Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  O  P  R  S  T  U  V  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72664/2016/54<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми системного підходу в економіці
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Петровська С. В., Криворучко О. В. Інструменти і методи управління процесом моделювання в маркетинговій діяльності. - C. 3-8.
  4. Коваленко О. В., Мельниченко А. В. Брендинг в маркетинговій діяльності. - C. 9-16.
  5. Розумова К. М. Оцінка конкурентних позицій підприємств пасажирського комплексу з урахуванням лояльності стратегічних партнерів. - C. 17-21.
  6. Гавриленко Л. В., Гаврилко Т. О. Інформаційні системи в управлінні корпоративними бізнес-процесами. - C. 22-29.
  7. Борисенко О. С. Роль реклами в досягненні результативності авіаперевезень. - C. 30-34.
  8. Коваленко О. В., Калита В. І. Стратегія діяльності підприємства як генеральна програма розвитку. - C. 35-39.
  9. Малахівська Г. В. Передумови розвитку комерційної діяльності авіакомпаній. - C. 40-46.
  10. Олешко Т. І., Гнилицька А. Ю. Хеджування валютного ризику на прикладі діяльності учасників зовнішньоекономічної діяльності. - C. 47-51.
  11. Корж М. В., Хасан Алі Аль-Абабнех. Вивчення ефективності маркетингових заходів із застосуванням методів метаеврістики. - C. 52-59.
  12. Пристайко О. П. Особливості сучасних фінансових механізмів реструктуризації підприємств. - C. 60-64.
  13. Коваленко Н. В., Голляк Ю. Б. Сучасні тенденції розвитку конкуренції. - C. 65-70.
  14. Чібісова І. В., Драченко Д. В. Сутність облікової політики підприємства. - C. 71-75.
  15. Петровська С. В., Покотило Л. Ю. Концепція "зеленого" маркетингу у системі управління економічною діяльністю. - C. 76-80.
  16. Чібісова І. В., Левчунь Б. В. Бухгалтерський облік як інструмент управління ризиками на підприємства. - C. 81-85.
  17. Біленко Т. І. Фінансова самодостатність держави у сучасному світі Financial. - C. 86-91.
  18. Петропавловська С. Є. Маркетинговий підхід до формування іміджу держави. - C. 92-96.
  19. Фісун Ю. В. Стратегічний вибір авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України". - C. 97-102.
  20. Василенко В. А. Процес формування стратегії управління конкурентоспроможністю авіаційного підприємства. - C. 103-107.
  21. Мержвинська A. M. Дослідження суті креативної економіки та тенденцій і проблем її розвитку в сучасних умовах. - C. 108-113.
  22. Сібрук В. Л., Колесник М. В. Стратегії і бізнес-моделі авіакомпаній. - C. 114-121.
  23. Федоренко В. Б., Дідух О. О., Овсянніков Р. С. Можливості будівництва нових готелів в Київській області. - C. 122-126.
  24. Хайдарова Т. М. Застосування франчайзингової моделі в сучасній економіці. - C. 127-131.
2016
Вип. 54

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського