Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Філол./2014/4.13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Серія, Філологічні науки
Naukovyi visnyk Mykolaivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. О. Sukhomlynskoho. Filolohichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Анненкова Е. С. Флорентийський миф Евдокии Ростопчиной. - C. 9–15.
  4. Атрошенко Г. І., Дьяченко Н. С. Ідея гармонії всього органічного світу в поетичній моделі Якова Щоголева. - C. 15–18.
  5. Ачкан Л. С. Поетикальні особливості архетипного образу вогню у творчості Н. Білоцерківець. - C. 18–23.
  6. Бикова Т. В. Художня інтерпретація архетипу "зрада" крізь призму опозиції "свій" – "чужий" у "гуцульському" тексті початку ХХ століття. - C. 24–29.
  7. Бокшань Г. І. Своєрідність художньої реалізації архетипних рис первозданної жінки в повісті Галини Пагутяк "Захід сонця в Урожі". - C. 29–33.
  8. Бондар Л. О. Драма Ярослава Верещака "Восени, коли зацвіла яблуня…": міжкультурний діалог в умовах спільних історичних реалій. - C. 33–39.
  9. Васильців Я. Б. Іспанські зацікавлення Володимира Самійленка. - C. 39–45.
  10. Венгринюк Х. Ю. Межа як складова бінарної опозиції центральне / маргінальне в новелі Ольги Кобилянської "За готар" та оповіданні Наталени Королевої "Подорожній". - C. 45–48.
  11. Горболіс Л. М. Україноцентризм життєтворчості Григорія Костюка. - C. 49–55.
  12. Грищенко О. В. Архітектурна візія Києва в романі "Місто з химерами" О. Ільченка. - C. 55–61.
  13. Гурдуз А. І. Міфопоетика "жіночого" містичного любовного роману першого десятиліття ХХІ століття в Україні. - C. 61–68.
  14. Гуцол М. І. Рецепція традиційного сюжету "подорож потойбіччям" сучасною українською драматургією. - C. 69–72.
  15. Данильчук О. М. Взаємозв’язок реальності і фантазії як основа художніх творів Стівена Кінґа (за романами "Керрі" та "Мертва зона"). - C. 72–76 .
  16. Дмитренко В. І. Оніричний простір повісті "Смерть" Б. Антоненка-Давидовича. - C. 76–82.
  17. Журба С. С. Жанровий еклектизм українського авангардного роману. - C. 82–85.
  18. Елисеенко А. П. Публикация глав романа Б. Поплавского "Аполлон Безобразов" в оценке критики (журнал "Числа" 1930–1934 гг.). - C. 86–88.
  19. Зварич О. Р. Криза ідентичності у творчості Юрія Косача (на матеріалі повістей "Рубікон Хмельницького", "Еней та життя інших"). - C. 88–92.
  20. Ільків А. В. Між двох світів: поетика інтимного епістолярію Михайла Коцюбинського. - C. 93–96.
  21. Йолкіна Л. В., Чорнобаєв О. В. Шляхи зростання поетичного хисту Леоніда Полтави. - C. 96–100.
  22. Кавун Л. І. Сковорода і його філософія у творчості "романтиків вітаїзму". - C. 100–104.
  23. Кандюк-Лебідь С. В. Літературний мемуарний портрет як форма відображення життя у споминах. - C. 105–109.
  24. Капура О. М. Фольклоризм ліричної поезії Михайла Старицького та Андрія Малишка. - C. 109–113.
  25. Кірячок М. В. Перестороги апокаліпсису в романі Юрія Щербака "Час смертохристів". - C. 113–118.
  26. Кравченко Я. П. Трансформація жанрового канону епістолярного роману в ранній творчості Дж. Остен. - C. 118–122.
  27. Ледняк Ю. В., Ледняк Г. В., Скорик А. О. Образна система драми Ж. Ануя "Медея". - C. 122–127.
  28. Лисак В. С. Героїчне й трагічне минуле України у творчому моделюванні А. Малишка і В. Чапленка. - C. 128–134.
  29. Лищенко Н. Ф. Одесский городской текст и карнавальная традиция. - C. 134–139.
  30. Майборода Н. В. Шахтарські мотиви "малої прози" Спиридона Черкасенка. - C. 139–142.
  31. Маковій М. Г. Специфіка реалізації концепції творчої особистості в п’єсі Світлани Лелюх "Цирк життя нашого". - C. 143–147.
  32. Малахова О. О. Жанри пісенної лірики як відображення естетичного ставлення людини до дійсності. - C. 148–153.
  33. Мариненко Ю. В. Селянський рай Тодося Осьмачки (повість "Старший боярин"). - C. 153–159.
  34. Меншій А. М. Теоретичні аспекти осмислення дефініції "літературна школа". - C. 159–165.
  35. Михида С. П. Народнопісенність лірики Т. Шевченка: генеза, жанрові та поетикальні взаємозв’язки. - C. 165–168.
  36. Мусий В. Б. Рассказ Ф. М. Достоевского "Бобок" в литературном контексте. - C. 169–174.
  37. Насалевич Т. В., Абдураманова А. С. Трансформування образу оповідача в романі Р. П. Уоррена "All the King’s Men". - C. 174–177.
  38. Ніколова О. О. Тип псевдорозумника в західноєвропейській літературі: "шлях" від античності до романтизму. - C. 177–182.
  39. Норец М. В. Шпионский роман Лена Дейтона в английской литературе периода холодной войны. - C. 182–184.
  40. Олійник І. О. Образ "малої батьківщини" у творчості А. Малишка і М. Стельмаха. - C. 185–189.
  41. Осьмак Н. Д., Дияк Я. В. Особливості демонологічних образів у циклі "Зрада" Володимира Свідзінського. - C. 190–193.
  42. Панова Н. Ю. Особенности изображения самоубийства в художественной прозе. - C. 193–198.
  43. Папуша І. В. Наратологія: від класичної до посткласичної. - C. 199–203.
  44. Перенчук О. З. Естетичні джерела детективу: проблематизація класичної моделі. - C. 203–208.
  45. Писарева О. А. М. Горький об особенностях типологии героев в русской классической литературе. - C. 208–212.
  46. Підопригора С. В. Тема смерті в художніх вимірах повісті "Електронний пластилін" М. Бриниха. - C. 213–216.
  47. Родіонова І. Г. Особливості характеротворення у "кримінальних" оповіданнях Дмитра Марковича. - C. 216–220.
  48. Розмариця С. А. Спроба об’єктивної інтерпретації чи шанс на індульгенцію? Повість "Непорозуміння" П. Капельгородського. - C. 221–224.
  49. Романюк Л. М. Модель українського суспільства в "Записках холуя" І. Сенченка. - C. 225–227.
  50. Савич В. І. Проблема національної ідентичності в романі Р. Володимира "Нація на світанку". - C. 228–231.
  51. Сапсаєнко Л. В. Образ української жінки в історичній драматургії Б. Грінченка. - C. 232–236.
  52. Сварич Н. З. Жанрові моделі есеїстики Івана Андрусяка (на матеріалі збірки "Дуби і леви"). - C. 236–241.
  53. Сизоненко Н. А. Ревізія доктрини прогресу в історіографічній металітературі Великобританії. - C. 242–246.
  54. Соломахіна Ю. Ф. Вірування давніх слов’ян як джерело художньої творчості (на матеріалі поетичного доробку Празької школи). - C. 246–250.
  55. Тарарак А. В. Европейский наполеоновский миф в русской литературе: между славянофилами и западниками. - C. 250–255.
  56. Ташкінова Т. М. Художній часопростір драматургії Марії Віргінської. - C. 255–262.
  57. Тендітна Н. М. "Мала проза" Олеся Ульяненка. - C. 262–265.
  58. Ткаченко Р. П. Інтелектуальний гумор Ю. Івакіна (традиції і новаторство поетики). - C. 266–268.
  59. Тупахіна О. В. Деконструкція вікторіанського дискурсу науки в романі Т. Шевальє "Чарівні створіння". - C. 269–271.
  60. Філатова О. С. Тип героя-переродженця в повісті М. Хвильового "Іван Іванович" і романі О. Копиленка "Визволення". - C. 271–275.
  61. Хинкиладзе Е. В. Специфика исторической тематики в прозе русского зарубежья первой "волны" эмиграции. - C. 276–280.
  62. Хом’як Т. В. Жіночі образи та засоби їх характеротворення в романі Н. Доляк "Гастарбайтерки". - C. 280–286.
  63. Ципнятова І. В. Творчість Якова Жарка раннього періоду як феномен у громадсько-історичному й культурно-літературному просторі. - C. 287–291.
  64. Черкашина Т. Ю. Ідейно-художні домінанти української автобіографіки 1990-х років. - C. 291–296.
  65. Шестопалова Т. П. Концепт чуттєвого сприйняття в літературній критиці Юрія Лавріненка. - C. 296–304.
  66. Школа І. В. "Подорож…" М. Йогансена і "Повернення Дон Кіхота" Г.-К. Честертона: дискурс театральності недраматичного твору. - C. 304–308.
  67. Яременко Н. В., Коломієць Н. Є. Куртуазна література доби Середньовіччя і трансформація її ідей у епоху Відродження. - C. 308–313.
  68. Яровенко Т. С. Експериментально-провокативні інтенції В. Винниченка другого періоду творчості: наукова парадигма осмислення. - C. 313–318.
  69. Berezhanska Yu. Cultivation and Destruction of Gender Stereotypes in Maria Concepcion by Katherine Anne Porter. - C. 319–322.
  70. Доній В. С. Постколоніальні студії в українському літературознавстві. - C. 322–325.
  71. Відомості про авторів. - C. 326–329.
2014
№ 4.13 (104)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського