Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2014/50<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Анісімова О. Використання можливостей віртуального музею у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 7-11.
  5. Грітченко Т. Сучасний стан підготовки вчителя початкової школи до екологічної освіти учнів. - C. 12-17.
  6. Карапузова Н. Математика у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 18-22.
  7. Мовчан В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектно-художньої діяльності учнів. - C. 23-28.
  8. Хлистун І. Проблема формування логічності мовлення майбутніх учителів початкової школи. - C. 29-33.
  9. Цимбал Н. Культура мовлення у системі професійної підготовки учителя. - C. 34-40.
  10. Ярошинська О. Соціальна адаптація студентів у площині взаємодії із середовищем як педагогічна умова успішної професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у проектованому освітньому середовищі. - C. 41-47.
  11. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  12. Андросова Н. Узгодженість внутрішньої та зовнішньої ознак методів навчання у процесі взаємопов’язаного використання словесних методів навчання молодших школярів. - C. 48-55.
  13. Бойко О. Герменевтичний підхід до вивчення явищ етнопедагогіки. - C. 56-62.
  14. Бойко Ю. Науковий аналіз категорій "здоров’я" та "здоровий спосіб життя" з позиції педагогічної аксіології. - C. 63-71.
  15. Борисенко Д. Веб-трансформації в навчальному процесі. - C. 72-78.
  16. Валюк В. Особливості застосування комп’ютерних моделей в шкільному курсі хімії. - C. 79-86.
  17. Єнгаличева І. Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку засобами малого жанрового фольклору. - C. 87-91.
  18. Годованець Н., Машика Н. Використання інтенсивного методу навчання іноземної мови. - C. 92-96.
  19. Загребнюк Ю. Теоретичні підходи до трактування поняття "професійне самовизначення" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. - C. 97-100.
  20. Заліток Л. Джерельна база сухомлиністики в контексті індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі. - C. 101-109.
  21. Пономаренко О. Методичне забезпечення домашнього читання майбутніх учителів англійської мови. - C. 110-114.
  22. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  23. Барнич О. Розвиток морально-творчого потенціалу молодших школярів на матеріалі художньої спадщини В. О. Сухомлинського (порівняльна характеристика). - C. 115-120.
  24. Боловацька Ю. Розвиток особистості майбутнього вчителя у контексті культурно-дозвіллєвої діяльності. - C. 121-125.
  25. Давиденко Г. Інклюзія та психофізична обмеженість з погляду учнів та студентів як психолого-педагогічна проблема. - C. 126-132.
  26. Короленко В. Моральне формування дитини середнього шкільного віку за допомогою спілкування. - C. 133-137.
  27. Мамчур Л. Розвиток аудіативної компетентності – необхідна умова повноцінного фукціювання мовної особистості учня. - C. 138-142.
  28. Наливайко І. Уява молодших школярів як психолого-педагогічне явище. - C. 143-148.
  29. Ускова А. Теоретичні та методичні аспекти системи людиновимірності у процесі формування цінності піклування про іншу людину в учнів основної школи. - C. 149-155.
  30. Виховна робота

  31. Баль А. Середовищний підхід у вихованні особистості. - C. 156-161.
  32. Горецька О. Виховні аспекти літературної творчості Олени Цегельської. - C. 162-167.
  33. Кугай М. Структура підготовки майбутніх учителів географії до екологічного виховання учнів. - C. 168-176.
  34. Федоренко Д. Потенціал навчальних предметів освітньої галузі "Мови і літератури" для виховання екологічної культури старшокласників. - C. 177-184.
  35. Сторінки історії

  36. Кириченко В. Проблема дозвілля дітей на сторінках часопису "Дзвінок". - C. 185-192.
  37. Клименко Ю. До історії виникнення і розвитку міжнародної мови "волапюк". - C. 193-198.
  38. Пироженко Л. Василь Сухомлинський про особливості навчання дітей, які не встигають. - C. 199-203.
  39. Освіта сучасної України

  40. Благун Н. Якість освіти – ключова проблема соціалізації контролю навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 204-210.
  41. Ніконенко Т. Шляхи розвитку початкової математичної освіти в контексті нової редакції державного стандарту загальної початкової освіти. - C. 211-216.
  42. Покусова О. Шкільна бібліотека у структурі навчально-виховного процесу як історико-педагогічна проблема. - C. 217-255.
  43. Наші автори. - C. 226-228.
  44. Анотації. - C. 229-237.
  45. Аннотации. - C. 238-247.
  46. Annotation. - C. 248-257.
2014
Вип. 50
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського