Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2008/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Зевченко Т. Реформування шкільної освіти в зарубіжжі. - C. 6-11.
  5. Пріма Р. Ґенеза вимог до підготовки вчителя. - C. 12-18.
  6. Шепель О. Підвищення кваліфікації фахівців установ соціальної реабілітації дітей-інвалідів у Миколаївській області. - C. 19-25.
  7. Шуляк С. Формування культури мовлення вчителя. - C. 26-30.
  8. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  9. Атаманчук Ю. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців. - C. 31-39.
  10. Губа А. Принципи управління процесом навчання: класифікація та сутність. - C. 40-47.
  11. Коберник Г. Інтерактивні технології навчання – ефективний засіб формування основ життєвої компетентності молодшого школяра на уроці. - C. 48-55.
  12. Пономарьов Ю. До проблеми сценічного самопочуття музиканта-виконавця. - C. 56-61.
  13. Потапова Н. Розвиток особистості учня в процесі навчання: теоретичний аспект. - C. 62-69.
  14. Секрет І. Досвід впровадження дистанційних форм навчання у США. - C. 70-75.
  15. Торчинська Т. Стимулювання навчально-пізнавальної активності учнів початкових класів шляхом використання ономастичного матеріалу. - C. 76-83.
  16. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  17. Швай Р. Образ – імпресинг як стимул творчої діяльності учнів. - C. 84-89.
  18. Виховна робота

  19. Дудик Н. Особливості соціалізації молодших школярів. - C. 90-94.
  20. Дудник Н. Гумор як педагогічна проблема. - C. 95-100.
  21. Йовенко Л. Суть та функції родинного виховання українців. - C. 101-107.
  22. Майструк О. Гра як засіб навчання і виховання дітей дошкільного віку. - C. 108-112.
  23. Макарчук В. Історіографічний огляд розвитку трудового виховання молоді. - C. 113-118.
  24. Поп О. Неформальне екологічне виховання підлітків у Канаді на базі ботанічних садів, природних парків та центрів. - C. 119-127.
  25. Сторінки історії

  26. Авраменко В. Розвиток навчальної термінологічної лексики у процесі розбудови української системи освіти (20-ті роки ХХ ст.). - C. 128-132.
  27. Андрійчук Н. Соціокультурні чинники заснування учительських семінарій в Україні. - C. 133-137.
  28. Багно Ю. Організація навчально-виховного процесу у сільській початковій школі (20-30-ті роки ХХ ст.). - C. 138-142.
  29. Гурець М. Фундатор Української Академії наук (До 140-річчя від дня народження академіка М.П. Василенка). - C. 143-146.
  30. Козловець А. Механізми вирішення проблеми сирітства на Волині в кінці XVIII – на початку ХХ століття. - C. 147-150.
  31. Памірська Л. Єврейські національні освітні заклади Волині у контексті політики коренізації (20-30-ті роки ХХ століття). - C. 151-155.
  32. Паничок Т. Проблеми статевого виховання і статі у німецькій суспільній думці наприкінці XVIII – на початку XIX століття. - C. 156-160.
  33. Пархета Л. Українська література як навчальний предмет у спадщині В.О. Сухомлинського. - C. 161-174.
  34. Пшеничний М. Педагогічна спадщина Д.О. Тхоржевського в контексті проблем трудового навчання другої половини ХХ ст. в Україні. - C. 175-178.
  35. Роєнко Л. Етапи становлення початкових шкіл Англії XIX століття. - C. 179-183.
  36. Романоф Н. Організація навчального процесу в закладах професійної освіти Східноукраїнського регіону в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 184-187.
  37. Степанова Т. Розвиток змісту математичних знань у різні періоди історії дошкільної педагогіки на початку ХХ століття. - C. 188-195.
  38. Наші автори. - C. 196-197.
  39. Анотації. - C. 198-201.
  40. Annotation. - C. 202-205.
2008
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського