Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2008/26<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Балдинюк Д. Трансформація поняття тональності в музиці ХХ століття. - C. 6-11.
  5. Корман М. Формування особистісної готовносі студентів до професійної діяльності. - C. 12-17.
  6. Совгіра С. Концептуальні засади формування екологічного світогляду майбутніх учителів у вищих навчальних закладах. - C. 18-31.
  7. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  8. Авраменко О. Методика формування організаторських вмінь підлітків у навчально-виховному процесі освітньої галузі "технологія". - C. 32-38.
  9. Гедзик А. Креслення як семіотичний засіб пізнавальної та перетворювальної діяльності людини. - C. 39-44.
  10. Гусак В. Значення інтегрального рухового образу у функціонуванні дефініції "рухова пам’ять" музиканта-педагога. - C. 45-56.
  11. Журба О. Особливості організації пізнавальної діяльності учнів на уроках етики. - C. 57-63.
  12. Іщенко Л. Казка як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку. - C. 64-69.
  13. Келембет Л. Вплив регіонального аспекту на створення едукаційного середовища в сільській школі. - C. 70-74.
  14. Ковальчук Ю. Методичне забезпечення формування системи економічних понять. - C. 75-80.
  15. Комар О. Засвоюємо інтерактивні технології навчання. - C. 81-88.
  16. Крутченко Л. Творчий підхід у навчанні основ художнього конструювання учнів основної школи. - C. 89-94.
  17. Сивачук Н. Становлення мовної особистості майбутнього вчителя-філолога у контексті засвоєння інтегрованих знань. - C. 95-100.
  18. Тернавська Т. Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності студентів ВНЗ у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. - C. 101-107.
  19. Шуляк С. Лексико-тематична підпарадигма чорного та сірого кольорів у художньому ідіолекті Євгена Гуцала. - C. 108-113.
  20. Шумаєва С. Дидактичні особливості вивчення студентами немовних спеціальностей іноземних мов. - C. 114-117.
  21. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  22. Блажко О. Психолого-педагогічні основи організації пізнавальної діяльності учнів з початковим рівнем навчальних досягнень. - C. 118-123.
  23. Виховна робота

  24. Бойчевська І Соціалізація як невід’ємний процес залучення студентської молоді до суспільного середовища. - C. 124-129.
  25. Козяровська Л. Реалізація виховної ролі занять з музичного інструменту на дошкільному відділенні гуманітарно-педагогічного коледжу. - C. 130-134.
  26. Холод І. "Обдарованість" та "обдарована молодь" – обсяг та змістове наповнення понять. - C. 135-140.
  27. Чечуй В. Формування громадянських якостей підлітків у літньому оздоровчому центрі. - C. 141-148.
  28. Сторінки історії

  29. Коляда Н. Арнаутов Василь Олексійович (1881-1938) – організатор дитячого руху в Україні. - C. 149-156.
  30. Нестреляй А. Суспільно-педагогічні погляди С.С.Гогоцького у вітчизняній періодиці другої половини ХІХ ст.. - C. 157-164.
  31. Побірченко Н. Традиції родинного виховання в контексті сучасності. - C. 165-173.
  32. Хлистун І. Сутність поняття "національна еліта" та її формування за часів Княжої доби. - C. 174-178.
  33. Щербакова О. Діалектика цільових установок Я.Ф.Чепіги в теорії і практиці української школи. - C. 179-186.
  34. Освіта сучасної України і болонський процес

  35. Кучай Т. Сучасні підходи до якісної освіти. - C. 187-191.
  36. Лампека С.В. Формування середовища для рівного доступу до якісної освіти в Україні. - C. 192-197.
  37. Перфільєва М. Аналіз професійної діяльності Центрів соціальної та професійної реабілітації дітей-інвалідів (м. Умань Черкаської області). - C. 198-203.
  38. Сорока Т. Технології навчання як засіб удосконалення підготовки майбутнього вчителя-гуманітарія в контексті ідей Болонського процесу. - C. 204-210.
  39. Наші автори. - C. 211-212.
  40. Анотації. - C. 213-216.
  41. Annotation. - C. 217-220.
2008
Вип. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського