Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2015/29<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лопатко Л. А. Загальнометодичні підходи до формування професійності у студентів ВНЗ: управлінський аспект. - C. 7-13.
  4. Семанчина В. О. Формування управлінської культури керівника школи: сучасний стан проблеми в педагогічній теорії. - C. 13-20.
  5. Федченко Ю. О. Особливості загального і професійного саморозвитку магістрантів педагогічного профілю у вищих навчальних закладах. - C. 20-25.
  6. Султанова Л. Ю. Освіта як соціокультурний феномен. - C. 25-31.
  7. Копилова С. В. Технологічні засади підготовки магістрів соціальної роботи в умовах адаптивної соціально-педагогічної системи. - C. 31-38.
  8. Швець Т. М. Напрями соціально-педагогічної діяльності вітчизняної системи пенітенціарних закладів для неповнолітніх у 20-30-ті роки ХХ ст.. - C. 39-46.
  9. Васіна Т. Л. Формування професійно орієнтованої особистості майбутнього соціального педагога. - C. 46-53.
  10. Размолодчикова І. В. Вплив внутрішньої мотивації на формування культури соціального педагога та його імідж. - C. 53-59.
  11. Конончук А. І. Модель практичної підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи. - C. 60-67.
  12. Сьомкіна І. С. Діагностика роботи центрів соціальних служб сім’ї, дітей та молоді з неблагополучними сім’ями. - C. 67-77.
  13. Савченко Т. О. Навчально-методичне забезпечення процесу формування у майбутніх соціальних педагогів умінь і навичок професійно орієнтованого спілкування. - C. 78-85.
  14. Водяна О. В. Особливості життєдіяльності сімей, в яких перебувають діти під опікою. - C. 86-92.
  15. Голубенко Т. О. Науково-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку. - C. 93-101.
  16. Пономаренко Т. О. Формування управлінської культури фахівців дошкільної освіти як умова ефективного фізичного виховання дошкільників. - C. 102-110.
  17. Пріма Р. М., Циплюк А. М. Здоров’язбережувальне середовище вищої школи як чинник формування готовності майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності у ДНЗ. - C. 110-117.
  18. Кот Н. А. Формування компонентів фізичної готовності дітей до систематичного навчання: практичний аспект. - C. 117-124.
  19. Гаращенко Л. В. Огляд сучасних тенденцій у сфері фізичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 124-131.
  20. Ярославцева М. І. Педагогічна практика як засіб формування професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 132-137.
  21. Загородня Л. П. Підготовка студентів спеціальності "Дошкільна освіта" до реалізації завдань фізичного виховання дітей у процесі вивчення дисциплін природничого змісту. - C. 137-143.
  22. Денисенко Н. Г. Оновлення змісту фахових навчальних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 143-147.
  23. Бабачук Ю. М. Навчання дітей 6-го року життя ігор з елементами спорту в умовах сучасного дошкільного навчального закладу. - C. 147-155.
  24. Любива В. В. Формування готовності майбутніх вихователів до творчої діяльності як умова успішної професійної самореалізації у процесі фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками. - C. 155-162.
  25. Луценко Р. В., Юденок В. М. Засоби розвитку координаційних здібностей у дітей старшого дошкільного віку. - C. 163-170.
  26. Марєєва Т. В. Особливості формування вмінь здоров’язбереження дітей як складової професійного іміджу майбутнього вихователя у процесі фахової підготовки. - C. 170-177.
  27. Сухорукова С. В. Технологія формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. - C. 177-181.
  28. Бабюк Т. Й. Організація неперервного виховання здорового способу життя дітей у дошкільному навчальному закладі й початковій школі. - C. 182-189.
  29. Лівшун О. В. Професійна готовність майбутнього вчителя технологій: сучасні проблеми та перспективи. - C. 189-198.
  30. Герніченко І. І. Засоби представлення фахових знань з технічних дисциплін. - C. 199-206.
  31. Мегем Є. І., Дещенко О. М. Творча діяльність викладачів і студентів у проектно-технологічній підготовці. - C. 207-213.
  32. Кузьменко Ю. В. Досвід підвищення кваліфікації фахівців із трудової підготовки у 70-х рр. ХХ ст. В УРСР. - C. 213-217.
  33. Савельєв М. Г. Сутність поняття наступності фахової підготовки майбутніх вчителів технологій. - C. 217-223.
  34. Перинський Ю. Є. Етапи формування професійної готовності майбутніх учителів технологій до застосування інноваційних методів навчання. - C. 224-232.
  35. Козуля Л. В. Особливості використання інноваційних технологій як засобу підвищення якості підготовки майбутніх фахівців у політехнічних коледжах. - C. 233-236.
  36. Каліш В. А. Лексичні вправи у системі фахової підготовки сучасного вчителя-словесника. - C. 237-244.
  37. Баранник Н. О. Формування мовленнєвих умінь студентів у процесі функціонально-стилістичного підходу до вивчення морфології. - C. 244-253.
  38. Терех О. Я. Практичні роботи у навчанні геометрії учнів основної школи. - C. 253-258.
  39. Рощін І. Г. Фізична підготовка учнівської молоді у школах України у ХХ сторіччі. - C. 259-269.
  40. Цись Д. І., Цись Н. О. Динаміка показників фізичного стану студентів у процесі занять з фізичного виховання у ВНЗ. - C. 269-276.
  41. Ярова О. Б. Філософсько-педагогічні традиції європейської початкової освіти. - C. 276-283.
  42. Мондич О. В. Деякі аспекти формування предметної компетентності майбутнього вчителя початкових класів із анатомії та фізіології людини. - C. 284-287.
  43. Рожко І. В. Компетентнісний підхід до розвитку музичної пам'яті молодших школярів. - C. 288-295.
  44. Непомняща Г. І. Методичний аспект опрацювання геометричного складника предметної математичної компетентності у процесі вивчення молодшими школярами освітньої галузі "Математика". - C. 296-306.
  45. Відомості про авторів. - C. 311-312.
2015
Вип. 29
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського