Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083/2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Tarasenko G. Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine. - C. 7-14.
  4. Соколова І. Європейська модель запезпечення якості вищої освіти. - C. 14-21.
  5. Іванюк Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір. - C. 21-26.
  6. Калініченко Н. Актуальні напрями підготовки майбутніх учителів біології. - C. 26-32.
  7. Мельник Н. Феномен "професійна компетентність" в українській та європейській педагогічній теорії. - C. 33-39.
  8. Іваницька О., Панченко А., Панченко Г. Соціальна відповідальність вищого навчального закладу України та основні умови її дотримання. - C. 40-44.
  9. Тимчук Л. Актуальність і перспективи професії "андрагог" в Україні. - C. 45-52.
  10. Голота Н. Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку. - C. 52-57.
  11. Сугейко Л., Мельничук Ю. Інновації у мовній освіті молодших школярів. - C. 57-61.
  12. Співаковська Є., Коткова В. Академічна мобільність майбутніх педагогів у межах міжнародної співпраці університетів. - C. 62-67.
  13. Бабаліч В. Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту. - C. 68-73.
  14. Дерека Т. Формування мотивації у студентів спеціальності "фізичне виховання" до науково-дослідної роботи. - C. 74-79.
  15. Комісарик М., Балаєва К. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників. - C. 80-84.
  16. Петрик Л. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа. - C. 84-90.
  17. Подчерняєва Н. Інноваційний потенціал євроклубу загальноосвітнього навчального закладу. - C. 91-95.
  18. Валюк В. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання біохімії майбутніх учителів хімії та біології. - C. 96-101.
  19. Кошук О. Фактори формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства. - C. 102-107.
  20. Марко М. Аналіз педагогічних умов формування готовності студентів до застосування навчально-ігрових технологій у сучасному освітньому просторі. - C. 108-112 .
  21. Козак Л. Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Франції. - C. 113-119.
  22. Давидюк Н., Олійник М. Компаративний аналіз моделей підготовки майбутніх вихователів у системі вищої педагогічної освіти країн Східної Європи. - C. 120-125.
  23. Лобода О. Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. - C. 126-131.
  24. Лабунець Ю. Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір. - C. 131-135.
  25. Cоломаха А. Змішане навчання студентів-магістрантів за спеціальністтю "методика раннього навчання дітей іноземній мові": досвід Німеччини. - C. 136-140.
  26. Плужник І. Шляхи формування іншомовної компетентності вчителів у вищих навчальних закладах Чехії та Польщі. - C. 141-145.
  27. Головатенко Т. Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії. - C. 146-151.
  28. Перепелюк І. Досвід Польщі з організації партнерства сім’ї і дошкільного навчального закладу у вихованні дитини. - C. 152-158.
  29. Сяосін Ч. Критерії, показники та рівні вихованості етнічної толерантності студентської молоді. - C. 159-163.
  30. Маєвська А. Структурні компоненти вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях із постановки голосу. - C. 163-169.
  31. Рахманова О. Музика і колір у розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів. - C. 169-174.
2017
Вип. 4 (59)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського