Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Філол./2014/4.13<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Серія, Філологічні науки Naukovyi visnyk Mykolaivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. О. Sukhomlynskoho. Filolohichni nauky- Титул.
- Зміст.
- Анненкова Е. С. Флорентийський миф Евдокии Ростопчиной. - C. 9–15.
- Атрошенко Г. І., Дьяченко Н. С. Ідея гармонії всього органічного світу в поетичній моделі Якова Щоголева. - C. 15–18.
- Ачкан Л. С. Поетикальні особливості архетипного образу вогню у творчості Н. Білоцерківець. - C. 18–23.
- Бикова Т. В. Художня інтерпретація архетипу "зрада" крізь призму опозиції "свій" – "чужий" у "гуцульському" тексті початку ХХ століття. - C. 24–29.
- Бокшань Г. І. Своєрідність художньої реалізації архетипних рис первозданної жінки в повісті Галини Пагутяк "Захід сонця в Урожі". - C. 29–33.
- Бондар Л. О. Драма Ярослава Верещака "Восени, коли зацвіла яблуня…": міжкультурний діалог в умовах спільних історичних реалій. - C. 33–39.
- Васильців Я. Б. Іспанські зацікавлення Володимира Самійленка. - C. 39–45.
- Венгринюк Х. Ю. Межа як складова бінарної опозиції центральне / маргінальне в новелі Ольги Кобилянської "За готар" та оповіданні Наталени Королевої "Подорожній". - C. 45–48.
- Горболіс Л. М. Україноцентризм життєтворчості Григорія Костюка. - C. 49–55.
- Грищенко О. В. Архітектурна візія Києва в романі "Місто з химерами" О. Ільченка. - C. 55–61.
- Гурдуз А. І. Міфопоетика "жіночого" містичного любовного роману першого десятиліття ХХІ століття в Україні. - C. 61–68.
- Гуцол М. І. Рецепція традиційного сюжету "подорож потойбіччям" сучасною українською драматургією. - C. 69–72.
- Данильчук О. М. Взаємозв’язок реальності і фантазії як основа художніх творів Стівена Кінґа (за романами "Керрі" та "Мертва зона"). - C. 72–76 .
- Дмитренко В. І. Оніричний простір повісті "Смерть" Б. Антоненка-Давидовича. - C. 76–82.
- Журба С. С. Жанровий еклектизм українського авангардного роману. - C. 82–85.
- Елисеенко А. П. Публикация глав романа Б. Поплавского "Аполлон Безобразов" в оценке критики (журнал "Числа" 1930–1934 гг.). - C. 86–88.
- Зварич О. Р. Криза ідентичності у творчості Юрія Косача (на матеріалі повістей "Рубікон Хмельницького", "Еней та життя інших"). - C. 88–92.
- Ільків А. В. Між двох світів: поетика інтимного епістолярію Михайла Коцюбинського. - C. 93–96.
- Йолкіна Л. В., Чорнобаєв О. В. Шляхи зростання поетичного хисту Леоніда Полтави. - C. 96–100.
- Кавун Л. І. Сковорода і його філософія у творчості "романтиків вітаїзму". - C. 100–104.
- Кандюк-Лебідь С. В. Літературний мемуарний портрет як форма відображення життя у споминах. - C. 105–109.
- Капура О. М. Фольклоризм ліричної поезії Михайла Старицького та Андрія Малишка. - C. 109–113.
- Кірячок М. В. Перестороги апокаліпсису в романі Юрія Щербака "Час смертохристів". - C. 113–118.
- Кравченко Я. П. Трансформація жанрового канону епістолярного роману в ранній творчості Дж. Остен. - C. 118–122.
- Ледняк Ю. В., Ледняк Г. В., Скорик А. О. Образна система драми Ж. Ануя "Медея". - C. 122–127.
- Лисак В. С. Героїчне й трагічне минуле України у творчому моделюванні А. Малишка і В. Чапленка. - C. 128–134.
- Лищенко Н. Ф. Одесский городской текст и карнавальная традиция. - C. 134–139.
- Майборода Н. В. Шахтарські мотиви "малої прози" Спиридона Черкасенка. - C. 139–142.
- Маковій М. Г. Специфіка реалізації концепції творчої особистості в п’єсі Світлани Лелюх "Цирк життя нашого". - C. 143–147.
- Малахова О. О. Жанри пісенної лірики як відображення естетичного ставлення людини до дійсності. - C. 148–153.
- Мариненко Ю. В. Селянський рай Тодося Осьмачки (повість "Старший боярин"). - C. 153–159.
- Меншій А. М. Теоретичні аспекти осмислення дефініції "літературна школа". - C. 159–165.
- Михида С. П. Народнопісенність лірики Т. Шевченка: генеза, жанрові та поетикальні взаємозв’язки. - C. 165–168.
- Мусий В. Б. Рассказ Ф. М. Достоевского "Бобок" в литературном контексте. - C. 169–174.
- Насалевич Т. В., Абдураманова А. С. Трансформування образу оповідача в романі Р. П. Уоррена "All the King’s Men". - C. 174–177.
- Ніколова О. О. Тип псевдорозумника в західноєвропейській літературі: "шлях" від античності до романтизму. - C. 177–182.
- Норец М. В. Шпионский роман Лена Дейтона в английской литературе периода холодной войны. - C. 182–184.
- Олійник І. О. Образ "малої батьківщини" у творчості А. Малишка і М. Стельмаха. - C. 185–189.
- Осьмак Н. Д., Дияк Я. В. Особливості демонологічних образів у циклі "Зрада" Володимира Свідзінського. - C. 190–193.
- Панова Н. Ю. Особенности изображения самоубийства в художественной прозе. - C. 193–198.
- Папуша І. В. Наратологія: від класичної до посткласичної. - C. 199–203.
- Перенчук О. З. Естетичні джерела детективу: проблематизація класичної моделі. - C. 203–208.
- Писарева О. А. М. Горький об особенностях типологии героев в русской классической литературе. - C. 208–212.
- Підопригора С. В. Тема смерті в художніх вимірах повісті "Електронний пластилін" М. Бриниха. - C. 213–216.
- Родіонова І. Г. Особливості характеротворення у "кримінальних" оповіданнях Дмитра Марковича. - C. 216–220.
- Розмариця С. А. Спроба об’єктивної інтерпретації чи шанс на індульгенцію? Повість "Непорозуміння" П. Капельгородського. - C. 221–224.
- Романюк Л. М. Модель українського суспільства в "Записках холуя" І. Сенченка. - C. 225–227.
- Савич В. І. Проблема національної ідентичності в романі Р. Володимира "Нація на світанку". - C. 228–231.
- Сапсаєнко Л. В. Образ української жінки в історичній драматургії Б. Грінченка. - C. 232–236.
- Сварич Н. З. Жанрові моделі есеїстики Івана Андрусяка (на матеріалі збірки "Дуби і леви"). - C. 236–241.
- Сизоненко Н. А. Ревізія доктрини прогресу в історіографічній металітературі Великобританії. - C. 242–246.
- Соломахіна Ю. Ф. Вірування давніх слов’ян як джерело художньої творчості (на матеріалі поетичного доробку Празької школи). - C. 246–250.
- Тарарак А. В. Европейский наполеоновский миф в русской литературе: между славянофилами и западниками. - C. 250–255.
- Ташкінова Т. М. Художній часопростір драматургії Марії Віргінської. - C. 255–262.
- Тендітна Н. М. "Мала проза" Олеся Ульяненка. - C. 262–265.
- Ткаченко Р. П. Інтелектуальний гумор Ю. Івакіна (традиції і новаторство поетики). - C. 266–268.
- Тупахіна О. В. Деконструкція вікторіанського дискурсу науки в романі Т. Шевальє "Чарівні створіння". - C. 269–271.
- Філатова О. С. Тип героя-переродженця в повісті М. Хвильового "Іван Іванович" і романі О. Копиленка "Визволення". - C. 271–275.
- Хинкиладзе Е. В. Специфика исторической тематики в прозе русского зарубежья первой "волны" эмиграции. - C. 276–280.
- Хом’як Т. В. Жіночі образи та засоби їх характеротворення в романі Н. Доляк "Гастарбайтерки". - C. 280–286.
- Ципнятова І. В. Творчість Якова Жарка раннього періоду як феномен у громадсько-історичному й культурно-літературному просторі. - C. 287–291.
- Черкашина Т. Ю. Ідейно-художні домінанти української автобіографіки 1990-х років. - C. 291–296.
- Шестопалова Т. П. Концепт чуттєвого сприйняття в літературній критиці Юрія Лавріненка. - C. 296–304.
- Школа І. В. "Подорож…" М. Йогансена і "Повернення Дон Кіхота" Г.-К. Честертона: дискурс театральності недраматичного твору. - C. 304–308.
- Яременко Н. В., Коломієць Н. Є. Куртуазна література доби Середньовіччя і трансформація її ідей у епоху Відродження. - C. 308–313.
- Яровенко Т. С. Експериментально-провокативні інтенції В. Винниченка другого періоду творчості: наукова парадигма осмислення. - C. 313–318.
- Berezhanska Yu. Cultivation and Destruction of Gender Stereotypes in Maria Concepcion by Katherine Anne Porter. - C. 319–322.
- Доній В. С. Постколоніальні студії в українському літературознавстві. - C. 322–325.
- Відомості про авторів. - C. 326–329.
| 2014 | | № 4.13 (104)
|
|
|
|