Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Бакуменко Т. К. Окремі аспекти духовно-морального виховання студентів педагогічних ВНЗ. - C. 6-12.
- Березка С. В. Теоретичні підходи до класифікації проявів особистісних деформацій. - C. 13-22.
- Дяченко-Богун М. М. Критерії готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти. - C. 22-30.
- Yevtukh M. B., Pronikova I. V. Pupils' economic thinking and education formation at secondary educational institutions of Ukraine. - C. 31-39.
- Квас О. В., Волошин С. В. Видова різноманітність музеїв України при навчальних закладах у контексті патріотичного виховання учнів початкової школи. - C. 40-57.
- Клименко Ю. С., Гордієнко А. Р. Комплексна методика фізичної реабілітації підлітків з обмеженими можливостями. - C. 58-65.
- Ковальова О. В., Гавриш О. Г., Рябко А. Е. Особливості сімейного виховання дітей на сучасних українських традиціях. - C. 66-74.
- Колосова С. В. Характеристика індивідуальних стилів професійної діяльності майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. - C. 75-83.
- Кондрацька Л. А. Духовні перспективи музичної антропології в постмодерністському контексті. - C. 84-95.
- Кордонець В. В., Шрамко О. М. Психолого–педагогічні основи формування інтонаційної виразності мовлення у дітей дошкільного віку. - C. 96-102.
- Коркішко А. В. Специфіка професійного іміджу майбутнього педагога як предмет наукових досліджень. - C. 103-111.
- Коркішко О. Г. Посадова позиція, імідж, винагородження як показники професійного статусу майбутнього викладача ВНЗ. - C. 112-119.
- Лучанінова О. П. Куратор академічної групи як ключовий суб'єкт виховної системи ВТНЗ. - C. 120-132.
- Мамічева О. В., Сіканевич А. О. Сучасні технології навчально-ігрової діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушенням психічного розвитку. - C. 133-139.
- Могильова Н. М., Нечаєва К. В. Дослідження психокорекційних технологій комунікативного розвитку та спілкування дітей дошкільного віку як компоненту їх самосвідомості. - C. 140-147.
- Модестова Т. В. Ключові інструменти аналізу проблеми та планування змін: імплементація досвіду вищої освіти Великобританії. - C. 148-159.
- Олексієнко Р. В. Гуманітарна культура як невід'ємна частина сучасної освіти. - C. 160-165.
- Осова О. О. Особливості реалізації технологій навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах України у кінці ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 166-175.
- Пономарьова Г. Ф. Досвід громадянського виховання студентів педагогічних коледжів. - C. 175-183.
- Роганова М. В. Виховання естетичного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку як основа їх духовності. - C. 184-194.
- Сбітнєва Л. М. Позакласне музично-естетичне виховання школярів у другій половині ХХ століття. - C. 195-202.
- Трубник І. В. Підготовка майбутніх фахівців із соціального забезпечення до роботи з людьми похилого віку. - C. 203-208.
- Цибулько Л. Г., Ковнєров О. О. Минуле та сучасне у проблемі захисту прав дітей. - C. 209-217.
- Черненко-Шнурко Д. А. Історичний аспект становлення патріотизму українського народу. - C. 218-226.
- Щелкунов А. О., Репка С. І. Вплив різних типів статури на фізичний розвиток учнів навчальних закладів різних типів. - C. 227-232.
- Щелкунов Д. А., Мурашов В. В. Методические особенности формирования психических процессов у детей дошкольного возраста на занятиях физической культурой. - C. 233-239.
| 2017 | | Вип. 1 (76)
|
|
|
|