Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія педагогічного процесу

  4. Цзян С., Сяо С. Ідеї В. О. Сухомлинського та сучасна шкільна освіта КНР. - C. 7-13.
  5. Соколова І. Поняттєво-термінологічний апарат педагогічного дослідження: джерельна база. - C. 14-20.
  6. Будник О., Васянович Г. Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя. - C. 20-26.
  7. Линьов К. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства. - C. 26-31.
  8. Дика Н. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці. - C. 32-36.
  9. Смолюк С. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 39-42.
  10. Вей Ч. Виховання студентів вищих навчальних закладів: принципи та напрями. - C. 42-49.
  11. Практика організації педагогічного процесу

  12. Лисенко О. Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів. - C. 50-53.
  13. Нагрибельна І. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання. - C. 54-59.
  14. Сорокін І. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів. - C. 59-62.
  15. Технології педагогічного процесу

  16. Руденко Н. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови. - C. 63-68.
  17. Фурс Т. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу. - C. 69-74.
  18. Компетентнісні засади організації педагогічного процесу

  19. Дерека Т. Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи. - C. 75-80.
  20. Ковтун О. Критерії та рівні сформованості комунікативної толерантності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. - C. 80-85.
  21. Зарубіжний педагогічний досвід

  22. Сисоєва С., Регейло І. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США. - C. 86-93.
  23. Коваль Т., Аврамчук А. Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід. - C. 93-99.
  24. Кульбашна Я. Підготовка компетентного лікаря: акредитація закладів вищої стоматологічної освіти в Україні і США. - C. 100-105.
2016
Вип. 2 (53)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського