко-економічні та організаційні передумови розвитку ринку зерна в україні. - C. 46-55.
  7. Андрейченко А. В. Вчення про ноосферу та проблема впровадження безвідходного агропромислового виробництва. - C. 55-64.
  8. Яцура В. В. Гармонізація ринкових перетворень в економіці україни. - C. 64-73.
  9. Багрій К. Л. Особливості вибіркового методу статистики як інструменту управління якістю. - C. 74-82.
  10. Вардеванян В. А. Проблемні аспекти формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. - C. 82-91.
  11. Денисенко М. П., Колісніченко П. Т. Оцінювання рівня економічної безпеки підприємств малого та середнього бізнесу . - C. 91-98.
  12. Замятіна Н. В. Формування позитивного іміджу як фактор забезпечення конкурентоспроможності туристичного підприємства . - C. 99-108.
  13. Маркіна І. А., Більовська О. О., Ганженко Д. О. Методологічні засади потенціалу підприємства та його структуризація. - C. 108-119.
  14. Маркіна І. А., Кононенко І. О. Особливості та складові організаційної культури аграрного підприємства. - C. 119-129.
  15. Маркіна І. А., Сьомич М. І., Ковалевська Н. В. Сучасні підходи до управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. - C. 129-138.
  16. Нікульча В. А., Чаплінський Ю. Б. Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживача. - C. 139-146.
  17. Рилєєв С. В. Класифікація послуг щодо поводження з твердими побутовими відходами в системі обліково-аналітичного забезпечення потреб управління. - C. 147-158.
  18. Романчук А. Л. Проблеми інформаційно-аналітичного забезпечення системи управління на сільськогосподарських підприємствах. - C. 159-167.
  19. Гут Л. В. Передумови обґрунтування доцільності формування кластерних утворень (на прикладі деревообробної, паперової та поліграфічної промисловості карпатського економічного району). - C. 168-182.
  20. Бабінська О. В. Криптовалюта: правовий аспект. - C. 183-188.
  21. Гребеник К. В. Бюджетне планування у системі державного регулювання економіки. - C. 189-203.
  22. Венгер Є. І. Digital-маркетинг: cучасні тренди та переваги . - C. 204-213.
  23. Жалба І. О., Мартинюк К. С. Перспективи застосування партизанського маркетингу підприємствами україни. - C. 213-220.
  24. Зрибнєва І. П. Маркетингові та соціально-економічні аспекти розвитку хостельного бізнесу в україні. - C. 221-232.
  25. Бабінська О. В. Новітні тенденції розвитку освітніх технологій. - C. 233-239.
2017
Вип. 4 (68)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського