Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2017/147(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт- Титул.
- Зміст.
- Андрєєва О. В., Волощенко Ю. М., Довгич О. О., Коробейнікова І.Г., Дем’янчук Д. О. Корекція фізичного стану чоловіків зрілого віку другого періоду засобами соматики. - C. 3-6.
- Арчая І. З., Копитіна Я. М., Скрипка І. М., Черідніченко С.В. Формування здорового способу життя школярів засобами спортивних єдиноборств. - C. 7-10.
- Атаманюк С. І., Кириченко О. В., Пасічна Т. В. Вплив дихальної гімнастики на функціональний стан студентів СМГ. - C. 11-13.
- Бублей Т. А. Проблема реалізації освітніх завдань на уроках фізичної культури учнів 5-9 класів з відхиленнями в стані здоров’я. - C. 14-16.
- Воронецький В. Б. Особливості реалізації дівчатами фізичної активності під час першого року навчання у вищому навчальному закладі. - C. 17-21.
- Гаврилін В. О., Мердов С.П., Миронов Ю.О. Установка на здоровий спосіб життя через підвищення мотивації студенток ВНЗ до занять з дисципліни "Фізичне виховання". - C. 22-25.
- Горобей М. П. Саморозвиток культури здоров’я як визначальний фактор у парадигмі самозбережувальної поведінки студентів. - C. 26-28.
- Грохова Г. П. Сутність та структура здоров’язбереження студентської молоді. - C. 29-32.
- Дегтяренко Т. В., Яготін Р. С. Психофізіологічний підхід до організації занять з фізичної культури у студентів вищих навчальних закладів. - C. 33-36.
- Дудорова Л. Ю. Педагогічні умови формування ціннісної орієнтації студентів на здоровий спосіб життя. - C. 37-40.
- Єфременко А. М., Крайник Я. Б., Насонкіна О. Ю., Шутєєв В. В. Огляд особливостей планування бігових навантажень помірної інтенсивності. - C. 41-44.
- Жамардій В. О. Науково-теоретичні підходи до застосування фітнес-технологій у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 45-48.
- Жáра Г. І. Порівняльний аналіз навчальних планів підготовки майбутніх учителів з точки зору формування у них компетентності індивідуального здоров’язбереження. - C. 49-52.
- Зінченко Н. М. Вплив занять за системою пілатес на фізичний розвиток жінок зрілого віку. - C. 53-55.
- Зубченко Л. В. Здоровий спосіб життя студентської молоді – основна мета занять з фізичного виховання. - C. 56-59.
- Качан В. М. Проблема розвитку бігової витривалості у студентів вишів на сучасному етапі. - C. 60-63.
- Лазаренко М.Г. Стан досліджень проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту до роботи в позашкільних навчальних закладах. - C. 64-67.
- Кривенцова І. В., Клименченко В. Г., Пашкевич С. А., Блізнюк С. С. Особливості викладання фізичного виховання майбутнім педагогам-філологам. - C. 68-71.
- Лоза Т. О., Лях М. В. Погляди видатних педагогів минулого на фізичне виховання дітей та їх взаємозв’язок з сучасністю. - C. 72-75.
- Мандюк А. Б. Особливості рухової активності учнів загальноосвітніх шкіл віком 12 – 14 років з різних медичних груп. - C. 76-81.
- Мартынюк Н. С. Влияние обливания холодной водой на гемодинамику в зависимости от стажа закаливания. - C. 82-85.
- Носко М. О., Гаркуша С. В., Воєділова О. М., Носко Ю. М., Гришко Л. Г. Позашкільна здоров’язбережувальна діяльність з фізичного виховання як спосіб підвищення рухової активності та покращення стану здоров’я учасників освітнього процесу. - C. 86-90.
- Носко Ю. М. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя школярів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 91-94.
- Олейник А. І. Теоретичні основи використання здоров’яберігаючих технологій на уроках фізичної культури засобами хореографії. - C. 95-98.
- Парчевський Ю. М. Сучасний підхід до формування здоров’язбережувальної компетентності студентів у процесі фізичного виховання. - C. 99-102.
- Петрюк О. В., Іванов О. В., Донець І. О. Сформованість рівня культури здоров’я у студентів 3 курсу ВПНЗ. - C. 103-107.
- Присяжнюк С. І. Дослідження проблеми відношення студентів до занять з фізичного виховання. - C. 108-113.
- Рапацька І. Б., Ващенко Л. І., Ляпін В. П., Сероштан В. М. Особливості організації позашкільної здоров’язбережувальної діяльності молодших підлітків. - C. 114-117.
- Рибалко Л. М. Педагогічні умови формування здорового способу життя в студентської молоді. - C. 118-121.
- Ріпак М. О. Місце рухової активності у структурі вільного часу дорослих жінок. - C. 122-125.
- Сцісловський С. В. Особливості позиції старшокласників із різними соматотипами стосовно деяких аспектів фізичної активності. - C. 126-131.
- Усманова Г. О., Федорченко О. С., Бібчук К. В., Міщенко Т. В. Оцінка відповідності фактичного харчового раціону метаболічним потребам студентів-хореографів факультету фізичного виховання. - C. 132-137.
- Хольченкова Н. М. Формування здоров’язбережувальної компетентності як сучасна науково-педагогічна проблема. - C. 138-141.
- Чернігівська С. А., Канюка Є. В., Михальчук А. Є. Дослідження якості життя хворих на деформуючий остеоартроз колінних суглобів у контексті їх фізичної реабілітації. - C. 142-145.
- Чупрун Н. Ф. Теоретичні основи організації занять з аеробіки зі студентками для корекції їх психофізичного стану. - C. 146-148.
- Білан Я. О. Структура розвитку координаційних якостей учнів основної школи засобами флорболу у позаурочній роботі. - C. 149-152.
- Бойчук Р. І., Биковська Л. Б., Самоленко Т. В., Бєлявський І. Л. Структура взаємозв’язків показників техніко-тактичної й координаційної підготовленості студентів-волейболістів. - C. 153-156.
- Бурла А. О., Скачедуб Н. М., Гончаренко О. М., Лисенко О. В. Розвиток швидкісної і силової витривалості юних спринтерів. - C. 157-161.
- Бурла А. О., Юнак А. П., Возний А. П., Коваленко С. Л. Тактична підготовка лижника-гонщика. - C. 162-166.
- Врублевский Е. П., Кожедуб М. С. Индивидуализация тренировочного процесса спортсменок на основе учета их гендерной идентичности. - C. 167-173.
- Ганчар А. И., Ганчар И. Л. Состояние гендерных отличий результатов формирования навыков плавания среди сильнейших команд-пловцов на XXIX Всемирной универсиаде в Tайбэй-2017. - C. 174-179.
- Ковальчук О. В. Динаміка фізичної підготовленості баскетболісток в процесі річного тренування. - C. 180-182.
- Коломієць А. С., Міщенко О. В., Лазоренко С. А. Удосконалення фізичних якостей борців вільного стилю кадетського віку. - C. 183-187.
- Лаврентьєв О. М., Сергієнко Ю. П., Кисленко Д. П., Буток О. В. Розвиток витривалості під час занять з гирьового спорту. - C. 188-191.
- Лапицький В. О., Міщенко О. В., Скрипка І. М. Обґрунтування ефективності методики тренувального процесу юних тенісистів. - C. 192-194.
- Леутко В. К. Методика исправления "слабых звеньев" в упражнении "жим лёжа". - C. 195-197.
- Литенков Н. И. Педагогическая оценка общей и специальной физической подготовленности толкателей ядра различной спортивной квалификации. - C. 198-203.
- Лутовинов Ю. А. Соотношение средств общей и специальной направленности в подготовительном периоде годичного макроцикла юных тяжелоатлетов различных групп весовых категорий. - C. 204-207.
- Лутовинов Ю. А. Структура тренировочной работы в подготовительном периоде годичного макроцикла базового этапа юных тяжелоатлетов различных групп весовых категорий. - C. 208-210.
- Лутовинов Ю. А., Мартын В.Д., Лысенко В.Н. Анализ программ ДЮСШ с различным соотношением средств ОФП и СФП в подготовительном периоде годичного макроцикла юных тяжелоатлетов различных групп весовых категорий. - C. 211-214.
- Мазуренко І. О., Камаєв О. І., Безкоровайний Д. О. Багаторічна підготовка спортсменів в армспорті. - C. 215-218.
- Мишко В. В. Зв’язок між нейродинамічними характеристиками та показниками когнітивних функцій у юних танцюристів із різним рівнем успішності до хореографічних навиків. - C. 219-224.
- Мулик В. В., Мулик К. В. Особливості побудови чотирирічної олімпійської підготовки біатлоністів. - C. 225-229.
- Пеньковець В. І., Пеньковець Д. В., Стеценко В. І. Режими чергування праці з відпочинком, як засіб вибіркового впливу на біодинамічну та координаційну структуру рухової дії в процесі інтегральної підготовки біатлоністів. - C. 230-235.
- Пилипенко В. М. Тактика й техніка гри футбольного воротаря університетської команди. - C. 236-239.
- Подрігало Л. В., Володченко О. А., Сокол К. М., Ровна О. О. Дослідження варіабельності серцевого ритму атлетів кікбоксингу. - C. 240-244.
- Ратов А. М., Скрипка І. М., Чибисова Д. О. Обґрунтування методики розвитку фізичних якостей хлопців 10-12 років, які займаються фрі-файтом. - C. 245-248.
- Синиговець С. В., Синиговец И. В., Синиговець В. И., Пильтяй С. В. Совершенствование вестибулярной устойчивости в процессе технической подготовки борцов на этапе предварительной базовой подготовки. - C. 249-254.
- Стрикаленко Є. А., Шалар О. Г. Вплив інтелектуальних здібностей на ефективність змагальної діяльності гандболісток високого класу. - C. 255-258.
- Тодорова В. Г. Динаміка рівня хореографічної підготовленості спортсменів на етапі початкової підготовки (на матеріалі спортивної аеробіки). - C. 259-262.
- Трояновська М. М., Ващенко М. М. Розвиток швидкісно-силових якостей юних бігунів на середні дистанції. - C. 263-266.
- Шльонська О. Л. Хамуді Мунтадр Федель Кадхам Особливості використання техніко-тактичних дій у змагальній діяльності волейболістами високого класу. - C. 267-271.
- Бочевар А. Г. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у вищій юридичній школі. - C. 272-275.
| 2017 | | Вип. 147(2)
|
|
|
|