Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2013/47<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Гаврилюк С. Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до педагогічної творчості. - C. 7-13.
  5. Загородня Л., Барсуковська Г. Формування фізкультурно-оздоровчої компетентності у майбутніх вихователів дошкільного закладу як складової їх позитивного професійного іміджу. - C. 14-20.
  6. Іншаков А., Іншакова І. Компетентнісний підхід у підготовці фахівців дошкільної освіти (формування мовної, мовленнєвої, комунікативної компетенцій). - C. 21-24.
  7. Княжева І. Педагогічні умови розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін спеціальності "Дошкільна освіта". - C. 25-30.
  8. Онищенко І. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у моделі трисуб’єктних відносин. - C. 31-37.
  9. Опалко Г. Комунікативна діяльність дошкільників залежно від мовної компетентності вихователів. - C. 28-43.
  10. Токарєва С. Значення корекційно-оздоровчої роботи і готовність майбутніх учителів фізичної культури до її проведення. - C. 44-48.
  11. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  12. Андрющенко Т. Методи формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. - C. 49-55.
  13. Бадер С. Соціалізація дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячого будинку: практичний аспект. - C. 56-62.
  14. Баруліна Ю. Зміст проблеми ціннісно-смислових орієнтацій учнів у науковій літературі. - C. 63-68.
  15. Гаврило О. Ігрові прийоми у процесі формування валеологічної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 69-73.
  16. Єжова Т. Можливості школи щодо забезпечення прав дітей. - C. 74-79.
  17. Ковшар О. Синергетичний підхід як методологія передшкільної освіти. - C. 80-85.
  18. Кужільна ., Кужільна М. Освіта проти таланту. - C. 86-92.
  19. Мельник Н., Куценко К., Петлицька Д. Теоретичні підходи до формування комп’ютерної грамотності дітей дошкільного віку. - C. 93-100.
  20. Полєвікова О. Синергетична сутність мови П. Флоренського як лінгвофілософське підґрунтя словоцентричного підходу до мовної освіти дітей. - C. 101-107.
  21. Rix J., Twining P. Exploring education systems: towards a typology for future learning. - C. 108-116.
  22. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  23. Бурсова С. Теоретико-прикладні аспекти впровадження педагогічної підтримки у навчально-виховний процес дошкільного закладу. - C. 117-121.
  24. Дворкова А. Негативні фактори мікросередовища як детермінанта злочинності неповнолітніх студентів навчальних закладів I та ІІ рівнів акредитації. - C. 122-129.
  25. Іщенко Л. Формування індивідуальних якостей особистості дитини старшого дошкільного віку у спільній діяльності з однолітками. - C. 130-135.
  26. Кравченко Т. Основні підходи до організації взаємодії сім’ї та школи як фактора соціалізації дітей шкільного віку. - C. 136-142.
  27. Лисогор Л. Життєва компетентність як умова самореалізації особистості. - C. 143-147.
  28. Лоюк О. Творче мислення як чинник розумового розвитку школярів. - C. 148-153.
  29. Лякішева А. Взаємодія студентів як узгоджена діяльність по досягненню спільної мети (аналіз зарубіжного досвіду). - C. 154-159.
  30. Новик І. Діагностичний супровід розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. - C. 160-166.
  31. Олійник О. Особливості емоційного розвитку та умови формування емоційної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор. - C. 167-173.
  32. Павлик О. Розвиток життєвих компетентностей молодших школярів на уроках української мови засобами ІКТ. - C. 174-179.
  33. Рогальська-Яблонська І. Соціально-педагогічний супровід соціалізації особистості в дошкільному дитинстві. - C. 180-187.
  34. Степанова Т. Шляхи підготовки дітей до школи в практиці роботи В. О. Сухомлинського. - C. 188-193.
  35. Суятинова К. Особливості впливу неповної сім’ї на соціалізацію дитини дошкільного віку. - C. 194-199.
  36. Виховна робота

  37. Бегас Л. Соціалізація дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в умовах паралельно-роздільного виховання і навчання. - C. 200-205.
  38. Дудник Н. Економічна соціалізація старших дошкільників. - C. 206-212.
  39. Дяченко О. Виховання у молодших школярів шанобливого ставлення до людей як важливий аспект соціалізації. - C. 213-217.
  40. Карнаух Л. Сім’я як чинник статево-рольової соціалізації дітей старшого дошкільного віку в реаліях сьогодення. - C. 218-223.
  41. Кондратенко Р. Організація експериментального дослідження виховання відповідальності та креативності старших дошкільників. - C. 224-228.
  42. Кузь В. Виховання дітей дошкільного і шкільного віку в комплексі "школа – дитячий садок". - C. 229-235.
  43. Олейник С. Модель виховання інтересу учнів початкової школи до професії батьків. - C. 236-240.
  44. Поліщук О. Формування у дітей старшого дошкільного віку компетентності про здоровий спосіб життя. - C. 241-248.
  45. Рогальська Н. Становлення світу дитинства як проблема минулого та сучасності. - C. 249-254.
  46. Савченко І. Проблема дослідження довірливого ставлення дітей 5–6 років до дорослих. - C. 255-261.
  47. Склярук А. Типологія проблемної сім’ї. Три аспекти проблемності. - C. 262-268.
  48. Cкрипник Н. Особливості виховання співчуття серед дошкільників у процесі комплексних занять з використанням різних видів мистецтва. - C. 269-276.
  49. Стаднік Н. Оптимізація морального виховання підлітків як організованої складової їх соціалізації. - C. 277-282.
  50. Стаєнна О. Традиції рідного краю як засіб громадянського виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 283-288.
  51. Сторінки історії

  52. Кудла М. Система управління початковою школою в Україні у другій половині XIX – початку XX століття. - C. 289-295.
  53. Швець Т. Становлення системи підготовки майбутніх вихователів XІX – поч. ХХ століття . - C. 296-300.
  54. Освіта сучасної України

  55. Нестайко І. Концептуальні основи інклюзивного навчання . - C. 301-307.
  56. Цюпак І. Впровадження досвіду роботи дошкільних закладів Херсонської області другої половини ХХ століття в практику сучасних ДНЗ. - C. 308-313.
  57. Наші автори. - C. 314-318.
  58. Анотації. - C. 319-329.
  59. Аннотации. - C. 330-341.
  60. Annotation. - C. 342-353.
2013
Вип. 47
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського