Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2012/43(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Біла О. Деякі аспекти підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до оргпроектування добровільних дитячих і молодіжних об’єднань. - C. 8-13.
  5. Брижак Н. Творча педагогічна діяльність, як одна з педагогічних умов формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до краєзнавчо-туристичної роботи. - C. 14-18.
  6. Веремчук А. Проблеми і перспективи дистанційного навчання у ВНЗ. - C. 19-27.
  7. Гордуз Н. Інтерактивні технології у перепідготовці вчителів початкової школи. - C. 28-34.
  8. Гуменникова Т. Педагогічний супровід підготовки менеджера освітньої сфери до управління дитячим рухом. - C. 35-42.
  9. Лозенко А. Формування у майбутніх учителів початкової школи інтелектуальних умінь в процесі вивчення курсу "Дидактика". - C. 43-49.
  10. Мелешко В. Функціонування освітнього округу як механізм оновлення шкільної мережі у сільській місцевості. - C. 50-56.
  11. Роєнко Л. Підготовка студентів до удосконалення графічних навичок письма молодших школярів. - C. 57-61.
  12. Степанюк К. Дослідницькі уміння в контексті загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 62-67.
  13. Торчинська Т. Підготовка студентів до роботи над фразеологізмами з метою формування культури спілкування молодших школярів. - C. 68-74.
  14. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  15. Комар О. Дидактичні принципи підготовки майбутніх учителів до запровадження інтерактивної технології. - C. 75-85.
  16. Коханко О. Використання матрично-модульної технології проектування уроку в ході педагогічної практики студентів спеціальності "Початкова освіта". - C. 86-91.
  17. Перець О. Експериментальна перевірка ефективності формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 92-98.
  18. Радзівіл Т. Дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам. - C. 99-104.
  19. Шевчук І. Активізація мислення учнів початкових класів на уроках математики. - C. 105-112.
  20. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  21. Воробйова Т. Диференціація компонентів креативної компетентності молодших школярів. - C. 113-118.
  22. Гусак Л. Психологічні передумови асоціативного навчання іноземної мови учнів першого класу. - C. 119-127.
  23. Лопухівська А. Особливості формування комунікативної компетентності учнів сільської школи. - C. 128-133.
  24. Оліяр М. Наукові підходи до проблеми формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 134-142.
  25. Пріма Д. Правова культура особистості в контексті аксіології. - C. 143-147.
  26. Ху Д. Критерії та показники формування полікультурності в процесі навчання студентів іноземців. - C. 148-152.
  27. Виховна робота

  28. Безлюдний О. Методи сімейного виховання дітей у контексті сучасного стану суспільства. - C. 153-159.
  29. Коробова Л. Місце дитини в системі соціального виховання України (20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст.). - C. 160-164.
  30. Кузьма-Качур М. Місце краєзнавства в системі навчально-виховного процесу початкової школи. - C. 165-172.
  31. Спіцин В. Шляхи організації фізичного виховання підростаючого покоління у дитячих громадських об’єднаннях України (20–30 роки ХХ століття). - C. 173-179.
  32. Сторінки історії

  33. Буракова Н. Становлення та розвиток шкільної гігієни у дискурсі радянської педагогіки 20-х років ХХ століття. - C. 180-184.
  34. Венгловська О. Розвиток ідей суспільного дошкільного виховання в теоретико-практичній спадщині О. Дорошенко (20-ті роки ХХ-го століття). - C. 185-191.
  35. Войтова Л. Поняття "громадські організації": змістовий аспект. - C. 192-200.
  36. Гайдученко Ю. Роль культурно-просвітницького руху українських письменників у процесі становлення нових пріоритетів національної системи освіти 20-х років ХХ ст.. - C. 201-207.
  37. Гіптерс З. Проблеми економічної освіти та хліборобського шкільництва на західноукраїнських землях у педагогічній спадщині Євгена Храпливого. - C. 208-215.
  38. Гончар І. Розвиток теорії вільного виховання у зарубіжній та вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – першої половини ХХ століття. - C. 216-220.
  39. Гончарук В. Історія підготовки майбутнього вчителя до пошуково-експедиційної роботи в 20-х роках ХХ століття. - C. 221-225.
  40. Горецька О. Формування громадянських поглядів у студентів на матеріалі літературних творів жінок-педагогів Західної України кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 226-232.
  41. Дука Т. Зміст історико-краєзнавчої діяльності піонерської організації України у 60-ті роки ХХ ст.. - C. 233-237.
  42. Йовенко Л. Питання мовно-літературної освіти вчителів у контексті українізації. - C. 238-245.
  43. Карпич І. Проблеми піонерської роботи серед жовтенят на сторінках журналу "Дитячий рух" (20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст.). - C. 246-252.
  44. Коляда Н. Зародження концепції вітчизняного дитячого руху в контексті суспільно-політичних змін початку 20-х років ХХ ст.. - C. 253-262.
  45. Кочубей Т. Роль друкарень і бібліотек у становленні та розвитку української педагогічної думки у другій половині XVII – кінця XVIII ст.. - C. 263-269.
  46. Кравченко О. Пролеткульт у системі державного управління культурно-просвітницькою діяльністю (20–30 рр. ХХ ст.). - C. 270-278.
  47. Леонтьєва І. До проблеми індивідуалізації навчально-виховного процесу в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 279-286.
  48. Матрос О. Громадська та культурно-освітня діяльність І. В. Лучицького у контексті просвітницького руху в Україні (кінець XIX – початок XX століття). - C. 287-293.
  49. Пальшкова І. Народні початкові школи України в II половині XIX – на початку XX століття. - C. 294-300.
  50. Пата Л. Будинок юннатів київського зоологічного парку: довоєнний період. - C. 301-306.
  51. Педан Н. Семінар як форма підготовки організаторів дитячого руху в Україні (кінець 20-х років ХХ століття). - C. 307-313.
  52. Підвальна Ю. Історіографія дослідження просвітницько педагогічної діяльності О. Андрієвського. - C. 314-319.
  53. Резніченко І. Формування світоглядних переконань і життєвих цінностей О. Русова. - C. 320-328.
  54. Селуянова М. Наукова організація праці школярів у дослідженнях учених-педагогів першої третини ХХ століття. - C. 329-334.
  55. Січкар А. Організаційно-педагогічна діяльність К. О. Толмачевської. - C. 335-341.
  56. Смирнов В. Навчання протягом життя: від 1920-х до сьогодення. - C. 342-248.
  57. Соловей Л. Історичний досвід дитячого туристично-краєзнавчого руху в Україні (70–80 рр. ХХ ст.). - C. 349-354.
  58. Терешко І. Проблеми національного виховання в педагогічній спадщині 1920-х років. - C. 355-360.
  59. Терлецька У. Зміст освіти воздвиженської сільськогосподарської професійної школи Чернігівської губернії у 1920-х рр.. - C. 361-367.
  60. Шоробура І. Внесок Софії Русової у розвиток шкільної географічної освіти. - C. 368-372.
  61. Наші автори. - C. 373-376.
  62. Анотації. - C. 377-387.
  63. Аннотации. - C. 388-399.
  64. Annotation. - C. 400-411.
2012
Вип. 43(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського