Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2013/46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Біляковська О., Мищишин І. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів. - C. 7-11.
  5. Довбенко С. Полікультурні основи підготовки майбутнього педагога до роботи в сільській школі Карпатського регіону. - C. 12-19.
  6. Задорожна О. Актуальність проблеми природоохоронної діяльності в економічних та педагогічних дослідженнях. - C. 20-25.
  7. Кайкова М. До питання формування навичок самостійної роботи студентів у процесі фортепіанної підготовки. - C. 26-32.
  8. Мозговий В. Методологічний аналіз процесу підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії. - C. 33-38.
  9. Ночовка О., Дермельова Н. Особливості диригентсько-хорової підготовки студентів двопрофільних спеціальностей: "початкова освіта" та "музика". - C. 39-44.
  10. Роєнко Л. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку критичного мислення при опрацюванні художнього твору. - C. 45-50.
  11. Хомишак О. Проблема підгоtовки педагогів-філологів до взаємодії з баtьками в середній ЗОШ. - C. 51-55.
  12. Шевчук І. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку міркувань в учнів початкових класів на уроках математики. - C. 56-62.
  13. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  14. Безлюдна В. Характеристика структурних компонентів системи навчання іноземної мови. - C. 63-69.
  15. Безлюдний Р. До проблеми навчання читанню й перекладу професійно-орієнтованого тексту на заняттях англійської мови у ВНЗ. - C. 70-75.
  16. Возна З. Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства. - C. 76-85.
  17. Волошина Г., Волошин П. Технологічні прийоми розвивального навчання. - C. 86-90.
  18. Даннік Л. Застосування активних методів навчання у профільній та професійній підготовці старшокласників. - C. 91-95.
  19. Дицьо С. Сучасні технології музичного навчання школярів у контексті гуманістичної парадигми освіти. - C. 96-100.
  20. Коберник Г. Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань. - C. 101-105.
  21. Куценко Т. Особливості нетрадиційних форм уроку англійської мови. - C. 106-110.
  22. Кучай А. Впровадження інноваційних технологій навчання в освітню діяльність. - C. 111-115.
  23. Малецька Т. Показники та критерії сформованості історичних знань, що засвоюються учнями 5–7 класів в процесі навчання. - C. 116-122.
  24. Михаськова М. Модель розвитку вокально-інтонаційних навичок на уроках музики в початковій школі в процесі розспівки. - C. 123-129.
  25. Олексін Ю. Сучасні наукові підходи до визначення сутності диференціації навчання школярів. - C. 130-138.
  26. Рогальська Н. Програмно-методичне забезпечення – запорука реалізації ігрової компетенції дітей дошкільного віку. - C. 139-145.
  27. Романюк С. Педагогічні інновації в навчально-виховному процесі сучасної початкової школи. - C. 146-153.
  28. Трохимчук І. Застосування дослідницької технології навчання екології в сучасних умовах. - C. 154-159.
  29. Фаньцзюань М. Сутність та структура інтонаційно-образного мислення молодших школярів у контексті вокально-хорового навчання. - C. 160-164.
  30. Цибулько Г., Бутиріна М. Використання комп’ютера у проектній діяльності учнів як компонента професійної освіти. - C. 165-171.
  31. Цись В. Особливості використання казкотерапії на уроках у початковій школі. - C. 172-177.
  32. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  33. Вернидуб Ж. Взаємодія загальноосвітнього навчального закладу і сім’ї в організації ранньої профілізації учнів. - C. 178-182.
  34. Дробінська З. Професійна адаптація та психолого-педагогічний супровід молодих фахівців. - C. 183-186.
  35. Дудник Н. Формування комунікативної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу засобами соціально-психологічного тренінгу. - C. 187-192.
  36. Єрмак Ю. Психолого-педагогічна підтримка професійного самопізнання майбутніх учителів у фаховій підготовці. - C. 193-198.
  37. Косенко Ю. Взаємодія вихователів і батьків у забезпеченні соціально-особистісного розвитку дитини дошкільного віку. - C. 199-204.
  38. Крупенко І. Психолого-педагогічні особливості впливу батьків на розвиток обдарованої дитини. - C. 205-209.
  39. Ніскородов В., Бондаренко О. Система діагностування особистісних професійнозначущих якостей старшокласників з метою професійної орієнтації. - C. 210-214.
  40. Радієвська А. Особливості розвитку творчих здібностей учнів молодших класів ліцеїв мистецтв. - C. 215-220.
  41. Виховна робота

  42. Безлюдна Н. Психолого-педагогічні основи екологічного виховання учнів початкової школи. - C. 221-225.
  43. Білавич Г., Близнюк Т. Читацька культура в контексті духовного розвитку молодшого школяра сільської школи. - C. 226-232.
  44. Єрьоменко Е. Виховання наполегливості в молодших школярів у процесі занять хортингом через педагогічні умови. - C. 233-240.
  45. Мамчур Н. Майстер-клас "Народний декоративний розпис" у системі естетичного виховання майбутніх учителів. - C. 241-247.
  46. Михалевська В. Психолого-педагогічні умови виховання наполегливості і впевненості в молодших школярів. - C. 248-255.
  47. Ромко С. До проблеми формування творчої діяльності як засобу музичного виховання молодших школярів. - C. 256-262.
  48. Шишкіна Ю. Професійна підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів. - C. 263-267.
  49. Сторінки історії

  50. Гусаченко Л. Із зарубіжного досвіду роботи з хореографічно обдарованими дітьми (на матеріалі початкової школи). - C. 268-273.
  51. Шарошкіна Т. К. М. Вентцель як засновник "Будинку вільної дитини". - C. 274-280.
  52. Освіта сучасної україни

  53. Пузіков Д. Модель оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ: структура та функції. - C. 281-286.
  54. Совгіра С. Культурологічний підхід у екологічній освіті. - C. 287-292.
  55. Шелепко Г. Система управління загальноосвітніми навчальними закладами України: закордонний досвід та шляхи демократизації. - C. 293-298.
  56. Наші автори. - C. 299-302.
  57. Анотації. - C. 303-313.
  58. Аннотации. - C. 314-325.
  59. Annotation. - C. 326-337.
2013
Вип. 46
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського