Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2018/2(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кононко О. Л. Аутопсихологічна компетентність майбутніх вихователів: суть, типологія, стратегія розвитку. - C. 10-16.
  4. Матвієнко С. І. Виховання працелюбності в дітей старшого дошкільного віку в процесі занять художньою працею. - C. 17-24.
  5. Марєєва Т. В. Використання активних та інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до створення позитивного професійного іміджу. - C. 25-31.
  6. Рожнова В. М. Характеристика підходів до визначення змісту основних понять дослідження проблеми розвитку естетичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 32-38.
  7. Бутенко В. Г. Оволодіння майбутніми вихователями здоров’язбережувальними знаннями, вміннями та навичками в аспекті формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності. - C. 38-45.
  8. Брюханова Н. О., Корольова Н. В. Педагогічне проектування в системі інженерно-педагогічної освіти: рекурсивні зв’язки. - C. 45-51.
  9. Ваніна Н. М. Модернізація стандартів професійної освіти на сучасному етапі. - C. 52-59.
  10. Герасименко О. А., Фещук Ю. В. САПР PRO 100 в системі фахової підготовки вчителів трудового навчання та технологій. - C. 60-66.
  11. Кулінка Ю. С. Продуктивні технології в дизайн-освіті майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 66-75.
  12. Бондаренко М. І., Чорноплат І. О. Інформаційна компетентність як складова формування фахової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання будівельного профілю. - C. 75-81.
  13. Шамралюк О. Л. Модель розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю. - C. 81-88.
  14. Логвіненко Н. М. Вивчення української міфології в школі: методична спадщина Н. Й. Волошиної. - C. 89-96.
  15. Стукан Г. О., Циц Г. О. Сучасні підходи до вивчення української літератури в школі крізь призму методичної спадщини Н. Й. Волошиної. - C. 96-102.
  16. Гоголь Н. В. Виразне читання на уроках української літератури як засіб естетичного виховання в науково-методичній спадщині Н. Й. Волошиної. - C. 102-112.
  17. Бачинська М. В. Педагогічний потенціал наукових розробок Ніли Волошиної в контексті компетентнісно орієнтованої освіти. - C. 112-118.
  18. Грицак Н. Р. Методика компаративного аналізу жанру новели (на прикладі новел О. Генрі "Дари волхвів" і Гі де Мопассана "Коштовності"). - C. 118-127.
  19. Дятленко Т. І. Організація інтерпретаційної діяльності учнів під час текстуального вивчення художнього твору. - C. 127-136.
  20. Жила С. О. "Ношу я в собі два сонця": урок позакласного читання за романом Мирослава Дочинця "Мафтей". - C. 136-143.
  21. Рудюк В. Т. Самостійна робота як вид навчальної діяльності на уроках української мови. - C. 143-149.
  22. Сидорчук І. О. Використання фахових текстів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням з метою формування професійно-мовленнєвої компетентності студентів економічних спеціальностей. - C. 149-156.
  23. Яценко Т. О. Компетентнісний підхід як основа модернізації шкільної літературної освіти. - C. 156-165.
  24. Хренова В. В., Лівшун О. В. Організація освітнього середовища для художньо-творчої діяльності. - C. 165-173.
  25. Паламар С. П., Кондратюк С. Г. Вивчення літературного твору учнями основної школи засобами ІКТ: компетентнісний підхід. - C. 173-180.
  26. Шумський О. Л. Особливості побудови індивідуальної траєкторії лінгвосамоосвіти майбутніх учителів іноземних мов. - C. 180-186.
  27. Рускуліс Л. В., Лукьяненко Д. В. Державомовна компетентність сучасного освітянина: теоретико-практичний аспект. - C. 187-194.
  28. Коханова Н. Ю. Підручник як засіб формування англомовної компетентності молодших школярів України та Польщі: порівняльний аналіз. - C. 194-200.
  29. Костюк С. С. Міжкультурна комунікація студентів-іноземців: система компетентностей. - C. 201-208.
  30. Заїка О. Я. Емпатійно-мотивувальний блок методів розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів. - C. 208-215.
  31. Зозуляк-Случик Р. В. Позитивна мотивація як педагогічна умова формування фахової етики майбутніх соціальних працівників в університетах. - C. 215-221.
  32. Кондратенко Т. В. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов та моделі формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки. - C. 222-232.
  33. Борисова Т. М. Реалізація індивідуалізованої технології навчання майбутніх викладачів конструювання та моделювання одягу. - C. 233-240.
  34. Лавриченко Н. М. Гендер і обдарованість: педагогічне осмислення проблеми. - C. 240-248.
  35. Курок В. П., Хоруженко Т. А. Історичні аспекти становлення технологічної освіти в Глухівському учительському інституті наприкінці ХІХ століття. - C. 249-256.
  36. Луценко Г. В., Маковська О. А. Теоретико-методологічні основи моніторингу в системі роботи органів державного управління освітою. - C. 256-264.
  37. Шумейко З. Є. Вивчення педагогічної спадщини Матвія Номиса на основі синергетичного підходу. - C. 265-270.
  38. Біліченко Т. М. Наукова біографія М. Богдановича на тлі розвитку вітчизняної математичної початкової освіти ("Глухівський період"). - C. 271-279.
2018
Вип. 2(1) (37)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського