Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72664/2016/54<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo avìacìĭnogo unìversitetu- Титул.
- Зміст.
- Петровська С. В., Криворучко О. В. Інструменти і методи управління процесом моделювання в маркетинговій діяльності. - C. 3-8.
- Коваленко О. В., Мельниченко А. В. Брендинг в маркетинговій діяльності. - C. 9-16.
- Розумова К. М. Оцінка конкурентних позицій підприємств пасажирського комплексу з урахуванням лояльності стратегічних партнерів. - C. 17-21.
- Гавриленко Л. В., Гаврилко Т. О. Інформаційні системи в управлінні корпоративними бізнес-процесами. - C. 22-29.
- Борисенко О. С. Роль реклами в досягненні результативності авіаперевезень. - C. 30-34.
- Коваленко О. В., Калита В. І. Стратегія діяльності підприємства як генеральна програма розвитку. - C. 35-39.
- Малахівська Г. В. Передумови розвитку комерційної діяльності авіакомпаній. - C. 40-46.
- Олешко Т. І., Гнилицька А. Ю. Хеджування валютного ризику на прикладі діяльності учасників зовнішньоекономічної діяльності. - C. 47-51.
- Корж М. В., Хасан Алі Аль-Абабнех. Вивчення ефективності маркетингових заходів із застосуванням методів метаеврістики. - C. 52-59.
- Пристайко О. П. Особливості сучасних фінансових механізмів реструктуризації підприємств. - C. 60-64.
- Коваленко Н. В., Голляк Ю. Б. Сучасні тенденції розвитку конкуренції. - C. 65-70.
- Чібісова І. В., Драченко Д. В. Сутність облікової політики підприємства. - C. 71-75.
- Петровська С. В., Покотило Л. Ю. Концепція "зеленого" маркетингу у системі управління економічною діяльністю. - C. 76-80.
- Чібісова І. В., Левчунь Б. В. Бухгалтерський облік як інструмент управління ризиками на підприємства. - C. 81-85.
- Біленко Т. І. Фінансова самодостатність держави у сучасному світі Financial. - C. 86-91.
- Петропавловська С. Є. Маркетинговий підхід до формування іміджу держави. - C. 92-96.
- Фісун Ю. В. Стратегічний вибір авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України". - C. 97-102.
- Василенко В. А. Процес формування стратегії управління конкурентоспроможністю авіаційного підприємства. - C. 103-107.
- Мержвинська A. M. Дослідження суті креативної економіки та тенденцій і проблем її розвитку в сучасних умовах. - C. 108-113.
- Сібрук В. Л., Колесник М. В. Стратегії і бізнес-моделі авіакомпаній. - C. 114-121.
- Федоренко В. Б., Дідух О. О., Овсянніков Р. С. Можливості будівництва нових готелів в Київській області. - C. 122-126.
- Хайдарова Т. М. Застосування франчайзингової моделі в сучасній економіці. - C. 127-131.
| 2016 | | Вип. 54
|
|
|
|