Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083/2015/3-4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Психологічні особливості навчально-професійної діяльності

  4. Карпенко З. С., Карпенко Є. В. Суб’єктні механізми аксіогенезу особистості. - C. 5-11.
  5. Радчук Г. К. Культурно-психологічний підхід як методологічна основа становлення особистості в освітньому середовищі. - C. 11-16.
  6. Таран О. П., Мішина Ю. С. Професійне самовизначення старшокласників у сфері психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 16-20.
  7. Старинська Н. В. Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності. - C. 20-25.
  8. Капiдiнова С. Б. Ставлення і соціальна дистанція як показники міжетнічної толерантності студентів. - C. 25-29.
  9. Редько С. І., Панченко А. Г. Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу. - C. 29-34.
  10. Підлипна Л. В. Факторна структура соціально-психологічних чинників інтеграції шкільного психолога в педагогічний колектив. - C. 34-38.
  11. Психіка особистості та її саморозвиток

  12. Петрунько О. В., Хахановська Т. А. Творчість і обдарованість: проблеми діагностики й інтерпретації. - C. 39-44.
  13. Донець А. А. Концептуальна модель психологічної свободи особистості. - C. 44-49.
  14. Ніздрань О. А. Методичні засади дослідження зв’язку психологічного здоров’я і соціального капіталу осіб із низьким економічним статусом. - C. 49-53.
  15. Проблеми соціальної психології

  16. Петрунько О. В. Деконсолідувальні ефекти медіасоціалізації. - C. 54-59.
  17. Кочубейник О. М. Замкнені простори: симптоми недіалогічності дискурсу. - C. 59-64.
  18. Ліщинська О. А. Психологічна концепція соціальної залежності. - C. 64-69.
  19. Курлюк М. В. Програма дослідження внутрішньогрупової взаємодії як соціально-психологічного чинника інтернет-залежності підлітків. - C. 69-72.
  20. Варягіна А. А. Особливості громадської участі молоді в соціальних інтернет-мережах. - C. 72-78.
  21. Рафіков О. Р. Соціальний оптимізм у дослідженнях соціологів та соціальних психологів. - C. 78-81.
  22. Основи сімейної психології

  23. Циганчук Т. В., Дацюк Н. О. Особливості уявлення про сім’ю в ментальності українців. - C. 82-86.
  24. Склярук А. В. Сімейна соціалізація як соціально-психологічний феномен. - C. 86-90.
  25. Нероба М. В. Материнство як психологічний феномен. - C. 90-93.
  26. Ляльчук Г. Д. Батьківсько-дитячі стосунки та їх відновлення в сім’ях трудових мігрантів. - C. 93-97.
  27. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

  28. Даценко Т. О. Спільне опрацювання як новий вид "взаємодії" зі страхами у старшому дошкільному віці. - C. 98-101.
  29. Голубенко О. І. Чорнобильська катастрофа як чинник трансформацій в системі ціннісних орієнтацій ліквідаторів. - C. 101-104.
  30. Інформація

  31. Автори випуску. - C. 105-106.
  32. Пам’ятка автору. - C. 107-108.
  33. До відома читачів. - C. 109.
2015
Вип. 3-4 (48-49)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського