Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71955/2014/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Управління розвитком
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акулова К. І. Проблема реформування системи оплати праці в Україні. - C. 3-5.
  4. Аніщенко Ю. І. Стратегії позиціонування за характеристиками товару. - C. 6-8.
  5. Ануфрієв Д. А. Сучасні проблеми розвитку ринку інтернет-реклами. - C. 8-10.
  6. Архипова О. С. Роль соціального маркетингу для українського бізнесу. - C. 11-12.
  7. Білик В. І. Сегментування як основний напрям стратегічного аналізу ринку. - C. 12-14.
  8. Бражник О. С. Застосування бізнес-планування інноваційних проектів на вітчизняних підприємствах. - C. 14-17.
  9. Галенко К. С. Проблеми формування маркетингового бюджету підприємства в умовах економічної нестабільності. - C. 17-18.
  10. Голиш Т. І. Використання брендами колірних маніпуляцій. - C. 19-20.
  11. Гондаренко М. А. Сучасний стан вітчизняного ринку інформаційних продуктів та послуг. - C. 20-23.
  12. Горниченко А. Р. Теоретические основы планирования рекламной кампании. - C. 23-25.
  13. Дмитрієва А. Д. Удосконалення комунікаційної політики фінансової установи. - C. 25-27.
  14. Кашкіна Ю. Є. Сутність маркетингової політики комунікацій. - C. 27-30.
  15. Кісельов В. В. Проблема використання інтернет-маркетингу на підприємстві. - C. 30-31.
  16. Корсунова К. Ю. Ефективний брендинг як основа фінансового благополуччя підприємства. - C. 32-34.
  17. Кравченко А. С. Особливості розвитку мобільного маркетингу в Україні. - C. 34-36.
  18. Кутепова В. О. Інтернет-простір як елемент пошуку вакансій на ринку праці. - C. 36-38.
  19. Лазаренко К. А. Сегментування ринку в системі маркетингової діяльності підприємства. - C. 38-40.
  20. Лє Тхі Тху Фионг Маркетинг у банку. - C. 40-42.
  21. Марченко Е. Ю. Маркетинговая политика как фактор успешного развития предприятия. - C. 42-44.
  22. Нгуен Т. Л. Роль маркетинговых коммуникаций в деятельности предприятия. - C. 44-46.
  23. Побережець Н. В. Теоретико-методичне забезпечення оцінювання конкурентоспроможності торгової марки. - C. 46-48.
  24. Тельна А. О. Проблеми працевлаштування молоді в Україні. - C. 49-51.
  25. Titova M. Significance of the marketing planning process. - C. 51-52.
  26. Фоміна В. В. Підвищення якості продукції як фактор конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ "Хлібозавод "Салтівський"). - C. 52-54.
  27. Хріпунова Є. О. Конкурентоспроможність підприємства та конкурентоспроможність продукції: взаємозв'язок та відмінності. - C. 54-56.
  28. Алєксєєнко О. С. Оптимізація забезпечення ефективності депозитних операцій банку. - C. 57-59.
  29. Єрмакова Ю. В. Визначення впливу факторів на якість кредитної політики банку. - C. 59-61.
  30. Лапицька А. С. Облік цінних паперів, утриманих для продажу, згідно з міжнародними стандартами фінансової звітності. - C. 61-63.
  31. Ліснича Т. В. Особливості класифікації розрахункових операцій підприємств. - C. 63-66.
  32. Музиченко К. О. Економічна сутність розрахункових операцій. - C. 66-68.
  33. Пальоха Т. М. Напрями вдосконалення управління кредитними ризиками комерційних банків. - C. 68-71.
  34. Склярова І. С. Ефективність залучення депозитів у систему ресурсного забезпечення вітчизняних банків. - C. 71-73.
  35. Сукачова М. М. Формування інформаційної бази для оцінки фінансового стану підприємства. - C. 73-76.
  36. Чуприна В. Ю. Бюджетування як елемент управління господарською діяльністю підприємства. - C. 76-78.
  37. Баталічева Т. Є. Правове регулювання інноваційної діяльності України. - C. 78-80.
  38. Близнюк Г. М. Аналітичне забезпечення інвестиційної діяльності суб'єктів господарювання. - C. 80-81.
  39. Бойко А. М. Визначення стратегічних напрямів розвитку компанії на основі swot-аналізу. - C. 82-85.
  40. Компанієць К. В. Розвиток та вдосконалення логістичного сервісу на підприємствах. - C. 85-88.
  41. Нурмаммедова Г. Т. Конкурентоспособность предприятия: сущность и факторы, определяющие ее уровень. - C. 88-90.
  42. Нурсахатов Ч. Н. Сущность и значение вспомогательных и обслуживающих подразделений предприятия. - C. 91-92.
  43. Озеров С. В. Аутсорсинг транспортних функцій у логістичних системах. - C. 92-94.
  44. Павлюк В. А. Зацікавленість робітників як важливий фактор у процесі організаційних змін. - C. 95-96.
  45. Ткачук О. О. Структура фінансової частини бізнес-плану інноваційного проекту. - C. 97-99.
  46. Нудьга М. В. Особливості аудиту майна підприємства. - C. 99-101.
  47. Волкова В. В. Система мотивації персоналу як основа успішного управління персоналом. - C. 101-103.
  48. Гайдукова Д. В. Особливості використання вербальних і невербальних каналів комунікацій в управлінні персоналом. - C. 103-104.
  49. Думчикова А. В. Складові компоненти поняття "якість життя". - C. 105-107.
  50. Зайцева О. О. Сутність управлінської праці як самостійної системи. - C. 107-109.
  51. Захарова А. В. Положительная роль конфликтов в организации. - C. 109-110.
  52. Кіян Т. В. Проблеми молодіжного ринку праці. - C. 110-112.
  53. Кухаренко М. О. Вплив управління професійним розвитком персоналу на ефективність роботи підприємства. - C. 112-113.
  54. Литвинова Ю. А. Роль кадрового планирования на предприятии в современных условиях. - C. 114-115.
  55. Савченко Д. И. Методы и алгоритм соционической диагностики работников предприятий. - C. 116-118.
  56. Топорова Л. Ю. Особенности гендерного неравенства в системе высшего образования. - C. 118-120.
  57. Трифанова К. П. Оцінка персоналу методом "асесмент-центр". - C. 121-122.
  58. Шевчук А. В. Використання методик тайм-менеджменту у системі управління персоналом на вітчизняних підприємствах. - C. 122-124.
  59. Шершнева Ю. В. Использование нестандартных методов при оценке профессиональных качеств персонала. - C. 124-126.
  60. Нестерцова Л. В. Вплив корпоративної культури на адаптацію персоналу. - C. 126-128.
  61. Гайдай Н. М. Особливості відображення резервів для покриття втрат за банківськими кредитами у бухгалтерському обліку. - C. 129-131.
  62. Гамзаєва Е. М. Фінансовий результат як економічна категорія та об'єкт бухгалтерського обліку й економічного аналізу. - C. 131-133.
  63. Зінченко А. С. Розкриття інформації щодо складання звіту про фінансовий стан банку. - C. 133-135.
  64. Колівошко Г. М. Особливості формування собівартості сільськогосподарської продукції. - C. 135-138.
  65. Компанець М. О. Аналіз фінансового стану підприємства. - C. 138-141.
  66. Крута Л. С. Оцінка впливу структури оборотних активів на ділову активність підприємства. - C. 141-144.
  67. Левченко М. М. Проблеми та перспективи переходу українських підприємств на міжнародні стандарти фінансової звітності. - C. 144-146.
  68. Писарева О. А. Вплив облікової політики на фінансові результати суб'єктів господарювання. - C. 147-149.
  69. Прокопенко Д. А. Порівняння звіту про фінансові результати за П(С)БУ 3 та НП(С)БО 1. - C. 149-150.
  70. Світлична О. С. Облік витрат на ремонт та поліпшення основних засобів. - C. 151-154.
  71. Хомюк А. В. Теоретичні аспекти визначення фінансового стану підприємства. - C. 154-156.
  72. Хричікова М. О. Теоретичні аспекти обліку основних засобів на підприємстві. - C. 156-159.
  73. Шамрай Ю. О. Особливості організації обліку за формами безготівкових розрахунків. - C. 159-161.
  74. Шмарівоз С. Г. Особливості обліку фіксованого сільськогосподарського податку. - C. 161-163.
  75. Шупікова Н. М. Характеристика доходів та видатків загального фонду бюджетної установи освіти. - C. 163-165.
2014
№ 15 (178)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського