Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2018/2(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Кононко О. Л. Аутопсихологічна компетентність майбутніх вихователів: суть, типологія, стратегія розвитку. - C. 10-16.
- Матвієнко С. І. Виховання працелюбності в дітей старшого дошкільного віку в процесі занять художньою працею. - C. 17-24.
- Марєєва Т. В. Використання активних та інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до створення позитивного професійного іміджу. - C. 25-31.
- Рожнова В. М. Характеристика підходів до визначення змісту основних понять дослідження проблеми розвитку естетичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 32-38.
- Бутенко В. Г. Оволодіння майбутніми вихователями здоров’язбережувальними знаннями, вміннями та навичками в аспекті формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності. - C. 38-45.
- Брюханова Н. О., Корольова Н. В. Педагогічне проектування в системі інженерно-педагогічної освіти: рекурсивні зв’язки. - C. 45-51.
- Ваніна Н. М. Модернізація стандартів професійної освіти на сучасному етапі. - C. 52-59.
- Герасименко О. А., Фещук Ю. В. САПР PRO 100 в системі фахової підготовки вчителів трудового навчання та технологій. - C. 60-66.
- Кулінка Ю. С. Продуктивні технології в дизайн-освіті майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 66-75.
- Бондаренко М. І., Чорноплат І. О. Інформаційна компетентність як складова формування фахової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання будівельного профілю. - C. 75-81.
- Шамралюк О. Л. Модель розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю. - C. 81-88.
- Логвіненко Н. М. Вивчення української міфології в школі: методична спадщина Н. Й. Волошиної. - C. 89-96.
- Стукан Г. О., Циц Г. О. Сучасні підходи до вивчення української літератури в школі крізь призму методичної спадщини Н. Й. Волошиної. - C. 96-102.
- Гоголь Н. В. Виразне читання на уроках української літератури як засіб естетичного виховання в науково-методичній спадщині Н. Й. Волошиної. - C. 102-112.
- Бачинська М. В. Педагогічний потенціал наукових розробок Ніли Волошиної в контексті компетентнісно орієнтованої освіти. - C. 112-118.
- Грицак Н. Р. Методика компаративного аналізу жанру новели (на прикладі новел О. Генрі "Дари волхвів" і Гі де Мопассана "Коштовності"). - C. 118-127.
- Дятленко Т. І. Організація інтерпретаційної діяльності учнів під час текстуального вивчення художнього твору. - C. 127-136.
- Жила С. О. "Ношу я в собі два сонця": урок позакласного читання за романом Мирослава Дочинця "Мафтей". - C. 136-143.
- Рудюк В. Т. Самостійна робота як вид навчальної діяльності на уроках української мови. - C. 143-149.
- Сидорчук І. О. Використання фахових текстів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням з метою формування професійно-мовленнєвої компетентності студентів економічних спеціальностей. - C. 149-156.
- Яценко Т. О. Компетентнісний підхід як основа модернізації шкільної літературної освіти. - C. 156-165.
- Хренова В. В., Лівшун О. В. Організація освітнього середовища для художньо-творчої діяльності. - C. 165-173.
- Паламар С. П., Кондратюк С. Г. Вивчення літературного твору учнями основної школи засобами ІКТ: компетентнісний підхід. - C. 173-180.
- Шумський О. Л. Особливості побудови індивідуальної траєкторії лінгвосамоосвіти майбутніх учителів іноземних мов. - C. 180-186.
- Рускуліс Л. В., Лукьяненко Д. В. Державомовна компетентність сучасного освітянина: теоретико-практичний аспект. - C. 187-194.
- Коханова Н. Ю. Підручник як засіб формування англомовної компетентності молодших школярів України та Польщі: порівняльний аналіз. - C. 194-200.
- Костюк С. С. Міжкультурна комунікація студентів-іноземців: система компетентностей. - C. 201-208.
- Заїка О. Я. Емпатійно-мотивувальний блок методів розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів. - C. 208-215.
- Зозуляк-Случик Р. В. Позитивна мотивація як педагогічна умова формування фахової етики майбутніх соціальних працівників в університетах. - C. 215-221.
- Кондратенко Т. В. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов та моделі формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки. - C. 222-232.
- Борисова Т. М. Реалізація індивідуалізованої технології навчання майбутніх викладачів конструювання та моделювання одягу. - C. 233-240.
- Лавриченко Н. М. Гендер і обдарованість: педагогічне осмислення проблеми. - C. 240-248.
- Курок В. П., Хоруженко Т. А. Історичні аспекти становлення технологічної освіти в Глухівському учительському інституті наприкінці ХІХ століття. - C. 249-256.
- Луценко Г. В., Маковська О. А. Теоретико-методологічні основи моніторингу в системі роботи органів державного управління освітою. - C. 256-264.
- Шумейко З. Є. Вивчення педагогічної спадщини Матвія Номиса на основі синергетичного підходу. - C. 265-270.
- Біліченко Т. М. Наукова біографія М. Богдановича на тлі розвитку вітчизняної математичної початкової освіти ("Глухівський період"). - C. 271-279.
| 2018 | | Вип. 2(1) (37)
|
|
|
|