Бази даних



Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2014/51<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Кіліченко О. Розв’язування навчальних ситуацій як спосіб організації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 6-11.
  5. Кондрашов М. Управління формуванням професійної позиції як процес підготовки студентів до вчительської праці. - C. 12-16.
  6. Соколенко Л. Сучасні концепції формування ціннісного відношення до здорового способу життя майбутніх педагогічних кадрів у вищій школі. - C. 17-23.
  7. Стрілець О. Принципи використання системи навчально-педагогічних ситуацій у підготовці майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності. - C. 24-29.
  8. Циплюк А. Формування готовності майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального середовища у дошкільному навчальному закладі як педагогічна система: теоретичні аспекти. - C. 30-34.
  9. Шиман О. Підвищення теоретичного рівня інформатичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 35-44.
  10. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  11. Коробейнікова Т. Психолого-педагогічні передумови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійського діалогічного мовлення. - C. 45-51.
  12. Кушнаренко Н. Застосування інноваційних технологій у навчанні фізичної географії. - C. 52-58.
  13. Масалова О. Удосконалення практичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи шляхом використання методів активного навчання. - C. 59-64.
  14. Мелешко В. Особливості навчально-виховного процесу в сільській малочисельній школі. - C. 65-71.
  15. Науменко С. Система та методи оцінювання компетентностей учнів. - C. 72-79.
  16. Новак О. Особливості впровадження інноваційних технологій у практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 80-87.
  17. Покорна Л. Інноваційні напрямки розвитку методики навчання іноземної мови молодших школярів. - C. 88-92.
  18. Пономаренко К. Стимулювання пізнавального інтересу молодших школярів засобами інформативності уроку. - C. 93-98.
  19. Удовиченко Г. Педагогічні умови застосування імітаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 99-103.
  20. Шевчук Л. Оптимізація роботи над текстом у сільській початковій школі. - C. 104-108.
  21. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  22. Давиденко Г. Особливості ставлення педагогів до осіб з інвалідністю у навчальних закладах європейського союзу як педагогічно-соціальна проблема. - C. 109-115.
  23. Замелюк М. Формування інтелектуально-творчої особистості майбутнього вихователя в контексті інноваційного розвитку освіти: теоретико-прикладні аспекти. - C. 116-120.
  24. Коберник Г. Теоретичні основи формування важливих якостей підростаючої особистості в умовах інноваційної навчальної діяльності. - C. 121-125.
  25. Козак Н. Формування творчості дошкільників засобами образоворчого мистецтва. - C. 126-131.
  26. Кондрашова Л. Управленние и самоуправление как средство эффективного профессионального саморазвития личности будущего учителя. - C. 132-136.
  27. Лук’янчук М. Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчих здібностей у процесі навчання грамоти. - C. 137-142.
  28. Ремпель Ж. Психолого-педагогічні аспекти процесу введення учня з особливими освітніми потребами в дитячий шкільний колектив. - C. 143-147.
  29. Соценко Ю. Поняттєвий апарат проблеми гувернерства в сучасному просторі дошкільної освіти. - C. 148-151.
  30. Виховна робота

  31. Ільницька Л. Логіка вимірів історичного буття у живописних можливостях концепції виховання мистецтвом. - C. 152-158.
  32. Кирийчук А. Єдність сім’ї та школи у вихованні милосердя серед учнівської молоді. - C. 159-164.
  33. Коберник О. Моніторинг якості виховання учнів у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 165-173.
  34. Лещук В. Військово-патріотичне виховання старшокласників: реалії та перспективи. - C. 174-178.
  35. Сторінки історії

  36. Мельник І. Пріоритетні цінності особистості вченого-педагога Агатангела Кримського. - C. 179-182.
  37. Орлюк О. Вивчення регіональної історії в школі у вітчизняній методичній традиції ХХ – початку ХХІ століття. - C. 183-190.
  38. Пироженко Л. Диференціація змісту навчання у вітчизняній школі 60-х – 70-х років ХХ століття. - C. 191-195.
  39. Освіта сучасної України

  40. Бондаренко Г., Ярошинська О. Основні шляхи удосконалення інформатизації управління системою освіти. - C. 196-205.
  41. Онишків З. Розвиток початкової освіти в умовах національного відродження України. - C. 206-212.
  42. Наші автори. - C. 213-215.
  43. Анотації. - C. 216-224.
  44. Аннотации. - C. 225-233.
  45. Annotation. - C. 234-142.
2014
Вип. 51
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського