Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2017/147(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт- Титул.
- Зміст.
- Ашанін В. С., Петренко Ю. І., Басенко О. В. Щодо формування логіки системного підходу при викладанні біомеханіки. - C. 3-6.
- Бріжата І. А. Програма модернізації біомеханічної підготовки фахівців фізичної культури і спорту. - C. 7-11.
- Екимов В. Ю., Волков Ю. О., Шиндер М. В. Учет перспективы при биомеханическом анализе видеоинформации. - C. 12-15.
- Адирхаєв С. Г., Адирхаєва Л. В., Житовоз М. П. Адаптивна фізична культура в процесі професійної підготовки та реабілітації студентів з інвалідністю. - C. 16-21.
- Бабенко В. Г., Бабенко Д. В., Євдокимова Л. Г. Фізкультурно-спортивне право: регулювання суспільних відносин. - C. 22-25.
- Багінська О. В. Обґрунтування системи цільового управління в процесі формування рухової функції школярів (на прикладі дітей шести років). - C. 26-31.
- Белоус П. А., Борщ М. К. Биомеханический анализ эффективности движений соревновательного упражнения спортсменов-лучников в квалификационном аспекте. - C. 32-37.
- Босенко А. І., Пліско В. І., Топчій М. С., Сінько І. С. Дискусійні аспекти оцінки адаптаційних можливостей школярів, за даними індексу функціональних змін. - C. 38-44.
- Бугаевский К. А. Связь значений трохантерного индекса с морфо-функциональными показателями студенток низкого роста, при занятиях физической культурой в ВУЗе. - C. 45-50.
- Буховець Б. О., Романчук О. П., Чернишова Г. О. Особливості змін мозкового кровообігу дітей з церебральним паралічем за впливу бобат-терапії. - C. 51-57.
- Вітченко А. М., Корнєва А. О., Мельникова-Єгорченко Н. С. Пріоритетні напрямки вдосконалення процесу формування фізичної культури дітей молодшого шкільного віку. - C. 58-63.
- Волошин О. О. Удосконалення фізичної підготовленості студентів засобами боротьби на поясах алиш в процесі фізичного виховання. - C. 64-68.
- Галаманжук Л. Л., Єдинак Г. А. Особенности развития познавательных процессов у дошкольниц с различной двигательной асимметрии рук. - C. 69-73.
- Гамалий В. В., Шевчук Е. Н., Хабинец Т. А., Бакум А. В. Техника соревновательных действий фехтовальщиков разной квалификации как основа для программирования их технической подготовки. - C. 74-78.
- Головченко І. В., Боднар А. І., Чабан І. О., Міненко О. В. Особливості змін ферментів амінотрансфераз в крові жінок 18-21 років в умовах використання різних видів фітнесу. - C. 79-85.
- Грибан Г. П., Ткаченко П. П., Краснов В. П. Особливості формування мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до занять із гирями під час навчально-виховного процесу з фізичного виховання. - C. 86-89.
- Гришко Ю. Ю. Біомеханічні параметри статодинамічної стійкості тіла тенісистів. - C. 90-93.
- Erdmann W. S. Geometry and inertia of the body as important factors in sport biomechanics. - C. 94-100.
- Єдинак Г. А., Галаманжук Л. Л. Особливості вияву показників емоційних процесів у хлопців із різними соматотипами. - C. 101-106.
- Жула В. П., Жула Г. В., Коленко О. В., Українець Ю. В. Біомеханічний контроль рівня сформованості координаційних здібностей волейболісток високої кваліфікації. - C. 107-110.
- Жула Л. В., Маслов В. М., Жула О. В., Кравчук К. В. Моделювання біодинамічної структури передачі м’яча двома руками зверху волейболісток різної кваліфікації. - C. 111-114.
- Іващенко О. В., Худолій О. М., Мірошниченко Д. Т. Моделювання як метод оптимізації процесу навчання фізичних вправ хлопчиків 7 років. - C. 115-120.
- Ковальчук В. В., Рябченко С. В., Долінська Л. В., Сморж М. В. Неруйнівний експрес-аналіз рідини у біометричних вимірюваннях. - C. 121-127.
- Козина Ж. Л. Интеграция спорта, науки и искусства как реализация идей олимпизма. - C. 128-140.
- Коробейніков Г. В., Коробейнікова Л. Г., Дудник О. К., Іващенко О. О., Міщенко В. С., Воронцов А. В. Прояв нейродинамічного реагування у кваліфікованих спортсменів з різним рівнем стресостійкості. - C. 141-144.
- Литвинець І. В., Виноградський Б. А., Литвинець А. І. Конкурси мистецтв у програмі ігор XI олімпіади в Берліні. - C. 145-150.
- Максимова К. В., Мулик К. В. Соціокультурні передумови застосування засобів оздоровчого фітнесу в системі вищих навальних закладів України. - C. 151-154.
- Марущак М. О. Взаємозв’язок показників фізичного стану та спеціальної рухової підготовленості учнів основної школи в процесі навчання футболу. - C. 155-159.
- Носко М. О., Архипов О. А., Половніков І. І. Роль та місце біомеханічних технологій в навчанні руховим діям. - C. 160-166.
- Олійник О. М. Підвищення психофізичного стану студентської молоді засобами спортивно-орієнтованого фізичного виховання. - C. 167-170.
- Павлова Ю. О. Фактори низької якості життя осіб похилого віку. - C. 171-174.
- Приймак С. Г. Функціональний стан киснево-транспортної системи у студентів, що спеціалізуються у боксі. - C. 175-181.
- Приймаков О. О., Кисленко Д. П., Юхно Ю. О. Удосконалення фізичних якостей слухачів інституту управління державної охорони України. - C. 182-189.
- Пронтенко К. В. Концептуальний аналіз розвитку гирьового спорту у світі, Україні та збройних силах України. - C. 190-194.
- Сотский Н. Б. О числовых показателях биомеханической эффективности технических средств развития физических качеств спортсмена. - C. 195-199.
- Ткаченко Т. М, Приймаков О. О. Використання рухливих ігор для поліпшення фізичного стану і корекції порушень постави у дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури. - C. 200-205.
- Хорошуха М. Ф., Приймаков О. О., Філіппов М. М., Присяжнюк С. І., Коваленченко В. Ф. Субмаксимальний power-ергометричний тест pwc170: від теорії до практики. - C. 206-214.
- Хохолко А. А., Михута И. Ю. Факторная структура межмышечной координации при выполнении тестовых заданий со сложной двигательной структурой. - C. 215-220.
- Худолій О. М., Приходько В. В., Іващенко О. В. Особливості розвитку координаційних здібностей у дівчат 5-7 класів. - C. 221-228.
- Цюкало Л. Є., Хлус Н. О. Вплив здоров’язбережувальної технології степ-аеробіки на фізичну підготовленість дітей старшого дошкільного віку. - C. 229-232.
- Чернозуб А. А., Тітова Г. В., Дубачинський О. В., Славітяк О. С. Адаптаційні зміни в організмі жінок середнього віку в умовах занять силовим фітнесом. - C. 233-238.
- Чуста А. Ю., Носко Р. В., Дейнеко С. М. Ефективність впливу методики формування рухових навичок студентів на біодинамічну структуру кидкових рухів у баскетболі. - C. 239-242.
- Шепеленко Т. В. Порівняльна характеристика факторної структури підготовленості представників спортивної аеробіки чоловічої і жіночої статі. - C. 243-250.
- Корягін В. М., Блавт О. З. Інноваційний вектор модернізації системи тестового контролю у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп. - C. 251-255.
- Печковский И. В., Лавшук Д. А. Повышение объективности оценки сенсорно-моторных реакций курсантов высших учебных заведений МВД. - C. 256-258.
- Позюбанов Э. П., Терлюкевич А. И., Жданович А. А., Макась М. М. Технология формирования ударно-тормозных упражнений. - C. 259-264.
- Сотский Н. Б. Элементы внутренней биомеханической структуры двигательного действия как возможная основа классификации технических средств физической культуры. - C. 265-268.
- Афтимичук О. Е. Психомоторные компетенции в структуре профессиональной деятельности специалиста физической культуры. - C. 269-274.
- Бермудес Д. В. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури та хореографії до реалізації варіативних модулів в процесі професійної діяльності. - C. 275-278.
- Бондаренко В. В. Вимоги до фізичної підготовленості кандидатів до вступу на службу в національну поліцію України. - C. 279-282.
- Бондаренко І. Г., Бойченко О. В., Тюветський Д. О., Бондаренко О. В. Проблеми підготовки майбутнього вчителя з фізичного виховання за результатами соціологічного дослідження. - C. 283-286.
- Гавроник В. И., Максимович В. А., Знатнова Е. В. Исторические этапы развития военно-прикладной физической подготовки. - C. 287-290.
- Гаркуша С. В., Дейкун М. П., Гаркуша В. В. Концепція формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій. - C. 291-299.
- Довжук Н. Ш., Воскобойнікова Г. Л. Професійна адаптація майбутнього викладача медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних закладах: аксіологічний вимір. - C. 300-303.
- Зайцев В. О. Дидактична складова підготовки майбутніх фахівців "здоров’я людини" до позакласної роботи з підлітками. - C. 304-307.
- Кузнєцова О. Т. Діагностика когнітивного компоненту готовності студентів до використання оздоровчих технологій в процесі фізичного виховання та життєдіяльності. - C. 308-311.
- Куртова Г. Ю., Архипов О. А, Короп М. Ю., Гамов В. Г., Вертель О. В. Визначення відношення майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в інклюзивному класі. - C. 312-315.
- Лисенко Л. Л. Методичні аспекти організації самостійної роботи майбутніх учителів фізичної культури з метою стимулювання їх творчої пошукової активності. - C. 316-322.
- Медведєва І. М., Радзієвський В. П. Сучасні і традиційні засоби аеробної спрямованості в системі фізичного виховання студентів медичних ВНЗ. - C. 323-328.
- Осіпцов А. В., Школа О. М., Пристинський В. М., Житницький А. О. Виховний потенціал професійно-прикладної фізичної підготовки у формуванні ціннісних орієнтацій учнівської молоді. - C. 329-336.
- Приходько В. В., Дзюбенко М. І. Фактор волонтерства у процесах реформування спорту в Україні. - C. 337-340.
- Рoзумейко Н. С., Головач А. А. Методика індивідуальної фізичної підготовки до вступу у вищі навчальні заклади ДПТС України. - C. 341-344.
- Савонова О. В., Жиденко А. О. Методичні аспекти підготовчого етапу створення електронних навчальних курсів з дисциплін природничо-наукового циклу підготовки студентів факультету фізичного виховання. - C. 345-348.
- Синіговець Л. І., Курілова В. І., Павленко В. Й. Методичні особливості визначення критеріїв готовності майбутніх учителів фізичної культури до краєзнавчо-туристської роботи засобами інформаційних технологій. - C. 349-354.
- Смолянко Ю. М. Організаційні та психолого-педагогічні умови удосконалення процесу формування професійної культури майбутніх вихователів ДНЗ. - C. 355-360.
- Строк А. Н., Городилин С. К., Гавроник В. И. Проблемы организации военно-прикладной физической подготовки учащихся кадетских училищ. - C. 361-364.
- Таможська І. В. Організаційно-методична діяльність університету св. Володимира щодо відбору кандидатур на вакантні кафедри (1901-1917 рр.). - C. 365-369.
- Ткаченко С. В., Кузьомко Л. М., Філіпов В. В., Синіговець І. В. Удосконалення навчальної програми з дисципліни "Боротьба та методика її викладання" на факультетах фізичного виховання педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 370-372.
- Філоненко О. А., Лисюк С. М., Сорокопуд В. Б., Могильний Ф. В. Педагогічний контроль фізичного розвитку курсантів (студентів) академії ДПТС. - C. 373-376.
- Федорець В. М. Методологічні і методичні аспекти використання маєвтики для розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 377-385.
- Хлус Н. О., Кадикова Н. В. Використання музичного супроводу для покращення психоемоційного стану студенток вишів під час занять степ-аеробікою. - C. 386-389.
- Шитікова С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні. - C. 390-394.
- Шуба Л. В, Шуба В. В. Особливості спеціальної фізичної підготовки інструкторів у військових частинах. - C. 395-398.
| 2017 | | Вип. 147(1)
|
|
|
|