Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2007/21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Мартинюк М. Університетський навчально-виховний центр "Уманський планетарій" – прообраз шкільного кабінету астрономії. - C. 6-12.
  5. Пащенко Д. Основні структурні компоненти едукаційного середовища студента вищого педагогічного навчального закладу. - C. 13-19.
  6. Балдинюк Д., Балдинюк Н. Виховне середовище як фактор розвитку особистості майбутнього вчителя в уманському педуніверситеті. - C. 20-25.
  7. Гаєвська Л. Інноваційні процеси в системі управління освітою після здобуття Україною незалежності. - C. 26-33.
  8. Степашко В. Матрична модель системи управління науково-дослідною роботою вищих навчальних закладів. - C. 34-39.
  9. Коцун Б. Натуралістична робота в системі освітнього середовища підготовки вчителя початкових класів. - C. 40-45.
  10. Виєгерова А. Подготовка преподавателей основной школы на педагогических факультетах в Словакии. - C. 46-53.
  11. Тімець О. Взаємозалежність середовища навчання і самоосвіти в процесі формування фахової компетентності вчителя географії. - C. 54-58.
  12. Ткачук Л. Едукаційне середовище підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи. - C. 59-64.
  13. Дейнюк А., Чосік Л. Новітні інформаційні технології навчання та особливості підготовки майбутніх вчителів початкової школи до їх використання. - C. 65-68.
  14. Калашник Н. Можливості естетичної підготовки фахівця в умовах інтерактивного навчання у вищій школі. - C. 69-74.
  15. Пріма Р., Семенюк М., Карапузова Н. Професійна спрямованість освітнього середовища підготовки вчителя початкових класів. - C. 75-83.
  16. Пічкур М. Композиційний аспект професійної культури вчителя образотворчого мистецтва. - C. 84-90.
  17. Мельник І. Науково-дослідна робота студентів як компонент освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 91-97.
  18. Ліпкевич О. Самостійна робота – важлива складова модульно-рейтингового навчання. - C. 98-102.
  19. Онопрієнко О. Патріотичне виховання як науково-педагогічна проблема: понятійний аспект. - C. 103-110.
  20. Кучай О. Розробка авторських комп’ютерних програм для студентів ВНЗ щодо застосування в школі. - C. 111-114.
  21. Лінєвич К. Творчий учитель – творчий учень. - C. 115-118.
  22. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  23. Мелешко В. Управління навчально-виховним середовищем у сільській малочисельній школі. - C. 119-126.
  24. Бріт Н., Приймак Л. Особливості розвитку ірландського діалекту англійської мови. - C. 127-137.
  25. Сирота З., Сирота В. Інтегративні процеси у художньо-творчій діяльності. - C. 138-142.
  26. Мельник Ю. Особливості вивчення математики в умовах сільської загальноосвітньої школи. - C. 143-151.
  27. Балдинюк О. Роль художньо-мистецького середовища у формуванні комунікативного досвіду молодшого школяра. - C. 152-157.
  28. Деркач С. Освітні реформи в Польщі. - C. 158-162.
  29. Виховна робота

  30. Плахотнік О., Вербицький В. Тенденції становлення та розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні. - C. 163-170.
  31. Безносюк О., Спіріна Т., Дубич К. До проблеми формування соціокультурних цінностей особистості. - C. 171-177.
  32. Матієнко О. Діалектика поняття "толерантність". - C. 178-183.
  33. Черевченко О. До проблеми образно-стильової реалізації естетичної концепції митця у поетичному перекладі. - C. 184-190.
  34. Перфільєва М. Виховання як основний напрямок у підготовці майбутніх соціальних педагогів. - C. 191-195.
  35. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  36. Демченко І. Психологічні механізми та функції образотворчої діяльності у творчому розвитку учнів початкової школи. - C. 196-204.
  37. Сторінки історії

  38. Побірченко Н. Ідеологія Кирило-Мефодіївського братства як передумова виникнення українських Громад. - C. 205-214.
  39. Пироженко Л. Діяльність комісії з визначення змісту загальної середньої освіти у середині та кінці 60-х рр. ХХ ст.. - C. 215-221.
  40. Науменко С. Українські сільські школи в 1900 – 1917 роках: їх типи та умови функціонування. - C. 222-228.
  41. Біда О., Прокопенко Л., Орлова Н. Реалізація ідей утвердження загальнолюдських цінностей в Сахнівській школі. - C. 229-234.
  42. До 70-річчя О. А. Захаренка

  43. Захаренко С. Засоби масової інформації як важіль у реалізації проблем родинного виховання. - C. 235-240.
  44. Кравчук М. Соціально-педагогічні передумови становлення й розвитку наукових ідей О.А.Захаренка. - C. 241-244.
  45. Наші автори. - C. 245-247.
  46. Анотації. - C. 248-252.
  47. Annotation. - C. 253-257.
2007
Вип. 21
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського