Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2012/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Kwiatkowska-Tybulewicz Barbara Сontemporary art as a space for education. - C. 3-9.
  4. Wagner Ernst Arts education and UNESCO - a German perspective. - C. 10-21.
  5. Mariusz Samoraj Dr Рedagogy of culture – spiritual and moral values in education. - C. 22-29.
  6. Антоненко Т. Л. Світ почуттів студентської молоді у вимірах духовності ХХІ століття. - C. 29-36.
  7. Антонович Є. А., Прищенко С. В. Дизайн реклами: методологічні підходи. - C. 36-43.
  8. Белых О. С. Единство задач мировоззренческого развития и профессиональной подготовки молодого специалиста. - C. 44-54.
  9. Борисов В., Бобилева Я. Проблеми підвищення рівня адаптації молоді до праці в сучасних умовах. - C. 54-63.
  10. Горяна Л. Г. Особливості духовно-ціннісного впливу підготовки молоді щодо навчання самозбереженню. - C. 63-71.
  11. Дейнегіна Т. О. Телебачення як особливий чинник впливу на духовно-моральний світ сучасної молоді. - C. 71-79.
  12. Євсович Р. В. Гуманізація та гуманітаризація вищої освіти в Україні: історичний аспект. - C. 79-87.
  13. Євтух М. Б., Борисенко Л. Л. Науково-практичні підходи до проблеми формування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів. - C. 88-104.
  14. Клим-Климашевська А. Осуществление основной учебной программы дошкольного воспитания ребенка с особыми образовательными потребностями. - C. 105-117.
  15. Ковалевский С. В., Кошевая Л. В. Концептуальная модель управления качеством образования. - C. 118-130.
  16. Крахмальова О. Г. Моделі формування моральної свідомості студентів. - C. 131-139.
  17. Кузнецова А. Ф. Ноосфера. Ноосферна (еволюційна) освіта: завдання і принципи їх реалізації. - C. 139-151.
  18. Курмышев Г. В. Роль ноосферного образования в эволюции общества. - C. 152-159.
  19. Лукашеня З. В. Тенденции зарубежного университетского образования в духовно-нравственном развитии личности. - C. 160-169.
  20. Мірошніченко Д. В. Морально-духовні якості як показник вихованості сучасної університетської молоді. - C. 169-177.
  21. Платонов О. Л. Проблема самовиховання моральної свідомості студентської молоді як невід’ємна частина її духовного розвитку. - C. 178-181.
  22. Рамазанов С. К. Духовно-нравственный аспект в интегральной модели устойчивого развития цивилизации: синергетический поход. - C. 182-189.
  23. Рашидова С. С. Механізм формування художніх потреб як психолого-педагогічна проблема. - C. 190-196.
  24. Роганова М. В. Культурологічні аспекти виховання студентів вищих навчальних закладів. - C. 196-204.
  25. Турянська О. Ф., Матвієнко О. М. Актуалізування системи емоційно-ціннісних ставлень учнів у навчанні – умова розвитку духовності в освітянському просторі. - C. 205-211.
  26. Ульшин В. А. К проблеме образования и воспитания. - C. 212-228.
  27. Фиялковска А. Влияние сказок на духовное развитие детей дошкольного возраста. - C. 229-233.
  28. Червонецький В. В. Екологічна освіта і виховання молоді шкільного віку в контексті духовного імперативу. - C. 233-240.
  29. Шевченко Г. П. Проблеми духовності людини ХХІ століття. - C. 241-250.
  30. Шмалєй С. В. Ментальность как объект социально-психологического анализа. - C. 251-262.
2012
Вип. 5 (52)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського