Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2008/25<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Берека В. Закономірності формування особистісно-позитивного ставлення магістрантів до управлінської діяльності. - C. 6-14.
  5. Михайліченко М. До проблеми характеристики компетентнісного підходу та його значення у підготовці майбутніх учителів. - C. 15-21.
  6. Обміняна Г. Комунікативна активність студентів у вищому навчальному закладі як необхідна умова навчальної та професійної педагогічної діяльності. - C. 22-27.
  7. Ратовська С. Значення курсу педагогічної майстерності при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів. - C. 28-34.
  8. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  9. Гуревич Р., Кадемія М. Інформаційно-телекомунікаційні технології в профільному навчанні сільських школярів. - C. 35-42.
  10. Кардаш І. Використання поглядів О. Потебні в розвитку образного мовлення школярів. - C. 43-47.
  11. Кучай Т. Динаміка змін у педагогічній освіті Великої Британії. - C. 48-53.
  12. Напрєєв Я. Вивчення шкільного курсу інформатики з використанням вільного програмного забезпечення. - C. 54-59.
  13. Нетьосов С. Тести та комп’ютерне тестування на уроках правознавства. - C. 60-69.
  14. Салата І. Основні принципи і параметри тестових завдань з виміру рівня сформованості умінь з читання. - C. 70-75.
  15. Хоменко Л., Гвоздецька Ю. Використання сучасних комп’ютерних технологій при конструюванні,моделюванні швейних виробів в процесі вивчення обслуговуючих видів праці. - C. 76-81.
  16. Целих О. Застосування навчальних програмних засобів у навчанні іншомовному спілкуванню. - C. 82-86.
  17. Шевельова О. Нові програми і технології навчання музичного виховання дошкільників. - C. 87-91.
  18. Шуляк С. Лінгвопоетика і проблеми організації текстових структур. - C. 92-97.
  19. Ятло Л. Специфіка співацької артикуляції і дикції в роботі з дитячим хором. - C. 98-104.
  20. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  21. Жуков С. Соціально-педагогічні та психологічні умови розвитку духовних потреб та інтересів у дітей. - C. 105-114.
  22. Павлюк О. Розробка психологічних аспектів шкільної математичної освіти в освіті другої половини XX століття. - C. 115-120.
  23. Виховна робота

  24. Безлюдна В. Батьківське ставлення і його вплив на формування особистості дитини (погляди американських фахівців). - C. 121-125.
  25. Жеребецька Л. Збереження традицій української сім’ї в умовах глобалізації. - C. 126-130.
  26. Кочубей Т. Соціальне становлення особистості студента у навчально-виховному процесі педагогічного коледжу. - C. 131-135.
  27. Кузьменко Т. Формування досвіду моральної поведінки в учнів як соціально-педагогічна проблема. - C. 136-140.
  28. Лаврентьєва О. Моніторинг якості виховної роботи в діяльності класного керівника. - C. 147-154.
  29. Мачуський В. Політична соціалізація в контексті поглядів російських науковців. - C. 155-161.
  30. Мелешко В. Навчально-виховне середовище сільської малочисельної школи як об’єкт моделювання. - C. 162-166.
  31. Миколюк ю. Софія Київська як животворне світло української культури. - C. 167-172.
  32. Пащенко д. Найтиповіші суперечності, що перешкоджають здійсненню гуманістичного виховання учнів молодшого шкільного віку. - C. 173-177.
  33. Потапчук т. Виховний потенціал українських родинно-побутових пісень. - C. 173-177.
  34. Скрипник с. Удосконалення змісту форм і методів формування ціннісного ставлення до природи у старшокласників сільської школи. - C. 178-183.
  35. Сторінки історії

  36. Вербовський О. Педагогічні ідеї та погляди на виховання культури міжнаціональних стосунків в 20-30 рр. ХХ ст. в Україні. - C. 184-189.
  37. Іванюк г. Теоретико-педагогічні дослідження діяльності сільської школи в Україні (ІІ пол. ХХ ст.). - C. 190-196.
  38. Онопченко с. Етапи розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні в другій половині ХХ століття. - C. 197-202.
  39. Пахомова Т. Система управління перепідготовкою вчительських кадрів у 1920-1923 роках ХХ століття. - C. 203-207.
  40. Смагін І. Становлення шкільного правознавства та проблеми підручникотворення з правових предметів у ХІХ столітті. - C. 208-214.
  41. Шоробура І. Проблеми підручника з географії у кінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 215-220.
  42. Освіта сучасної україни і болонський процес

  43. Чепка О. Науково-педагогічний комплекс "педагогічний коледж – ВНЗ": постановка проблеми. - C. 221-220.
  44. Наші автори. - C. 226-228.
  45. Анотації. - C. 229-233.
  46. Annotation. - C. 234-238.
2008
Вип. 25
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського